TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מנויי יס יוכלו להזמין הופעה של הדי.ג'יי המוביל טייסטו!!!
מנויי יס יוכלו להזמין הופעה של הדי.ג'יי המוביל טייסטו!!!
ערוץ יס וידאו בוקס של חברת הלווין, ישדר ביום חמישי ה-8 ביולי הופעה של הדי ג'יי המוביל טייסטו. מדובר בסט המלא הראשון שישודר על מסך הטלוויזיה בארץ.
ההופעה, שתשודר מדי סוף שבוע, נערכה בדרום הולנד ואורכה שלוש שעות וחצי, ובמהלכה מציג טייסטו באמצעות תפאורה, רקדנים ומוסיקה את סיבוב ההופעות שלו בעולם.
עלות ההופעה למנויים היא 17 שקלים בלא הגבלת כמות הצפיות.
http://www.nrg.co.il/online/4/ART/747/827.html?pFile=1

חבל שאין לי יס
רעיון נחמד מאוד
גבר אתה לא צריך יס
DJ.Tiesto.In.Concert.2003.DVDivX-TmN
אתה כבר תסתדר מפה אני בטוח
חבל שיש לי את הדיוידי שלו

כבר ראיתי את הדיוידי במחשב אבל יהיה אחלה לצפות שוב בטלויזיה...
שווה את ה 17 ש"ח
DJ.Tiesto.In.Concert.2003.DVDivX-TmN
כמה מגה זה?
יש לי את זה על המחשב
1.8GB
זה הDVD
ההופעה הייתה 6 שעות
והדי וי די 3 וחצי שעות...
Re: מנויי יס יוכלו להזמין הופעה של הדי.ג'יי המוביל טייסטו!!!
| quote: |
Originally posted by flashgo ערוץ יס וידאו בוקס של חברת הלווין, ישדר ביום חמישי ה-8 ביולי הופעה של הדי ג'יי המוביל טייסטו. מדובר בסט המלא הראשון שישודר על מסך הטלוויזיה בארץ. ההופעה, שתשודר מדי סוף שבוע, נערכה בדרום הולנד ואורכה שלוש שעות וחצי, ובמהלכה מציג טייסטו באמצעות תפאורה, רקדנים ומוסיקה את סיבוב ההופעות שלו בעולם. עלות ההופעה למנויים היא 17 שקלים בלא הגבלת כמות הצפיות. http://www.nrg.co.il/online/4/ART/747/827.html?pFile=1 |

וואחד הופעה.....
שווה שווה... זה לא רק התיקלוט
וואלה...
גם אני כבר ראיתי את זה יותר מפעם אחת...
בטלוויזיה
אבל יפה שיס משקיעים ככה!!!
שווה את ה 17 שקל.. ומי שלא מוכן
אז שלפחות יוריד את הקובץ דיויקס!
שגם אותו אפשר לראות בטלויזיה אם יש לפטופ וחיבור לטלויזיה וכל החרא זה
אנחנו בבית עשינו וזה ממש ליגה!
קיצ קיצ, שווה צפייה!

נחמד מאוד אפילו!!!
אולי הפ יתחילו להביא כל מיני סרטים ממסיבות בחו"ל
נראה לי שזה יהיה חד פעמי
כבעל הדי וי די המקורי.
אני מעדיף לראות ולשמוע את זה ב
DVD
ולא בוידאו בוקס
ב DVD
יש לך יותר היתרונות
אל תשכחו שב די וי די יש מצבים שאפשר לשחק עם המצלמות !!!
כמו למשל ב
NEVER
אפשר לראות אותו ממקס
ואותו דבר בין פלייט 643 לאיירפורט של ארמני אנד גוסט
כאשר ראיתי את ההופעה ראיתי בעזרת זום על המזוודת הוונילים שלו מדבקה ענקית של.....
ש-ב-י-ר
וההופעה היא 210 דקות (ו10 דקות כתוביות)
אלי,שצופה בהופעה מדי פעם על מסך 53 אינץ'


איזה קטע מדהים יש בפתיחה עם הכניסה של
adaigo for strings
קרדיט לליאור 
חחח אני בדיוק צופה בזה עכשיו שיש לי
tv out
אני מתלהב ורואה את כל מה שראיתי על המחשב עוד פעם רק בטלוויזיה
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.