TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ging de kritiek op advocaat te ver?
Pages (2): [1] 2 »
Ging de kritiek op advocaat te ver?
just vote. (discussie kan in ek topic lijkt me)
ik vond van wel.
Vond het niet te ver gaan, bij zo'n fout op dat niveau kun je dat gewoon verwachten, en missschien heeft het wel positief gewerkt, net als bij de 2e wedstrijd tegen schotland toen
meneer Mulder ging te ver
Re: Ging de kritiek op advocaat te ver?
| quote: |
| Originally posted by robin just vote. (discussie kan in ek topic lijkt me) |
vind het niet echt te ver gaan, advocaat is iemand die zich dit ook behoorlijk aantrekt, maar als je het vergelijkt met de engelse en vooral italiaanse praktijken valt het eigenlijk nog wel mee
| Originally posted by Blik meneer Mulder ging te ver |
| Originally posted by Blik meneer Mulder ging te ver |
| Originally posted by Partyhardy! wat heeft hij dan gezegd? |
| Originally posted by HiGH_NrG Iets in de trant van dat Advocaat gestenigd en opgehangen zou moeten worden... |
lijkt me leuk om te zien wat er over hem gezegd wordt als nederland het EK wint..
nee precies goed zo. Je mag het toch niet eens zijn met meneer Advocaat? Ben ik al jaren niet, en steeds is het weer rerecht. Dat we nu door zijn hebben we meer te danken aan Tsjechie dan aan Advocaat. Tijdens het toernooi wist ie nog steeds zijn ideale opstelling niet! Daar heb je nou 2 jaar voor geoefend! We spelen pas nu 2 wedstrijden 4-3-3 en dat loopt. Al dat gedoe met die ruit is zinloos. Hij durfde steeds niet te kiezen voor Ruud of Patrick, terwijl iedereen zag dat die 2 gewoon niet samen kunnen spelen. Hij heeft nu eindelijk (juist) gekozen, maar van een trainer van het Nederlands elftal verwacht ik wel iets meer voetbalverstand....
Dus ook al winnen we het EK, het is beter als meneer Advocaat dan maar op zn hoogtepunt stopt en de fakkel aan een jongere generatie overdraagt.
Kritiek is terecht en humor is ook terecht, Balkenende is ook razendpopulair om af te zeiken en ik geef iedereen groot gelijk want beiden heren maken er een zooitje van. Tis maar hoe je die uitspraken opvat.. hoevaak zeggen wij wel eens niet tegen iemand dattie aan het gas kan of terplekke neervallen en door een roedel olifanten im arsch geboort kan worden? Precies..
part of the job....
| Originally posted by Robert lijkt me leuk om te zien wat er over hem gezegd wordt als nederland het EK wint.. |
| Originally posted by Massive84 nog leuker is om te zien wat HIJ zegt tegen de volk wanneer die wint haha.. |
Dick moet wat meer durf tonen
| Originally posted by Jappio jij nederlands? |

| Originally posted by Massive84 eerste golf oorlog hier naar nederland gekomen met mijn ouders |
| Originally posted by jp Ben je Koerdisch of zo? |
Dan mag je van mij wel de volk zeggen hoor 
Massive is een allochtoon!

| Originally posted by Jappio jij nederlands? |
Zo lang kritiek niet een aanval op de persoon wordt (zoals jan mulder bv), gaat het niet te ver imo. Een aanval op de persoon is eigenlijk geen kritiek meer.
Kritiek mag. Dat hoort er bij. Maar bepaalde personen gaan echt te ver.
iedereen heeft het over mulder, ik neem aan dat er dan bedoelt wordt dat ie zei ophangen is nog niet goed genoeg, hij moet gestenigd worden. Naar mijn idee was dat sarcastisch bedoeld naar degenen die riepen dat advocaat opgehangen moest worden na die wissel tegen tsjechie, dus waarom iedereen daar dan zo moeilijk over doet begrijp ik niet. Ok, het is niet de meest smakelijke grap maar zo erg was ie nou ook weer niet...