TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- DJ On The Wheels תרתי משמע
Pages (2): [1] 2 »


Posted by black mammmba on Jun-29-2004 00:40:

Talking DJ On The Wheels תרתי משמע

קבלו את זה
הדגם הזה נקרא
Scion Widebody DJ xB (by fiveAxis)
דגם הצעירים של ניסאן בארה"ב אם אני לא טועה




במצב פתוח




מה ? אני לא שומע




אבל תכלס......




מקרוב........ עמדה שלמה של פיינויר








שלכם אלי- ספוטניק לשעבר


Posted by DJ Alex E. on Jun-29-2004 00:46:

וואו!איזה דבר ענק!


Posted by -CosmicFire- on Jun-29-2004 01:14:

SCION XB
אוטו מדהים לשיפורים
אבל זה כבר הגזמה
הלוואי עלינו


Posted by YuVaL on Jun-29-2004 03:33:

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGg

*Creams His Pants*

החלום הרטוב של כל די ג'יי


Posted by Segev on Jun-29-2004 04:18:

איזה יופי של דבר אלוהים
מממ אני בדיוק מחפש אוטו חדש...
חח אני בן זונה עם מבאים אותו לארץ בכלל


Posted by m0sh on Jun-29-2004 09:45:

אהההההההה פאקינג ענק

מעניין אותי הנתונים של הרמקולים והמגברים..

מגניב ביותר


Posted by -CosmicFire- on Jun-29-2004 10:23:

quote:
Originally posted by Segev
איזה יופי של דבר אלוהים
מממ אני בדיוק מחפש אוטו חדש...
חח אני בן זונה עם מבאים אותו לארץ בכלל



חחחח אם מביאים כזה דבר לארץ
אני בטוח 100% שכבר ימצאו סיבה לא להעביר את האוטו הזה טסט כמו שעושים עם כל המכוניות בארץ המעפנה הזאת


Posted by yaman on Jun-29-2004 10:28:

פצצות

כמה הילוכים?


Posted by taltul on Jun-29-2004 16:37:

quote:
Originally posted by YuVaL
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGg

*Creams His Pants*

החלום הרטוב של כל די ג'יי

וסתם נהג רייסינג


Posted by taltul on Jun-29-2004 16:41:

בא לי לבכות מזה שראיתי את הדבר האדיר הזה אבל בחיים לא אוכל לנסוע בו באמת...לא רק שזה לא יגיע לארץ - הדבר בטח עול ג'ובות של פאקינג כסף...


Posted by coby on Jun-29-2004 16:55:

פאק כעעעעעעעעעעע


איזה חזקקק !!!


Posted by LA© on Jun-29-2004 19:07:

w-o-w


I LIKE I LIKE!!!


Posted by yaman on Jun-29-2004 21:12:

באמת בן זונה


Posted by skelz on Jun-29-2004 21:22:

איזה אוטווווו אלוףףףףףף
איזה עיצובבבבב
איזה גימוררררררר
איזההה השקעהההה

אני מתעלף פה!!!!


Posted by taltul on Jun-29-2004 21:51:

!!!גם נראה בן זונה FIVE AXIS-עוד אחד מהפרוייקטים של אותם חבר'ה מ







Posted by m0sh on Jun-30-2004 00:02:

טוב חברה מה המחיר של זה
או שזה אבטיפוס

אולי אני יביא את זה ביבוא אישי שאני יהיה מפורסם או מצליח בלי קשר
;p


Posted by YoraY on Jun-30-2004 00:14:

THE DREAM PDPD


Posted by yaman on Jun-30-2004 01:03:

לא עבמ"ית מידי?


Posted by eXeTik on Jun-30-2004 15:28:

אבל האוטו עצמו מכוער וקטן
אם אני רואה אותו חונה ברחוב... וואי וואי, איזה פירוק אני מביא לו
כמו ישראלי גאה

אם מישהו אשכרה קונה את זה בארץ... במילה אחת... חבל!


ד"א:
כשראיתי את הכותרת של הטרד הייתי בטוח איזה תקליטן על כסא גלגלים


Posted by Segev on Jun-30-2004 16:47:

חחח אשכרה חבל!!!

והאוטו השני ממש אבל ממש מכוער הייתי מתפדח לסוע בכזה


Posted by Elior on Jun-30-2004 16:52:

quote:
Originally posted by Segev
והאוטו השני ממש אבל ממש מכוער הייתי מתפדח לסוע בכזה


קודם שיהיה לך כסף לנסוע בכזה אוטו מכוער

דוגרי הכתום נחמד
הכחול באמת עבמ"י...


Posted by -CosmicFire- on Jun-30-2004 18:45:

חחחח ראסמי עב"מ שאני רואה כזה דבר ישר טלפון לחיל האוויר שיבואו לראות מה נחת


Posted by Spyder on Jul-01-2004 12:13:

how much does a car like that COST?????

and man you couldnt get thouse pics any bigger ehy?


Posted by taltul on Jul-01-2004 12:48:

quote:
Originally posted by Spyder
how much does a car like that COST?????

and man you couldnt get thouse pics any bigger ehy?

cosiderin' the fact its was made only as 1 exemplar [if im not mistaken ] this car-concept is priceless!


Posted by LA© on Jul-01-2004 18:17:

quote:
Originally posted by Spyder
ehy?


Canadian eh?

or just trying to be one lol


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.