TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- I need some informations about a stay in Holland ;)
Pages (2): [1] 2 »

Posted by ptitcalvin on Jun-30-2004 17:30:

I need some informations about a stay in Holland ;)

Hello everyone,

I am French and i go to Holland during five days for the Sensation White and to benefit from Amsterdam.
I will like to go in clubs of Amsterdam during this stay but I do not know which are Clubs them which are worth the sorrow...
So i need your help !

What do you propose to me?
Apparently, the Escape seems to be a club enough sympathetic nerve.
I have seen others Clubs like the Powerzone, The Melkweg...

I listen Trance and Progressive... So if Clubs pass this kind of music, it would be appreciable to indicate to me which could satisfy me...
Then i search Records Store which sell "Trance or Progressive Vynil"...

If there are good evenings during this period (2 July to 5 July), this could interessed me.

Thanks you

Calvin

ps : sorry for my bad english

Posted by emre on Jun-30-2004 17:33:

Click but pleas do a search next time cause the best topic @ NLTA forum for you is a sticky

For a 2nd of July party Click

Posted by ptitcalvin on Jun-30-2004 17:45:

quote:
Click but pleas do a search next time cause the best topic @ NLTA forum for you is a sticky

For a 2nd of July party Click

Yes but i have already view this thread...
I have notice much Clubs but i don't know what is the favourite Club of them.
It's similar for the Record Stores...

Where does this great day pass with this dj's ?
I'm interested but we don't have Tickets.
Does Clubs opened the monday ? (sorry for my english ).

Thanks.

Calvin

Posted by emre on Jun-30-2004 18:00:

Party will be @ Bloemendaal (30 minutes on public transportation from Amsterdam or so I guess) and entrance = free (no tickets)

Posted by SnuggLe on Jun-30-2004 21:17:

Put some baguette up your *ss......

Sorry, i hate cocky french people....! Speak some ENGLISH for fuck sake!

(beer and the loss of Holland are the cause of this reply)

Posted by Smirnoff on Jun-30-2004 21:25:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Put some baguette up your *ss......

Sorry, i hate cocky french people....! Speak some ENGLISH for fuck sake!

(beer and the loss of Holland are the cause of this reply)

Je bent wel erg opgefokt de laatste paar posts bram

Posted by SnuggLe on Jun-30-2004 21:28:

quote:
Originally posted by Smirnoff
Je bent wel erg opgefokt de laatste paar posts bram

Sorry, mag ik? Het is gewoon jammer dat ze verloren hebben, al was het al wel voorzien.

Tsja....ach. Heb gewoon een hekel aan fransen, ook al hadden ze gewonnen

Posted by dj_spare on Jun-30-2004 21:34:

quote:
Sorry, mag ik? Het is gewoon jammer dat ze verloren hebben, al was het al wel voorzien.

Tsja....ach. Heb gewoon een hekel aan fransen, ook al hadden ze gewonnen

haha deze PROBEERT in ieder geval nog om Engels te spreken... vind ik al heel wat voor een Fransman... die ik trouwens ook nie mag...

Posted by SnuggLe on Jun-30-2004 21:39:

quote:
Originally posted by dj_spare
haha deze PROBEERT in ieder geval nog om Engels te spreken... vind ik al heel wat voor een Fransman... die ik trouwens ook nie mag...

Vriend!

Posted by Massive84 on Jun-30-2004 21:52:

ik en mijn neef zeggen altijd , Frans is een apen taal..

Daarom was ik ook nooit naar frans gegaan op de MAVO .

Mevrouw Vernooi, ze stonk uit de bek altijd, met sinterklaas gaf iemand haar mond spray..haha.

Posted by BaRTeZ on Jun-30-2004 22:02:

wat is dat toch met die franse lessen..

spare en ik hadden een "frans ontbijt", leek de lerares leuk. Ze heeft het geweten: de stokbroden vlogen door het lokaal!

Mooiste actie tijdens frans, was de onderbroek die bij haar op de stoel werd gelegd.. een ouderwetsche balleknijper
Dat gezicht vergeet ik nooit meer... heerlijk!!!

Posted by dj_spare on Jun-30-2004 22:05:

quote:
Originally posted by BaRTeZ

spare en ik hadden een "frans ontbijt", leek de lerares leuk. Ze heeft het geweten: de stokbroden vlogen door het lokaal!

Mooiste actie tijdens frans, was de onderbroek die bij haar op de stoel werd gelegd.. een ouderwetsche balleknijper
Dat gezicht vergeet ik nooit meer... heerlijk!!!

haha inderdaad... dat frans ontbijtje met als apotheose de witte broek die geraakt werd door een beker Jus'd'orange die wegvloog omdat een stokbrood gelanceerd werd... en sindsdien haat ik Fransen

Die onderbroekenlol was ook wel geinig!

Posted by jp on Jun-30-2004 22:07:

Ne smokez pas tous notre weede a Amsterdam. Et la Beachparty c'est tres bien.

Posted by Massive84 on Jun-30-2004 22:07:

quote:
Originally posted by BaRTeZ

voobreeld

Ik vroeg ooit, waarom zetten die fransen letters die ze niet uitspreken..

Antwoord was:
Waarom zijn banannen krom.

Posted by BaRTeZ on Jun-30-2004 22:07:

quote:
Originally posted by dj_spare
haha inderdaad... dat frans ontbijtje met als apotheose de witte broek die geraakt werd door een beker Jus'd'orange die wegvloog omdat een stokbrood gelanceerd werd... en sindsdien haat ik Fransen

Die onderbroekenlol was ook wel geinig!

vroegah

btw, kan iemand ff de topic veranderen in "Waarom we een hekel hebben aan Fransen"

Posted by basvh on Jun-30-2004 22:28:

mwah de fransen lessen waren bij mij altijd het rustigst. Je kon altijd wel vet goed spieken en met luister toetsen was het alla weekend miljonairs: Laten we het publiek raad plegen.

Trouwens 1 franse leraar die ik had die begon elke ochtend met een goede fles rode wijn! Die gast stonk echt naar de drank, en was volgens mij erg verslaafd aan alcohol. hij is vorig jaar ook overleden aan een hart aanval als ik me niet vergis.

Verder heb ik ook een hekel aan fransen, ook door dat arrogante gedoe van heel de tijd hun eigen taal willen spreken. Onze oosterburen hebben daar ook weleens last van.

Posted by jp on Jun-30-2004 22:43:

Italianen en Spanjaarden spreken ook geen enkel woord over de grens overigens. Engelsen willen nog wel eens een klein woordje Frans en/of Duits babbelen

Posted by robin on Jun-30-2004 23:58:

ben ik de enige die van mening is dat wij dat ook eens zouden moeten doen.. beetje nationalisme mag toch wel. alles moet maar in het engels hiero

ik ga maandag mijn cijverlijst ophalen bij de frontoffice..

duits versta ik wel, spreken beetje. lessen duits was een teringzooi (goddank geen examin in hoeven doen) vond de docent wel ook maar was dan ook de enige die dit vond.. marcus nogiets.

en frans.. ach.. had k van ene abdesalam een marokaan die dus never nooit niet zo'n onderwijs diploma had, sprak nouwelijks nederland. lichaamsgeur zullen we het niet over hebben en een geheugen als een zeef. zo kreeg ik een aantal keer 3 'kruisjes' voor huiswerk niet af per les. moeie was wel dat als je zij dat je WEL een uur was nagekomen hij dit niet meer wist en het allemaal wel best was. ook geen examen in hoeven doen veel verder dan svp, merci, merci boucoup, bon idee, au revoir kom ik dan ook niet.

Posted by SnuggLe on Jul-01-2004 06:31:

quote:
Originally posted by robin
ben ik de enige die van mening is dat wij dat ook eens zouden moeten doen.. beetje nationalisme mag toch wel. alles moet maar in het engels hiero

ik ga maandag mijn cijverlijst ophalen bij de frontoffice..

Als jij nou eerst Nederlands leert praten en vooral: schrijven!
Met je cijverlijsten... Geen wonder dat je geen Engels / Duits wil praten , want je kan het gewoon niet. n00b. Leer typen!

Posted by HiGH_NrG on Jul-01-2004 06:40:

quote:
Als jij nou eerst Nederlands leert praten en vooral: schrijven!
Met je cijverlijsten... Geen wonder dat je geen Engels / Duits wil praten , want je kan het gewoon niet. n00b. Leer typen!

Weer met je verkeerde been uit bed gestapt Bram?

Trouwens Frans vind ik wel oke. Heb 2 zeeeeer lekkere Franse chicks als collega's!

Posted by BaRTeZ on Jul-01-2004 12:02:

Franse frietjes zijn wel goed

Posted by basd on Jul-01-2004 12:25:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Ik geef hem groot gelijk Sommige mensen hier (ja Robin, ik bedoel jou) spreken / schrijven hun eigen taal niet eens normaal, dat vind ik pas slecht. Misschien had je beter even op kunnen letten tijdens de les.

Dat we netjes in het Engels een reply schrijven vind ik ook niet meer dan normaal, de meeste Nederlanders spreken en schrijven een aardig woordje Engels, waarom zou je dan niet even de moeite nemen om dat ook te gebruiken? Zo fris je je kennis van een 'vreemde' (al is Engels niet eens een echt vreemde taal vind ik) ook nog eens op.

Het excuus dat mensen uit andere landen dat ook niet doen en gewoon in hun eigen taal typen, is natuurlijk ook grote onzin.. Ten eerste gebeurt dat sowieso amper, want alles wat hier door buitenlanders gepost is, is of in het Engels (wat heel normaal is, omdat men echt wel weet dat we dat hier spreken), of in een (poging tot) Nederlands, wat ik helemaal een goede zaak vind. Ten tweede, als het wel zo zou zijn, waarom zou je je daar ook toe 'verlagen'? Laat dan zien hoe het wel hoort.

Posted by ptitcalvin on Jul-01-2004 14:04:

Please, i'm french and i speak little english... So your setences in "Holland"...

Write in english please for answer to my questions. (Good English ).

Thanks

Calvin

Posted by Tim81 on Jul-01-2004 18:06:

Do you know how they call a Big Mac in France?

Le Big Mac

Posted by SnuggLe on Jul-01-2004 18:28:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Nee hoor, maar dat is omdat iemand zeikt op buitenlanders over 'talen leren en schrijven', maar zelf niet eens Nederlands kan praten/typen. Dan heb je geen recht van spreken!

Pages (2): [1] 2 »