TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- I need some informations about a stay in Holland ;)
Pages (2): [1] 2 »
I need some informations about a stay in Holland ;)
Hello everyone,
I am French and i go to Holland during five days for the Sensation White and to benefit from Amsterdam.
I will like to go in clubs of Amsterdam during this stay but I do not know which are Clubs them which are worth the sorrow...
So i need your help !
What do you propose to me?
Apparently, the Escape seems to be a club enough sympathetic nerve.
I have seen others Clubs like the Powerzone, The Melkweg...
I listen Trance and Progressive... So if Clubs pass this kind of music, it would be appreciable to indicate to me which could satisfy me...
Then i search Records Store which sell "Trance or Progressive Vynil"...
If there are good evenings during this period (2 July to 5 July), this could interessed me.
Thanks you 
Calvin
ps : sorry for my bad english
Click but pleas do a search next time cause the best topic @ NLTA forum for you is a sticky
For a 2nd of July party Click
| quote: |
| Click but pleas do a search next time cause the best topic @ NLTA forum for you is a sticky For a 2nd of July party Click |
).
Party will be @ Bloemendaal (30 minutes on public transportation from Amsterdam or so I guess) and entrance = free (no tickets) 
Put some baguette up your *ss......
Sorry, i hate cocky french people....! Speak some ENGLISH for fuck sake!
(beer and the loss of Holland are the cause of this reply)
| Originally posted by SnuggLe Put some baguette up your *ss...... Sorry, i hate cocky french people....! Speak some ENGLISH for fuck sake! (beer and the loss of Holland are the cause of this reply) |
| Originally posted by Smirnoff Je bent wel erg opgefokt de laatste paar posts bram |
| Originally posted by SnuggLe Sorry, mag ik? Het is gewoon jammer dat ze verloren hebben, al was het al wel voorzien. Tsja....ach. Heb gewoon een hekel aan fransen, ook al hadden ze gewonnen |
| Originally posted by dj_spare haha deze PROBEERT in ieder geval nog om Engels te spreken... vind ik al heel wat voor een Fransman... die ik trouwens ook nie mag... |
ik en mijn neef zeggen altijd , Frans is een apen taal..
Daarom was ik ook nooit naar frans gegaan op de MAVO
.
Mevrouw Vernooi, ze stonk uit de bek altijd, met sinterklaas gaf iemand haar mond spray..haha.
wat is dat toch met die franse lessen..
spare en ik hadden een "frans ontbijt", leek de lerares leuk. Ze heeft het geweten: de stokbroden vlogen door het lokaal!
Mooiste actie tijdens frans, was de onderbroek die bij haar op de stoel werd gelegd.. een ouderwetsche balleknijper 
Dat gezicht vergeet ik nooit meer... heerlijk!!! 
| Originally posted by BaRTeZ wat is dat toch met die franse lessen.. spare en ik hadden een "frans ontbijt", leek de lerares leuk. Ze heeft het geweten: de stokbroden vlogen door het lokaal! Mooiste actie tijdens frans, was de onderbroek die bij haar op de stoel werd gelegd.. een ouderwetsche balleknijper ![]() Dat gezicht vergeet ik nooit meer... heerlijk!!! |

Ne smokez pas tous notre weede a Amsterdam. Et la Beachparty c'est tres bien.
| Originally posted by BaRTeZ wat is dat toch met die franse lessen.. |
| Originally posted by dj_spare haha inderdaad... dat frans ontbijtje met als apotheose de witte broek die geraakt werd door een beker Jus'd'orange die wegvloog omdat een stokbrood gelanceerd werd... en sindsdien haat ik Fransen ![]() Die onderbroekenlol was ook wel geinig! |

mwah de fransen lessen waren bij mij altijd het rustigst. Je kon altijd wel vet goed spieken en met luister toetsen was het alla weekend miljonairs: Laten we het publiek raad plegen.
Trouwens 1 franse leraar die ik had die begon elke ochtend met een goede fles rode wijn! Die gast stonk echt naar de drank, en was volgens mij erg verslaafd aan alcohol. hij is vorig jaar ook overleden aan een hart aanval als ik me niet vergis.
Verder heb ik ook een hekel aan fransen, ook door dat arrogante gedoe van heel de tijd hun eigen taal willen spreken. Onze oosterburen hebben daar ook weleens last van.
Italianen en Spanjaarden spreken ook geen enkel woord over de grens overigens. Engelsen willen nog wel eens een klein woordje Frans en/of Duits babbelen 
ben ik de enige die van mening is dat wij dat ook eens zouden moeten doen.. beetje nationalisme mag toch wel. alles moet maar in het engels hiero 
ik ga maandag mijn cijverlijst ophalen bij de frontoffice.. 
duits versta ik wel, spreken beetje. lessen duits was een teringzooi (goddank geen examin in hoeven doen) vond de docent wel ook maar was dan ook de enige die dit vond.. marcus nogiets.
en frans.. ach.. had k van ene abdesalam een marokaan die dus never nooit niet zo'n onderwijs diploma had, sprak nouwelijks nederland. lichaamsgeur zullen we het niet over hebben en een geheugen als een zeef. zo kreeg ik een aantal keer 3 'kruisjes' voor huiswerk niet af per les. moeie was wel dat als je zij dat je WEL een uur was nagekomen hij dit niet meer wist en het allemaal wel best was. ook geen examen in hoeven doen
veel verder dan svp, merci, merci boucoup, bon idee, au revoir kom ik dan ook niet.
| Originally posted by robin ben ik de enige die van mening is dat wij dat ook eens zouden moeten doen.. beetje nationalisme mag toch wel. alles moet maar in het engels hiero ![]() ik ga maandag mijn cijverlijst ophalen bij de frontoffice.. ![]() |
| Originally posted by SnuggLe Als jij nou eerst Nederlands leert praten en vooral: schrijven! Met je cijverlijsten... Geen wonder dat je geen Engels / Duits wil praten , want je kan het gewoon niet. n00b. Leer typen! |
Franse frietjes zijn wel goed 
| Originally posted by HiGH_NrG Weer met je verkeerde been uit bed gestapt Bram? |
Sommige mensen hier (ja Robin, ik bedoel jou) spreken / schrijven hun eigen taal niet eens normaal, dat vind ik pas slecht. Misschien had je beter even op kunnen letten tijdens de les.
Please, i'm french and i speak little english... So your setences in "Holland"...
Write in english please for answer to my questions. (Good English
).
Thanks
Calvin
Do you know how they call a Big Mac in France?
Le Big Mac 
| Originally posted by HiGH_NrG Weer met je verkeerde been uit bed gestapt Bram? |