TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Progression - Ocean Green/Purify release
Progression - Ocean Green/Purify release
Hey peoples!
Progressions eerste release 'Ocean Green' and 'Purify' op Fundamental recordings ligt vanaf a.s. maandag 5 july in de winkels!
Check http://www.thesoundofprogression.com voor meer info
De promo lag/ligt al bij magik in breda 
Ocean Green vind ik een zeer lekker plaatje!!!! 
Zeker wel tof voor jullie, maar dit had mijn inziens ook in die andere thread over jullie site gekunt en verder post je weinig alleen over jullie eigen shit... 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Zeker wel tof voor jullie, maar dit had mijn inziens ook in die andere thread over jullie site gekunt en verder post je weinig alleen over jullie eigen shit... |
| quote: |
| Originally posted by DjRV dat doen er zoveel toch? |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! tsja, ik vind dat wel jammer... |
| quote: |
| Originally posted by RV dat vind ik nou ook van de slavinken van de Albert Heijn die waren vroegah! vet lekker maar zijn nu zwaar matig :./ |
Shane54 Pink Flood Remix
| quote: |
| Originally posted by Original (P.s. @RV ik luister een van die mixen nog wel is, eentje met een trance remix van Lenny Gravitz. Weet je toevallig nog welke mix dat van dat nummer is) |
| quote: |
| Originally posted by RV Ja maar tis niet de Shane54 Remix maar de "Bealeric mix" - komt alleen nooit uit .. |
kipvinken > rundervinken
+1
Ik vind de kipbraadworstenvan de poelier altijd wel lekker
heb de plaat gisteren btw ontvangen en tis een erg lekkere progtrancer.
Kan ik een promo regelen op het Mina Kruseman erf? Ik woon op Aletta Jacobs erf 
Re: Progression - Ocean Green/Purify release
| quote: |
| Originally posted by qrogression Hey peoples! Progressions eerste release 'Ocean Green' and 'Purify' op Fundamental recordings ligt vanaf a.s. maandag 5 july in de winkels! Check http://www.thesoundofprogression.com voor meer info |
Klinkt niet echt verkeerd hoor.
Gefeliciteerd met deze nieuwe releases. Hopelijk verkopen jullie veel CD;s
Nouh,k heb de heren dan op de thee mogen ontvangen maarruh,ze hebben reden om enthousiast te zijn imo,en in tegenstelling tot ppl die zich in ditzelfde circuit bevinden voel ik bij hen nog gewoon de liefde voor muziek 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.