TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lista all som händer här!!

Posted by keddo on Sep-14-2001 20:23:

Smile Lista all som händer här!!

skulle vi kunna göra en lista med allt som händer runt om i sthlm dom kommande månaderna? vet en grej iaf

21 sept .. cafe opera : dj Tiesto

Posted by reveal on Sep-14-2001 20:25:

det är ju inställt ingen tiesto till sverige förrän tidigast nästa vår

Posted by Gaby on Sep-14-2001 20:29:

Kolla dom olika thread...jag har skrivit lite om vad som händer i Sthlm! Nästa vecka så är det Docklands (kolla "ni som dissar Tiesto")
....veckan efter så är det fest på Mango...

Posted by keddo on Sep-14-2001 20:33:

Drunk mm

asså jag mena att vi skulle kunna göra en sammanfattning om allt... sä jevla jobbigt att kolla igenom alla threads

föresten e det fett tråkigt att va 16 år i sthlm... MAN KAN JU FAN inte komma inte någonstans ! kanske någon gång på docklands... men det är allt...

Posted by Aendy on Sep-14-2001 21:02:

Powell... släng upp din info under "Svenska folket"

Posted by mindshooter on Sep-16-2001 22:13:

Re: mm

quote:
Originally posted by Powell
asså jag mena att vi skulle kunna göra en sammanfattning om allt... sä jevla jobbigt att kolla igenom alla threads

föresten e det fett tråkigt att va 16 år i sthlm... MAN KAN JU FAN inte komma inte någonstans ! kanske någon gång på docklands... men det är allt...

Det är vi 2 om
Var i sthlm bor du då? Jag bor i Bagarmossen betong förorten fett me keff o sug hatar Rinkebysvenska

Posted by Gaby on Sep-17-2001 16:02:

inge skit om Rinkeby.... jag vet vart din brevlåda bor...

Posted by mindshooter on Sep-17-2001 17:25:

Abou fett me jalla! Tagga ombre! Annars blire fett me boxen leeen!

Posted by SWE_TRANCE on Sep-28-2001 21:48:

clubtrinity

Club Trinity den 31/10 i göteborg på Chrome. Dj's som jag har HÖRT är på G är Lange, Picotto m.fl! Festen verkar beroende av sponsorer... Så det kanske går åt hvete med Dj's...

Är det någon som vet något nytt om detta!???

Posted by 303 on Sep-28-2001 22:48:

Re: clubtrinity

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Dj's som jag har HÖRT är på G är Lange, Picotto m.fl!

Hmm... låter mycket mycket intressant.

Posted by x-dream on Sep-28-2001 22:56:

Re: clubtrinity

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Club Trinity den 31/10 i göteborg på Chrome. Dj's som jag har HÖRT är på G är Lange, Picotto m.fl! Festen verkar beroende av sponsorer... Så det kanske går åt hvete med Dj's...

Är det någon som vet något nytt om detta!???

Det låter coolt....Picotto vill man ju se....Mycket intressant mera info om detta tack....

Posted by reveal on Sep-29-2001 03:19:

Lange och Picotto är ju jävligt bra... hoppas de dyker upp, och att det bekräftas i god tid att de ska komma så att man själv kan dyka upp

Posted by keddo on Sep-29-2001 12:15:

Re: Re: mm

quote:
Originally posted by mindshooter

Det är vi 2 om
Var i sthlm bor du då? Jag bor i Bagarmossen betong förorten fett me keff o sug hatar Rinkebysvenska

hehe... ne jag bor på Söder.... Varit i bagis ett antal gånger senaste tiden... (polare bor i kollektiv där) ... typ 10 inneboende hoss honom

Posted by SWE_TRANCE on Oct-03-2001 23:03:

URL!

Här kommer CLUBTRINITY's url till deras hemsida.
http://www.clubtrinity.f2s.com/
Är inte uppdaterad på ett tag, men om det skulle dyka upp någon information om festen den 31/10 så komemr det garanterat att stå där...

Så lägg den adressen bland era favoriter..