TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Brainstorm @ Soeverein Lommel - Zaterdag 3juli
Brainstorm @ Soeverein Lommel - Zaterdag 3juli
http://www.4u-events.be/brainstorm
Gaat hier nog iemand hier naartoe?
Ik heb zo de indruk dat de meesten hier eerder Prog-lovers zijn, en dan zit ge daar wel verkeerd met Cosmic Gate en YdR 
Maar ik heb een meet&greet gewonnen met C Fijneman dus ik kan moeilijk thuisblijven
Gaat er nog iemand?
Of heeft er iemand een vraag voor Cor Fijneman, zoals of de Tiesto remix van Street Spirit ooit released gaat worden 
Nee dus tis nog altijd een trance forum en der zijn dus minder prog lovers dan de rest.
Fucking bitches met hun gespam 
| quote: |
| Originally posted by pooley Nee dus tis nog altijd een trance forum en der zijn dus minder prog lovers dan de rest. Fucking bitches met hun gespam |
*lacht mee*
Nee er zijn hier wel veel meer trance-addicts dan progheads, maar de twee grootste monden komen van de 2 grootste progheads 
Zaterdagavond familiefeest, dus het zal er waarschijnlijk niet van komen. Ik ken wel een paar beta's die zeker gaan 
hehe ok dan 
Re: Brainstorm @ Soeverein Lommel - Zaterdag 3juli
| Originally posted by Real http://www.4u-events.be/brainstorm Of heeft er iemand een vraag voor Cor Fijneman, zoals of de Tiesto remix van Street Spirit ooit released gaat worden |
Re: Re: Brainstorm @ Soeverein Lommel - Zaterdag 3juli
| Originally posted by emma vraag hem eerder of ze de 'dader' al hebben teruggevonden die in BBC zijn cd-r heeft gestolen met die remix |
heb maandag nog een examen dus ben bang da dat nie gaat gaan
anders was ik zeker gegaan
ik wil cosmic gate anders wel eens zien.
maar ik ken de rest van de lin-up nie zo goed eigenlijk, en lommel, das weer zo ver e
kzie trouwens da ze Cor Fijneman toch goed kunnen spellen
Op de posters die ophangen staat overal Fijenman, tja kan gebeuren eh
best lullig als ie da zelf ziet
Mainhall
03:00 - 05:00 Tomcraft
01:30 - 03:00 Cosmic Gate
01:05 - 01:30 Cherrymoon Traxx LIVE
00:00 - 01:05 Ghost
22:30 - 00:00 Cor Fijneman
21:00 - 22:30 Yves Deruyter
Club Stage
03:30 - 05:00 Steve-S
02:00 - 03:30 Robert C
01:00 - 02:00 Tom
24:00 - 01:00 KMF
23:00 - 24:00 Jochem
22:00 - 23:00 Nico Parisi
Wie zet er zijn timetable nu omgekeerd.
hahah TT is idd te grappig !
ma wie zet er YDR nu eerst ? die draait toch wa harder , ni ?
Re: Re: Re: Brainstorm @ Soeverein Lommel - Zaterdag 3juli
| Originally posted by Freezel Hehe lol, van die cd hebben we idd nooit meer wat teruggehoord |
Re: Re: Brainstorm @ Soeverein Lommel - Zaterdag 3juli
| Originally posted by emma nee, die gaan ze niet releasen . . . vraag hem eerder of ze de 'dader' al hebben teruggevonden die in BBC zijn cd-r heeft gestolen met die remix |
, liefst in mp3 formaat, dan moet ik het zelf niemeer rippen
twas goe, wel hard

kheb even op het podium gestaan toen Ghost overnam van Cor Fijneman, dan fotootje gaan nemen en gratis pintje gekregen 
Later nog Nic Chagall (Cosmic Gate) mijn T-shirt laten tekenen, waarop nu al handtekeningen van Armin, Cosmic Gate en Cor op staan, hoera 
Een serieuze pluim voor de crew, allemaal vriendelijke mannen (vooral de vrouw achter de vestiaire
)
ow ik had verwacht dat bossi (of hoe noemt em kwam)
en hoe was de cosmic gate set?
het was wel een redelijk hard setje, maar heel goed
ik herinner me nog:
Cosmic Gate - Ultra Curve
Mark Norman - Phantom Manor (had Yves De Ruyter ook al gedraaid trouwens)
En ik denk Ti�sto - Adagio For Strings ook nog, die is ook 2 keer langsgekomen op de avond
| Originally posted by Real het was wel een redelijk hard setje, maar heel goed ik herinner me nog: Cosmic Gate - Ultra Curve Mark Norman - Phantom Manor (had Yves De Ruyter ook al gedraaid trouwens) En ik denk Ti�sto - Adagio For Strings ook nog, die is ook 2 keer langsgekomen op de avond |
)
een remix van Caf� Del Mar heb ik ook nog horen passeren, maar ik zou niet weten wie het gedraaid had 
Three Drives - Greece 2000 ook denk ik
ik zoek nog een track die ik ken, maar ik ben de naam vergeten
ik denk dat Cor Fijneman het gedraaid heeft, maar het kan ook iemand anders geweest zijn
Het is een redelijk harde track, en op een gedeelte komt er "heeee, hoooo" in voor 
moeilijk misschien, maar ik hoop da iemand het weet
| Originally posted by Kaidreas ow ik had verwacht dat bossi (of hoe noemt em kwam) en hoe was de cosmic gate set? |