TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- DJ On The Wheels תרתי משמע
Pages (2): [1] 2 »
DJ On The Wheels תרתי משמע
קבלו את זה
הדגם הזה נקרא
Scion Widebody DJ xB (by fiveAxis)
דגם הצעירים של ניסאן בארה"ב אם אני לא טועה

במצב פתוח
מה ? אני לא שומע
אבל תכלס......
מקרוב........ עמדה שלמה של פיינויר 
שלכם אלי- ספוטניק לשעבר 
וואו!איזה דבר ענק!
SCION XB
אוטו מדהים לשיפורים
אבל זה כבר הגזמה
הלוואי עלינו
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGg
*Creams His Pants*
החלום הרטוב של כל די ג'יי

איזה יופי של דבר אלוהים
מממ אני בדיוק מחפש אוטו חדש...
חח אני בן זונה עם מבאים אותו לארץ בכלל
אהההההההה פאקינג ענק
מעניין אותי הנתונים של הרמקולים והמגברים..
מגניב ביותר
| quote: |
| Originally posted by Segev איזה יופי של דבר אלוהים מממ אני בדיוק מחפש אוטו חדש... חח אני בן זונה עם מבאים אותו לארץ בכלל |
פצצות
כמה הילוכים?
| quote: |
| Originally posted by YuVaL OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGg *Creams His Pants* החלום הרטוב של כל די ג'יי |
בא לי לבכות מזה שראיתי את הדבר האדיר הזה אבל בחיים לא אוכל לנסוע בו באמת...לא רק שזה לא יגיע לארץ - הדבר בטח עול ג'ובות של פאקינג כסף...
פאק כעעעעעעעעעעע
איזה חזקקק !!!
w-o-w
I LIKE I LIKE!!!

באמת בן זונה
איזה אוטווווו אלוףףףףףף
איזה עיצובבבבב
איזה גימוררררררר
איזההה השקעהההה
אני מתעלף פה!!!!
!!!גם נראה בן זונה FIVE AXIS-עוד אחד מהפרוייקטים של אותם חבר'ה מ

טוב חברה מה המחיר של זה
או שזה אבטיפוס
אולי אני יביא את זה ביבוא אישי שאני יהיה מפורסם או מצליח בלי קשר
;p
THE DREAM
PDPD
לא עבמ"ית מידי?
אבל האוטו עצמו מכוער וקטן
אם אני רואה אותו חונה ברחוב... וואי וואי, איזה פירוק אני מביא לו
כמו ישראלי גאה 
אם מישהו אשכרה קונה את זה בארץ... במילה אחת... חבל! 
ד"א:
כשראיתי את הכותרת של הטרד הייתי בטוח איזה תקליטן על כסא גלגלים
חחח אשכרה חבל!!!
והאוטו השני ממש אבל ממש מכוער הייתי מתפדח לסוע בכזה 
| quote: |
| Originally posted by Segev והאוטו השני ממש אבל ממש מכוער הייתי מתפדח לסוע בכזה |
חחחח ראסמי עב"מ שאני רואה כזה דבר ישר טלפון לחיל האוויר שיבואו לראות מה נחת
how much does a car like that COST?????
and man you couldnt get thouse pics any bigger ehy?
| quote: |
| Originally posted by Spyder how much does a car like that COST????? and man you couldnt get thouse pics any bigger ehy? |
] this car-concept is priceless!
| quote: |
| Originally posted by Spyder ehy? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.