TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ging de kritiek op advocaat te ver?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by robin on Jun-26-2004 12:05:

Ging de kritiek op advocaat te ver?

just vote. (discussie kan in ek topic lijkt me)

ik vond van wel.

Posted by Subsonik on Jun-26-2004 12:16:

Vond het niet te ver gaan, bij zo'n fout op dat niveau kun je dat gewoon verwachten, en missschien heeft het wel positief gewerkt, net als bij de 2e wedstrijd tegen schotland toen

Posted by Blik on Jun-26-2004 12:24:

meneer Mulder ging te ver

Posted by Tim81 on Jun-26-2004 12:25:

Re: Ging de kritiek op advocaat te ver?

quote:
Originally posted by robin
just vote. (discussie kan in ek topic lijkt me)

Posted by Valhalla on Jun-26-2004 12:33:

vind het niet echt te ver gaan, advocaat is iemand die zich dit ook behoorlijk aantrekt, maar als je het vergelijkt met de engelse en vooral italiaanse praktijken valt het eigenlijk nog wel mee

Posted by AirPole on Jun-26-2004 12:37:

quote:
Originally posted by Blik

Ja inderdaad...

Over de vraag of de kritiek te ver ging...
Tsja, tis maar net hoe je het bekijken wilt...

Als je denkt 'ach, het is maar sport' dan is de kritiek wel veel te ver doorgeschoten jah... Het heeft een beetje met referentiekaders te maken...

Posted by Partyhardy! on Jun-26-2004 12:40:

quote:
Originally posted by Blik

wat heeft hij dan gezegd?

Posted by HiGH_NrG on Jun-26-2004 13:05:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
wat heeft hij dan gezegd?

Iets in de trant van dat Advocaat gestenigd en opgehangen zou moeten worden...

Ik vind trouwens ook dat het te ver ging...

Posted by Hitman on Jun-26-2004 14:03:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Iets in de trant van dat Advocaat gestenigd en opgehangen zou moeten worden...

Ja dat ging dus echt te ver... Ik vond 'm ook een stomme lul vanwege die wissel, maar dat is geen reden om 'm met lijfstraffen te gaan bedreigen. Die Mulder mogen ze van mij een keer in z'n zak schoppen.

Posted by Robert on Jun-26-2004 14:04:

lijkt me leuk om te zien wat er over hem gezegd wordt als nederland het EK wint..

Posted by Cosmic on Jun-26-2004 14:11:

nee precies goed zo. Je mag het toch niet eens zijn met meneer Advocaat? Ben ik al jaren niet, en steeds is het weer rerecht. Dat we nu door zijn hebben we meer te danken aan Tsjechie dan aan Advocaat. Tijdens het toernooi wist ie nog steeds zijn ideale opstelling niet! Daar heb je nou 2 jaar voor geoefend! We spelen pas nu 2 wedstrijden 4-3-3 en dat loopt. Al dat gedoe met die ruit is zinloos. Hij durfde steeds niet te kiezen voor Ruud of Patrick, terwijl iedereen zag dat die 2 gewoon niet samen kunnen spelen. Hij heeft nu eindelijk (juist) gekozen, maar van een trainer van het Nederlands elftal verwacht ik wel iets meer voetbalverstand....

Dus ook al winnen we het EK, het is beter als meneer Advocaat dan maar op zn hoogtepunt stopt en de fakkel aan een jongere generatie overdraagt.

Posted by Chicane on Jun-26-2004 14:33:

Kritiek is terecht en humor is ook terecht, Balkenende is ook razendpopulair om af te zeiken en ik geef iedereen groot gelijk want beiden heren maken er een zooitje van. Tis maar hoe je die uitspraken opvat.. hoevaak zeggen wij wel eens niet tegen iemand dattie aan het gas kan of terplekke neervallen en door een roedel olifanten im arsch geboort kan worden? Precies..

Posted by Opti on Jun-26-2004 14:34:

part of the job....

Posted by Massive84 on Jun-26-2004 15:10:

quote:
Originally posted by Robert
lijkt me leuk om te zien wat er over hem gezegd wordt als nederland het EK wint..

nog leuker is om te zien wat HIJ zegt tegen de volk wanneer die wint haha..

Posted by Jappio on Jun-26-2004 15:30:

quote:
Originally posted by Massive84
nog leuker is om te zien wat HIJ zegt tegen de volk wanneer die wint haha..

jij nederlands?

maar vind dat t part of the job is, al vind ik de uitspraken van bepaalde mensen (hugo borst over kluivert, mulder over advocaat) te ver gaan. En ik hoop persoonlijk dat advocaat t gewoon gaat redden, al komt ie op mij totaal niet geloofwaardig meer over.

Posted by jp on Jun-26-2004 16:04:

Dick moet wat meer durf tonen

Posted by Massive84 on Jun-26-2004 16:12:

quote:
Originally posted by Jappio
jij nederlands?

het volk de volk, nederlands is niet mijn moedertaal, ben door de eerste golf oorlog hier naar nederland gekomen met mijn ouders, woon hier 10 jaar of zo. dus soms komt er een foutje

Moet wel zeggen NL is een top land, en hoop dat het zo blijft

Posted by jp on Jun-26-2004 16:18:

quote:
Originally posted by Massive84
eerste golf oorlog hier naar nederland gekomen met mijn ouders

Ben je Koerdisch of zo?

Posted by Massive84 on Jun-26-2004 16:23:

quote:
Originally posted by jp
Ben je Koerdisch of zo?

nee ik ben zelf geboren in Koeweit, mijn pa komt van irak, maar heeft meest van z'n leven in Koeweit besteed, vanwegen z'n werk.

was 8-9 of zo, heb nog 1 jaar die oorlog ervaren, in Irak en Koeweit.

Posted by jp on Jun-26-2004 16:28:

Dan mag je van mij wel de volk zeggen hoor

Posted by HiGH_NrG on Jun-26-2004 16:35:

Massive is een allochtoon!

Posted by AirPole on Jun-26-2004 16:44:

quote:
Originally posted by Jappio
jij nederlands?

Whahahahhahahah! Heerlijk!

Posted by DJ Bazz on Jun-26-2004 17:46:

Zo lang kritiek niet een aanval op de persoon wordt (zoals jan mulder bv), gaat het niet te ver imo. Een aanval op de persoon is eigenlijk geen kritiek meer.

Posted by magrec on Jun-27-2004 10:44:

Kritiek mag. Dat hoort er bij. Maar bepaalde personen gaan echt te ver.

Posted by Ding Chavez on Jun-27-2004 11:00:

iedereen heeft het over mulder, ik neem aan dat er dan bedoelt wordt dat ie zei ophangen is nog niet goed genoeg, hij moet gestenigd worden. Naar mijn idee was dat sarcastisch bedoeld naar degenen die riepen dat advocaat opgehangen moest worden na die wissel tegen tsjechie, dus waarom iedereen daar dan zo moeilijk over doet begrijp ik niet. Ok, het is niet de meest smakelijke grap maar zo erg was ie nou ook weer niet...

Pages (2): [1] 2 »