TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lista all som händer här!!
Lista all som händer här!!
skulle vi kunna göra en lista med allt som händer runt om i sthlm dom kommande månaderna? vet en grej iaf
21 sept .. cafe opera : dj Tiesto
det är ju inställt
ingen tiesto till sverige förrän tidigast nästa vår
Kolla dom olika thread...jag har skrivit lite om vad som händer i Sthlm! Nästa vecka så är det Docklands (kolla "ni som dissar Tiesto")
....veckan efter så är det fest på Mango...
mm
asså jag mena att vi skulle kunna göra en sammanfattning om allt... sä jevla jobbigt att kolla igenom alla threads
föresten e det fett tråkigt att va 16 år i sthlm... MAN KAN JU FAN inte komma inte någonstans !
kanske någon gång på docklands... men det är allt...
Powell... släng upp din info under "Svenska folket"
Re: mm
| quote: |
| Originally posted by Powell asså jag mena att vi skulle kunna göra en sammanfattning om allt... sä jevla jobbigt att kolla igenom alla threads föresten e det fett tråkigt att va 16 år i sthlm... MAN KAN JU FAN inte komma inte någonstans ! kanske någon gång på docklands... men det är allt... |

inge skit om Rinkeby....
jag vet vart din brevlåda bor...
Abou fett me jalla! Tagga ombre! Annars blire fett me boxen leeen!
clubtrinity
Club Trinity den 31/10 i göteborg på Chrome. Dj's som jag har HÖRT är på G är Lange, Picotto m.fl! Festen verkar beroende av sponsorer... Så det kanske går åt hvete med Dj's...
Är det någon som vet något nytt om detta!???
Re: clubtrinity
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Dj's som jag har HÖRT är på G är Lange, Picotto m.fl! |
Re: clubtrinity
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Club Trinity den 31/10 i göteborg på Chrome. Dj's som jag har HÖRT är på G är Lange, Picotto m.fl! Festen verkar beroende av sponsorer... Så det kanske går åt hvete med Dj's... Är det någon som vet något nytt om detta!??? |
Lange och Picotto är ju jävligt bra... hoppas de dyker upp, och att det bekräftas i god tid att de ska komma så att man själv kan dyka upp
Re: Re: mm
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Det är vi 2 om ![]() Var i sthlm bor du då? Jag bor i Bagarmossen betong förorten fett me keff o sug hatar Rinkebysvenska |
URL!
Här kommer CLUBTRINITY's url till deras hemsida.
http://www.clubtrinity.f2s.com/
Är inte uppdaterad på ett tag, men om det skulle dyka upp någon information om festen den 31/10 så komemr det garanterat att stå där...
Så lägg den adressen bland era favoriter..
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.