TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שאלה בנוגע לאילת ומה שכרוך בזה


Posted by -CosmicFire- on Jun-29-2004 01:17:

שאלה בנוגע לאילת ומה שכרוך בזה

טוב אנשים אני יורד שבוע הבא לאילת
(קלאב אין אילת 7לילות 420שקל לבן אדם לא כלל ארוחות)
אנחנו 6חברים בחדר ושאר החברים שלנו הלכו למיראז' משלמים 560ל4לילות נראה לי הם נדפקו חזק...

עכשיו אני רוצה לצאת לאיזהשהיא מסיבה אם מישהו מכיר אחתר שאני יכול למצוא מסיבות באילת (נוער) שלא דורשים תעודת זהות?!?
תודה לעוזרים


Posted by Elior on Jun-29-2004 09:11:

נראה לי שברגע שתגיע לשם אתה תראה פליירים בלי סוף..

תצא שם לחוף וזה, תשאל כמה אנשים...
תתעניין תוך שעה אתה יודע איפה נמצא כל מועדון כמה עולה כניסה ואם יתנו לך להיכנס..

אבל ככה זה נראה לי :X


Posted by Ooza on Jun-29-2004 13:30:

בטיילת מסתובבים פוול יחצנים..אל תדאג הם יגיעו אלייך


Posted by Sm0keMachine on Jun-29-2004 17:06:

וואלה גם אני יהיה באילת בסופ"ש עוד שבועיים...

תכלס אם אתה וחבריך נראים גדולים אז לא נראה לי יהיה בעיות להכנס למועדונים.....


Posted by taltul on Jun-29-2004 20:50:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
וואלה גם אני יהיה באילת בסופ"ש עוד שבועיים...

לא נכווון...
יש מצב למפגשון אח שלו...


Posted by yaman on Jun-29-2004 21:44:

כולם באילת הא?


השנה לצערי אני לא שם


Posted by DJ Alex E. on Jun-29-2004 22:03:

דוגרי נראה לי אילת זה המקום האחרון שמקפידים בו על תעודות זהות
הם מחפשים לעשות כמה שיותר כסף כל עוד יש שם כמויות עצומות של נוער בקיץ


Posted by -CosmicFire- on Jun-30-2004 11:50:

סבבה אנשים טל וסמוקין אני מהרביעי עד ה11
אנחנו בלקאב הוטל כל אחד 480לשבוע :}
ככה מול הקניון בסבבה נחפש יחצנים והכל



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.