TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל טוב חנצ'וק


Posted by m0sh on Jun-28-2004 21:52:

מזל טוב חנצ'וק

מזל טוב לחן
המוד של המקום המושתן הזה

בן 19 זה לא צחוק
ועוד כמה שנים טובות הוא סוף סוף יתגייס

אז מזלט לנשכן הגדול ;p


Posted by Flotser on Jun-28-2004 22:13:

Party Hat

חחחחחח אל תקשיב לו בכולנו מסתתר לו נשכן



מוש הקקי הרס רציתי סוף סוף לפתוח למישהו, אבל בקטנה




מזל טוב אחי, שיהיה המון בהצלחה עם הממר"ם, ובכלל בחיים הרמת-גניים שלך



נ.ב.
מחזור 85 שולט


Posted by m0sh on Jun-28-2004 22:17:

אתה מתכוון
מחזור י-ח
עכשיו כולם לקפוץ
תרדו על הברכיים
ותתחילו למצוץ

חן שמע את השיר ומבין


Posted by coby on Jun-28-2004 22:37:

מזל טוב אחי


Posted by yaman on Jun-28-2004 23:31:

מזל טוב


Posted by Rising on Jun-29-2004 01:54:

Party Hat

חן מזל טוב אח שלי חולה עלייך


Posted by DjChook on Jun-29-2004 03:46:

תודה גברברים !

אני בדיוק עף לצבא :/
(כל הזין ביום הולדת באמצע החיים)

נחגוג בסופ"ש

בינתיים תודה ויום טוב


Posted by Segev on Jun-29-2004 04:12:

זמל טוב גבר עד 120!!!


Posted by Black-Dragon on Jun-29-2004 05:13:

HAPPY BIRTHDAY CHOOK
שיהיה לך המון מזל טוב ואושר ועושר ובריאות
ותתחיל להופיע יותר בפורום!
אז מה אם אתה בצבא


Posted by sabi10 on Jun-29-2004 09:00:

מזל טוב....


Posted by Elior on Jun-29-2004 09:08:

מזל טוב גבר גבר


Posted by -CosmicFire- on Jun-29-2004 10:26:

מזל טוב אחיייייייייי
עד 120
ושתיצא מהצבא המזדיין הזה כמה שיותר מהר

*אגב אני יום ראשון בן 15


Posted by m0sh on Jun-29-2004 12:47:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
מזל טוב אחיייייייייי
עד 120
ושתיצא מהצבא המזדיין הזה כמה שיותר מהר

*אגב אני יום ראשון בן 15



קודם שהוא יתגייס
;p


Posted by Narcotic Mind on Jun-29-2004 18:01:

אוי וויי חן אתה תיהיה כזה רקוב!!! לראות את התוכניתנים אצלנו זה פשוט מצחיק

יש אחד שעוד איזה 5 חודשים משתחרר והוא עוד חתם חצי שנה יותר יענו הוא כבר 6 שנים בצבא- המדים שלו נושרים כבר, כל יום נופל לו איזה כיס או צווארון.

בכל מקרה, מזל טוב


(שבת הבאה גם אצלי )


Posted by LA© on Jun-29-2004 19:03:

מזל טוב!!!

עד 120!!

תעשה חיים הסופש


Posted by taltul on Jun-29-2004 20:55:

לא יודע עלייך כלום אחי חוץ מזה שאתה בתפקיד המוד פה...

אבל קבל מזל טוב בכל זאת...

!!!שיהיו כמה שיותר סטוצים בשישי הזה שתזכור את החגיגה


Posted by DJ Alex E. on Jun-29-2004 21:54:

מזל טוב אחי ברכות


Posted by eXeTik on Jun-30-2004 15:20:

quote:
Originally posted by m0sh
עכשיו כולם לקפוץ
תרדו על הברכיים
ותתחילו למצוץ






בכל מקרה... מזל טוב יא גברבר
עוד שנתיים ומותר לך לשתות באופן חוקי בארה"ב
מה הקשר?
בירה וייניזוריקיישן!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.