TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- qoute of the day
Pages (2): [1] 2 »
qoute of the day
gewoon als ge iemand iets grappigs hebt horen vertellen ofzo--->posten. natuurlijk wel geen heel verhaal.misschien een beetje uitleg erbij mag wel.
Mijn collega moest iets oplossen van men baas, maar eigenlijk konden we dat niet. dus maar met plakband, zijn antwoord:
"Ik ben mac gyver nie ze!"
Hehe, die is wel vet 
Net van een msn-gesprek afgehaald over een paar regels op een feest in Slovenie:
"it is forbidden to use toilets in pairs"
"listening to loud music can damage your hearing"

'qoute of the day'
Da vind ik anders wel een mooie quote van de dag 
Dit komt van een underground-purist:
S: Wat draait Armin?
J: I dunno
S: McProg with cheese
Sorry Armin-fans 
| quote: |
| Originally posted by Nabistai 'qoute of the day' Da vind ik anders wel een mooie quote van de dag |

"Penalties nemen is heel makkelijk en daarom is het net zo moeilijk"
Johan Cruijf
Snap je hem?
regelmatig te horen in Quick
Kassier: Ketchup of Mayonaise
Klant: Ja
Kassier: menu of alleen burger
Klant: neen geen menu, alleen burger met medium friet en cola
*All Time Classic*
Klant: Nen grote frit met special saus en een cervela
Heb ooit eens een maand televerkoop gedaan. We moesten via de telefoon mensen overtuigen om over te schakelen van Belgacom naar Tele2. Nu was het zo dat je allemaal van die hokjes naast elkaar had en zo zat je dus altijd naast iemand en kon je ook gemakkelijk zijn gesprekken afluisteren. Op een dag zit daar zo'n rookie (nieuweling) naast mij en 'toevallig' luisterde ik zijn gesprek af met nog een collega.
Rookie: meneer als u overschakelt van Belgacom naar Tele2 dan belt u aan de helft van de prijs en bla bla bla
Man: ja en hoeveel kost het dan om een min te bellen met Tele2?
Rookie: noemt het bedrag enzo
Man: en hoeveel kost het om 2 min te bellen?
Rookie: noemt het bedrag
Man: en hoeveel kost het om 3 min te bellen?
Rookie: ja ma meneer, zijt ge met mijn voeten aant spelen?
Hahaha, ik lag dubbel vant lachen, bleek dat er een supervisor ook aant meeluisteren was. Op staande voet ontslagen, hij werkte er enkele uurtjes
Of een maat van mij in de Quick:
"Damn ik heb zin in een Big Mac"
"Nick, das hier de Quick, da hebben ze niet, vraag een Giant"
Waarop de Nick heel gevat tegen de man achter de toog zegt:
"Voor mij een Big Mac menu alstublieft" 
Pizza hut bellen en onmogelijke pizzas verzinnen is ook zo'n klassieker 
| Originally posted by Jasperovitsj Of een maat van mij in de Quick: "Damn ik heb zin in een Big Mac" "Nick, das hier de Quick, da hebben ze niet, vraag een Giant" Waarop de Nick heel gevat tegen de man achter de toog zegt: "Voor mij een Big Mac menu alstublieft" |
| Originally posted by Dark Apostle kassier: we hebben hebben alleen een king fish klant: zit daar vis in? |
Originally posted by Pumaz |
Niet vergeten dat de klant altijd gelijk heeft he 
Zo'n dingen mag je altijd posten van mij, ik vind die echt goed 
| Originally posted by Pumaz Pizza hut bellen en onmogelijke pizzas verzinnen is ook zo'n klassieker |
Heb je nog zo'n mooi mp3tje van 
)

| Originally posted by eieregooie Maar goed... domme klanten is het mooiste dat er is... ikzelf werk in een bioscoop en sta daar ook weleens achter de bar... Daar verkopen we ook hele vreemde producten... Maltesers bijvoorbeeld... Malers Malters MALEISIERS of Pringles Pingels Prikkels Spikkels Sprinklers (WTF? )PRINCIPLES Ik heb et ze allemaal horen zeggen, en sommige varianten hoor je nog vrij regelmatig ook... Maar de mooiste komen toch van de chat generatie... "Een zakje gele MSN's aub" Of wanneer zij aan hun favoriete drankje gaan... "Een Breezah aub" "Welke smaak?" "Die groene" "GROEN IS GEEN SMAAK!!" ![]() |
| Originally posted by eieregooie Bij Passion Of The Crist komt er na afloop van de film een man uit de zaal met de boodschap: "Ik vond 't een slechte film, hij gaat dood op t eind!" Waarop ik het niet kon laten te antwoorden: "Ja, ik vond het boek ook beter!" |
gooooooooed man
lol @ ei 
Er gebeurt toch iets vreemds wanneer men van Mens naar Klant gaat zuh.
klant: Een medium giant menu alstublief.
kassier: met cola?
klant: Nee geef maar een glasje witte wijn.
Wot's next? Whiskey? Cocktails?....
en de beste van de voorbije maanden
klant: ja wij komen de Fresh proberen
kassier: menu of alleen burger?
klant: ah dat is niet gratis ofwat?
werk in een restaurant en maak daar ook vanalles mee ...
"Dat is dan 26 euro75 aub"
Klant geeft 20 euro.
"De rest moogt ge houden"
Manieren waarop klanten me aanspreken:
"juffrouwke"
"jufferke"
"kinneke
"
"keint" (dialect voor kinneke)
"lieveke"
mannen ... "poepeke"
Of als ze me vragen: "Wat is het dagmenu?"
Begin op te sommen...
klant: "ah, spijtig, ik dacht eerder aan wat jong vlees"
kijk zo neutraal mogelijk terug -... stilte-
Vraag van mij:" Heum, en hoe mag die steak gebakken?"
dit ook eens meegemaakt...
"Ja, voor mij tzelfde als vorige week"
Kijk eens droog terug... maar goed dat ik een databank heb waarin staat wat elke klant vorige week gegeten heeft 
"Ja, kunt u mij even zeggen wat dat weer was?" vriendelijke lach volgend
"Ja seg kinneke, dat weet ik ook ni meer, ik weet gewoon dat t lekker was"
"Ja... dan hebben we een probleem"
"Vraag maar eens aan de kok wat ik vorige week gehad heb"
diepe zucht, 'stom ***' denk ik dan (ter informatie: als t druk is, moet niemand de kok lastig vallen met zulke onnozele vragen...)
Goed meisje als ik ben, doe ik dat dan toch 
"Seg Tjeu, op tafel 9 zit een onnozel madam en die wil t zelfde als vorige week, weet gij toevallig nog wat dat was?"
Tjeu kijkt ff : "Ah ja das mijn zus"
OOPS

| Originally posted by Nyah dit ook eens meegemaakt... "Ja, voor mij tzelfde als vorige week" Kijk eens droog terug... maar goed dat ik een databank heb waarin staat wat elke klant vorige week gegeten heeft ![]() "Ja, kunt u mij even zeggen wat dat weer was?" vriendelijke lach volgend "Ja seg kinneke, dat weet ik ook ni meer, ik weet gewoon dat t lekker was" "Ja... dan hebben we een probleem" "Vraag maar eens aan de kok wat ik vorige week gehad heb" diepe zucht, 'stom ***' denk ik dan (ter informatie: als t druk is, moet niemand de kok lastig vallen met zulke onnozele vragen...)Goed meisje als ik ben, doe ik dat dan toch ![]() "Seg Tjeu, op tafel 9 zit een onnozel madam en die wil t zelfde als vorige week, weet gij toevallig nog wat dat was?" Tjeu kijkt ff : "Ah ja das mijn zus" OOPS |
Mijn zusje van 11 stuurde mij daarstraks een SMS nadat ze haar uitslag op school had gekregen:
"Joepie, ik ben geslaagt" 
Wij hebben een proefbakje groene suiker gehad waarmee we volgens het etiket "Sherk 2" popcorn kunnen maken 
Ow, en Nina zou Maaike haar PINcode wel even inpoetsen 
| Originally posted by eieregooie "Een zakje gele MSN's aub" |
| Originally posted by Belgian Bonzai Mijn vriend in de bioscoop, gene zever, echt gebeurd en gemeend: -een zakje m&m's aub -[kassierster]gele of bruine? -??? in vanalle kleuren! |