TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מנויי יס יוכלו להזמין הופעה של הדי.ג'יי המוביל טייסטו!!!


Posted by flashgo on Jun-28-2004 10:36:

Smiley DJ מנויי יס יוכלו להזמין הופעה של הדי.ג'יי המוביל טייסטו!!!



ערוץ יס וידאו בוקס של חברת הלווין, ישדר ביום חמישי ה-8 ביולי הופעה של הדי ג'יי המוביל טייסטו. מדובר בסט המלא הראשון שישודר על מסך הטלוויזיה בארץ.

ההופעה, שתשודר מדי סוף שבוע, נערכה בדרום הולנד ואורכה שלוש שעות וחצי, ובמהלכה מציג טייסטו באמצעות תפאורה, רקדנים ומוסיקה את סיבוב ההופעות שלו בעולם.

עלות ההופעה למנויים היא 17 שקלים בלא הגבלת כמות הצפיות.

http://www.nrg.co.il/online/4/ART/747/827.html?pFile=1


Posted by yaman on Jun-28-2004 10:40:

חבל שאין לי יס

רעיון נחמד מאוד


Posted by Segev on Jun-28-2004 11:03:

גבר אתה לא צריך יס

DJ.Tiesto.In.Concert.2003.DVDivX-TmN
אתה כבר תסתדר מפה אני בטוח


Posted by §chop¥ on Jun-28-2004 11:03:

חבל שיש לי את הדיוידי שלו


Posted by DJ-Kreing^^ on Jun-28-2004 11:29:

כבר ראיתי את הדיוידי במחשב אבל יהיה אחלה לצפות שוב בטלויזיה...
שווה את ה 17 ש"ח


Posted by m0sh on Jun-28-2004 12:30:

DJ.Tiesto.In.Concert.2003.DVDivX-TmN

כמה מגה זה?

יש לי את זה על המחשב
1.8GB


זה הDVD
ההופעה הייתה 6 שעות
והדי וי די 3 וחצי שעות...


Posted by taltul on Jun-28-2004 15:26:

Re: מנויי יס יוכלו להזמין הופעה של הדי.ג'יי המוביל טייסטו!!!

quote:
Originally posted by flashgo


ערוץ יס וידאו בוקס של חברת הלווין, ישדר ביום חמישי ה-8 ביולי הופעה של הדי ג'יי המוביל טייסטו. מדובר בסט המלא הראשון שישודר על מסך הטלוויזיה בארץ.

ההופעה, שתשודר מדי סוף שבוע, נערכה בדרום הולנד ואורכה שלוש שעות וחצי, ובמהלכה מציג טייסטו באמצעות תפאורה, רקדנים ומוסיקה את סיבוב ההופעות שלו בעולם.

עלות ההופעה למנויים היא 17 שקלים בלא הגבלת כמות הצפיות.

http://www.nrg.co.il/online/4/ART/747/827.html?pFile=1


יייייייססססס!

זה מסביר הכל


Posted by YoraY on Jun-28-2004 16:09:

וואחד הופעה.....

שווה שווה... זה לא רק התיקלוט


Posted by LA© on Jun-29-2004 19:12:

וואלה...

גם אני כבר ראיתי את זה יותר מפעם אחת...
בטלוויזיה


אבל יפה שיס משקיעים ככה!!!

שווה את ה 17 שקל.. ומי שלא מוכן
אז שלפחות יוריד את הקובץ דיויקס!

שגם אותו אפשר לראות בטלויזיה אם יש לפטופ וחיבור לטלויזיה וכל החרא זה
אנחנו בבית עשינו וזה ממש ליגה!

קיצ קיצ, שווה צפייה!


Posted by Sniper on Jun-29-2004 20:32:

נחמד מאוד אפילו!!!
אולי הפ יתחילו להביא כל מיני סרטים ממסיבות בחו"ל


Posted by yaman on Jun-29-2004 21:12:

נראה לי שזה יהיה חד פעמי


Posted by black mammmba on Jun-29-2004 21:47:

כבעל הדי וי די המקורי.

אני מעדיף לראות ולשמוע את זה ב
DVD
ולא בוידאו בוקס

ב DVD
יש לך יותר היתרונות


אל תשכחו שב די וי די יש מצבים שאפשר לשחק עם המצלמות !!!
כמו למשל ב
NEVER
אפשר לראות אותו ממקס
ואותו דבר בין פלייט 643 לאיירפורט של ארמני אנד גוסט

כאשר ראיתי את ההופעה ראיתי בעזרת זום על המזוודת הוונילים שלו מדבקה ענקית של.....

ש-ב-י-ר



וההופעה היא 210 דקות (ו10 דקות כתוביות)



אלי,שצופה בהופעה מדי פעם על מסך 53 אינץ'


Posted by eXeTik on Jun-30-2004 15:33:

איזה קטע מדהים יש בפתיחה עם הכניסה של
adaigo for strings
קרדיט לליאור


Posted by Segev on Jun-30-2004 16:44:


חחח אני בדיוק צופה בזה עכשיו שיש לי
tv out
אני מתלהב ורואה את כל מה שראיתי על המחשב עוד פעם רק בטלוויזיה



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.