TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Beyer@Mondaybar
Beyer@Mondaybar
Beyer spelar imorgon p� mondaybar, vilka kommer?
Jag kommer sj�lvklart vara d�r 
Hoppas p� att se lite flera bekanta ansikten
Som de ser ut nu s� kommer jag ! 
s� mycket som jag vill s� har jag inte st�lar f�r det, men jag ska se om jag kan skaka fram lite st�lar, eftersom adam beyer �r en j�vligt bra dj
jag vill men f�r se hur det blir.. om n�n bjuder in mig p� f�rfest s� jag slipper g� dit ensam s� e jag p� 
K�pte biljett idag, den sista de hade p� kvar c.u.m
Med andra ord blir det f�rhoppningsvis mycket folk ikv�ll
Staz: �h, jag g�r dit sj�lv ikv�ll och m�ter upp n�gra d�r. finns alltid n�gra bekanta annsikten, oftastn�gra fr�n TA.
Synd att Vizay skulle resa bort nu n�r beyer lirar
| quote: |
| Originally posted by AC. K�pte biljett idag, den sista de hade p� kvar c.u.m Med andra ord blir det f�rhoppningsvis mycket folk ikv�ll Staz: �h, jag g�r dit sj�lv ikv�ll och m�ter upp n�gra d�r. finns alltid n�gra bekanta annsikten, oftastn�gra fr�n TA. Synd att Vizay skulle resa bort nu n�r beyer lirar |

// Steve
Ja vad s�ger man... Beyer �r ju Beyer....
Den d�r Christian Smith var ju inte s� d�lig heller men inte alls i samma klass som Beyer...
Fan vilken posse dom hade med sig... var s�kert 10 man uppe bakom tallrikarna.... Langar upp bilderna senare idag som jag tog 
helvetesfaeadasdn"!#!"# oslo faenf!#!"#!"#
tror jeg skal flytte til stockholm! hehe
det var bra ig�r med andre ord steve? 
fan gleder meg s� sykt til � h�re adam igjen p� krysningen
og f� opp bilder a - i wanna see!
Adam Beyer <3<3<3<3<3<3<3
Om det var bra!? Det var helt galet bra! Aldrig h�r Beyer spela s� bra som han gjorde ig�r! Vilket ofattbart j�kla �s!!!

Re: Adam Beyer <3<3<3<3<3<3<3
Jaja, dette lover jo bra foran Awakenings der Adam spiller avslutningssettet p� open air scenen
| Originally posted by verminator helvetesfaeadasdn"!#!"# oslo faenf!#!"#!"# tror jeg skal flytte til stockholm! hehe det var bra ig�r med andre ord steve? ![]() fan gleder meg s� sykt til � h�re adam igjen p� krysningen og f� opp bilder a - i wanna see! |

J�ss, det var jo damer der jo 
M�rkligt att han i sista klippet, avslutar med Holden-A break in the clouds.
| Originally posted by lonne M�rkligt att han i sista klippet, avslutar med Holden-A break in the clouds. |
Snygga klipp, Stefan. Ser ut som det var ett j�vla �s, som sagt. Men, � andra sidan, �r det ju Adam ocks�..
V�rldklass, no doubt.
Sj�lv skulle jag aldrig st� ut med en grupp m�nniskor bakom mig s�d�r, men man kanske ska ha posses n�r man spelar mangeltechno.. 
| Originally posted by Sand Leaper J�ss, det var jo damer der jo |

| Originally posted by Sorrow Snygga klipp, Stefan. Ser ut som det var ett j�vla �s, som sagt. Men, � andra sidan, �r det ju Adam ocks�.. V�rldklass, no doubt.Sj�lv skulle jag aldrig st� ut med en grupp m�nniskor bakom mig s�d�r, men man kanske ska ha posses n�r man spelar mangeltechno.. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Det var lite irriterande n�r det var ett par tjejer som dansade framf�r han som att det var ett annat svennedisko... tog ett tag innan n�n bad dom g� ner... men sen hittade dom upp igen... Sen var det n�n pundad j�vel som skutta upp d�r ocks�.. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ja de va en hel del fiiiina tjejer d�r... tyv�rr gillar dom inte att vara med p� kort... fega Svenskor ![]() |
Men det var r�j d�? 
well snart �r det tall paul..och framf�r allt John 00 Fleming ====================================================================================================
====================================================================================================
===============================================================================)
| Originally posted by verminator bare vent til b�tturen,s� skal du se at de ikke er s� feige! da blir de med vettu,norbaggar wiiii - damene kommer til � sitte p� sine kn�r og be om � f� v�re med |
) var ju r�synth i form av Nitzer Ebb och Front 242 jag lyssnade p� i slutet av 80-talet innan technon utvecklades...
Ja f�r andra g�ngen! Det var v�rldens r�j!
och ang�ende ha en massa folk runt om kring sig s� verkar beyer knappast ha n�got problem alls med det! Perfekta mixnningar hela tiden och lite lek h�r och var, superb!
Ta en DJ som Paul van Dyk st�r superk0onsenterar och mixar klockrent! Beyer stod och skutta runt som en annan kanin och leka lite h�r och var och dessutom verkade han mixa l�t v�ldigt fort i b�rjan (mixa l�tsom i attt spela en ny kort efter) dvs han kan inte haft l�ng tid p� sig att mixa.
n�ja sista kan jag ha fel p� men k�ndes som det i alla fall.
en l�t som jag �r lite nyfiken p� �r n�gon d�r de sj�ng typ "wheeere is the yooouth"
er ganske sikker p� at beyer spilte Eric Prydz - Human Behaviour [Pryda - 001] 
den Nitzer Ebb l�ta er sikkert Murderous (Phil Kieran Remix) p� Novamute(??) 
| Originally posted by AC. en l�t som jag �r lite nyfiken p� �r n�gon d�r de sj�ng typ "wheeere is the yooouth" |