TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Kai Tracid 5/7 @ MondayBar
Pages (2): [1] 2 »
Kai Tracid 5/7 @ MondayBar
P� m�ndag kommer han tillbaka till Sverige!!
MondayBar�s andra m�ndag med deras SommarKlubb!
Missade Tracid f�rsta g�ngen i Sverige och �ven
MondayBars premi�r med Beyer....
S� , Jag kommer dit , k�pte biljetter idag � de
verkar g� �t nere p� C.U.M!!
Just fan... bra att du n�mde de... ska k�pa f�rk�p p� C.U.M imorrn...
Om v�dret till�ter har Daniey & jag snackat att ta v�ra filtar + ett par eng�ng grillar och en klase b�rs � dra oss ner p� p� R�lis � k�ra som en mysig sommar f�rfest... Bandare fixas p� ett eller annat vis 
Haka p� ni som vill... blir en STHLMTA meetup/picknick
det l�ter r�tt mysigt, men jag vet inte om jag vill se tracid, jag tror inte att jag kan skaka fram st�lar + jag sparar till j00f:en, men den d�r meetup grejen l�ter najs
Har inte vart p� ngt sedan kryssningen s� man �r v�ll lite sugen. F�r se om jag f�r in lite pengar imorrn 
�sch, varf�r g�r inte sthlms tunnelbana �nda till malm�?? t�gj�veln har jag inte r�d med
eller jo, jag har r�d om jag skippar Gabriel & Dresden, Oakenfold, Moguai och en massa annat jag planerat... men S� bra �r inte Kai 
v�rldens b�sta can ska v�rma ocks� 
V�rmer �zze?
D� m�ste man ju dit tidigt ju!!!
har biljett
faen d�.. jag vet intevart den d�r nya C.U.M ligger :P hur tar man sig dit (utan bil) om n�n som vet?
L�ttast att ta sig till h�torget eller T-centralen! Ligger p� :
C.U.M Clubwear:
Klara norra kyrkogata 21
Tror det kan vara slut d�r nu , Pitch s�ljer v�l �x�???
Ohh nice.. Synd att man inte �r i stockholm (s�ger inget om att jag inte tillr�cjkligt gammal
)
Annars kunde man ju h�lsa p� lite folk om det skulle bli n�n TA piknik 
Hoppas det blir fint v�der p� m�ndag och att han spelar bra 
Blir ingen meetup i R�lis denna m�ndag d� v�dret i huvudstaden inte
rikigt va inne p� samma id� som jag � Steve! Kommer fler g�nger...hehe
Dock ses vi d�r hoppas jag!
Bus & sus p� eder alla!
Synd som fan p� v�dret... har 3 f�rfester � v�lja p� nu... .tror jag drar till Mistake � v�nder tallrikarna �ver ett par bira... 

Jo , synd synd! Kommer fler m�ndagar.....
Steve , ni kan inte streama ut s� kan vi ta f�rliret h�r inne HeHe
Shit missade f�rk�pet denna g�ng. Hade t�nkt �ka in och plocka ett par biljetter idag p� f�rmiddagen, men n�r man f�tt Monday Bar's brev om att alla f�rk�psbiljetter var slut s� ins�g man att det bara var att ta sig dit i tid och st�lla sig i k�n vid d�rren.
Kanske springer p� n�gon av er andra d�r sen om man nu f�r en biljett... 
steve: yaya skryt p� du bara 
gate 42ish: sj�lvklart brodern min
du ska bli galen med mig 
� ska Mr Jay Von Bee komma!???
Hehe ses d� gubben!! Men l�t bli allas solisar denna g�ng =)
JayBee: If you freak out, I'll freak out 
Trance and Acid! Here we goooooo!

| quote: |
| Originally posted by Daniey � ska Mr Jay Von Bee komma!??? Hehe ses d� gubben!! Men l�t bli allas solisar denna g�ng =) |

| Originally posted by JayBee hehe roligt att du skulle n�mna det.. n�gon har snott mina brillor faktist. jag tar med mig n�gra andra ist�llet ![]() OGGAAABOOGGAA BL���!! |
n� hur var det, vad spelades? l�tlista...b�de �zgur o kai om ni kan...
JayBee.... brillsmurf no.1
Can is the man.... vilken j�vla warm-up.... publiken t�nde ju gnistor !!!
http://quby.frontdesign.com/~magnus...es/DSC_5242.jpg
Fan s� kul de va... Vilket j�vla r�jj.... Kajjan Bajjan m�ste bajjat i brallan d�r uppe...
Vad g�ller mig s� var mina tre stadier s� h�r ->
->
-> ![]()
Idag �r det s� h�r
!
S�.... nu har jag garderat mig s� ni inte kan gn�lla p� min fylla 
Vilka tr�ffa man d�... jao JayBee d� som r�jde som fan... Staz som inte clubbat s� mycke p� ett tag... Can the man... Omid (Proximus) som var mer �n n�jd... doter som var lack �ver att ha missat Swing to harmony... Vem var Gate42, du l�r ju inte presenterat dig som gate42... Daniey s�klart... FredAcler m flickv�n...
Ta nu fan � kolla in Magnus Gs bilder.... han e s� j�vla bra p� de d�r med party pics !!!!!!!!!!!!!
http://quby.frontdesign.com/~magnus...40705/index.htm
Nu ska jag kallsvettas en stund... senare kommer mina bilder upp p�... ja ni vet vart... Sl�nger �ven upp ett videoklipp fr�n min ixus senare....
jag missade CAN tyv�r. vi missade t�get precis. stackars doter blev verklig grymt f�rbannad n�r han h�rde att han missat "swing to harmony"
jag s�g doter,gate42,daniey,steve,can,proximus,staz och kraith
steve fan du snackade mycket i bar rummet tyckte jag fast p� slutet blev du riktigt vild 
hehe staz kul � se dig igen
skummt att jag inte s�g dig f�rr�n p� slutet.
gate42 vad h�nde mannen? stack du tidigt eller? du verkade inte gilla det riktigt.
ser fram emot bilderna fr�n steve&big-D 
| Originally posted by SteveTranz4ever Vilka tr�ffa man d�... jao JayBee d� som r�jde som fan... Staz som inte clubbat s� mycke p� ett tag... Can the man... Omid (Proximus) som var mer �n n�jd... |

*hehe*
Helt klart v�rt resan fr�n �rebro
Fred... klart jag minns... var inte s� kry i skallen bara n�r jag skrev f�rra posten 
En liten video fr�n min "ixus i"
13Mb 1.09 min
http://progg.mine.nu/mbartracisbysteve.avi
N�n som vet l�ten ? 
btw OMG
http://www.liquidsunset.org/photo/M...sdbysteve19.jpg