TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Leama
Leama
Det verkar som om det finns folk h�r som uppskattar Leama's sk�na progressiva verk. Jag �r definitivt en av dem, och jag �r den typen som m�ste veta n�got om de artister jag gillar. Dock vet jag absolut inget om Leama. �r det en kille/tjej, eller en grupp? finns det n�gon officiell hemsida, eller diskografi?
vad ni �n vet, skriv det h�r tack 
http://www.discogs.com/artist/Leama
lite diskografi
jo d�r har jag redan varit, och tyv�rr listas inte en hel del av Leamas remixar. men tack i af 
Leama �r en kille, heter Martin Smith
| quote: |
| Originally posted by montana Leama �r en kille, heter Martin Smith |
Leama �r en av mina absoluta favoritproducenter =) har alla hans sl�pp hitils..f�rutom leama n moor remixen p� li kwan - point zero.. har den p� cdr
jag kommer l�gga upp en interjuv snart med b�de leama och moor .. kan ge dig l�nken sen .. kramis!!
intervju
den borde �ka upp p� www.trance.nu ocks�, s�kert m�nga fler som �r nyfikna �ver Leama & Moor 
starkid - crayons mixen �r grymm som fan
definitift k�p p� den.
+ det mesta som de ( L&M ) gjort innan
brain eno - an ending (ascent) (leama & moor remix)
nuff said
| quote: |
| Originally posted by Hybrid brain eno - an ending (ascent) (leama & moor remix) nuff said |
jag kan lugnt ge mitt liv f�r de plattorna 
=) du vill inte ha gamla platipus-rellar?.. jag har 1a..2a..samt 3e i toppskick!! =) alla fr�n 93.. fast s�ljer de fruktansv�rt dyrt =) s� ingen ide att k�pa tycker jag.. ska s�lja till n�n platipus-samlare ist�llet.. tr�ffade en kille h�romdan som hade alla perfecto samt platipus.. =) jag blev avundsjuk
.. cj fixar du Three "N" One - Sin City �t mig..s� f�r du 5 valfria leama,moor-skivor av mig.. b�rja leta =)
menar du det? f�r jag r�kar n�mligen ha Sin City maxi-CD