TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Död Åt Dem
Pages (2): [1] 2 »

Posted by sipowitz on Jul-03-2004 04:31:

Död Åt Dem

Arghhh att de aldrig kan lämna saker och ting ifred,

Kom tillbaks från jobbet, tittar bort där jag brukar ställa min cykel.. tror Ni inte något %&%#%#% "¤"#4"#¤ %"%"#%#"%" förmodligen hipphoppslyssnande äckel har snott cykeln. Min underbara militärcykel med handtag för trappbärning som jag köpte i Januari.

Hehe, men ett gott skratt kan man nog få ändå... jag hade tänkt och lämna in cykeln väldigt snart för en _VIKTIG_ skruv till bakhjulet hade en benägenhet att skaka loss har jag märkt senaste dagarna.. när den släpper så...

well...

&

Posted by SteveTranz4ever on Jul-03-2004 07:09:

Shit mannen ! Du har Sthlmare på besök i stan

Föresten... vad var de för jävla cyckel... när den där skruven lossnar (som du måste lämna in för att få åtrdragen Mr Bitch) så kommer den alltså flyga ut över havet i stora cirklar likt en raket... Fan... En sån cyckel vill jag ha... fast å andra sidan... får man ett par piskrapp på ryggen så e ju inte de lika kul...

Posted by dbl on Jul-03-2004 10:31:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Shit mannen ! Du har Sthlmare på besök i stan

Föresten... vad var de för jävla cyckel... när den där skruven lossnar (som du måste lämna in för att få åtrdragen Mr Bitch) så kommer den alltså flyga ut över havet i stora cirklar likt en raket... Fan... En sån cyckel vill jag ha... fast å andra sidan... får man ett par piskrapp på ryggen så e ju inte de lika kul...

ett par piskrapp kan ju vara trevligt... faaaast inte på det sättet kanske

Posted by ScuL on Jul-03-2004 11:33:

hehe i holland är det så att jag aldrig tar min cykel in i staden.
om jag tar den lämnar jag den bara i trädgården bakom huset av nån jag känner. aldrig i offentliga ställer alltså

de flesta här har två olika cykel, en gammal och en ny. om gammla cyklen försviner 'lånar' de en annan från 'cykelparkeringen' hehe
eller man går till Amsterdam o köper en cykel för 10 lr 20€ från en junk.

Posted by SteveTranz4ever on Jul-03-2004 11:56:

Såg ett program på Discovery Channel Travel där en kille var i Amsterdam... Då berättade han att det finns ca.500'000 cycklar i Amsterdam & det stjäls ca. 1'000'000 om året...

I samma program blev killen rånad på Red-Light district...

Posted by ScuL on Jul-03-2004 12:06:

jag kan säga att siffrorna är korrekt

Posted by reveal on Jul-03-2004 14:59:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Såg ett program på Discovery Channel Travel där en kille var i Amsterdam... Då berättade han att det finns ca.500'000 cycklar i Amsterdam & det stjäls ca. 1'000'000 om året...

I samma program blev killen rånad på Red-Light district...

Såg också det programmet...

Borde det inte vara en idé att ha ett antal cyklar som man FÅR LOV att ta, bara man ställer dem på vissa utmarkerade ställen? Hade varit grymt smidigt tror jag...

Posted by Nyx on Jul-03-2004 16:28:

Re: Död Åt Dem

quote:
Originally posted by sipowitz
förmodligen hipphoppslyssnande äckel har snott cykeln.

Jag vet hur det känns..Nåt pucko snodde min grymma Specialized för ett tag sen

Posted by ScuL on Jul-03-2004 17:06:

quote:
Originally posted by reveal
Såg också det programmet...

Borde det inte vara en idé att ha ett antal cyklar som man FÅR LOV att ta, bara man ställer dem på vissa utmarkerade ställen? Hade varit grymt smidigt tror jag...

det funkar inte för att holländare är för asocialt; allt som är inte deras egen sak behandlar dem som skit.
alltså de 1000 'vita cykel' som kommunen har försökt att låna ut gratis blev kört total sönder i mindre än 3 månader.

Posted by CJ InterCity on Jul-03-2004 17:44:

jag skulle nästan betala någon för att sno min cykel. den är så rostig och skitig, och ovanpå allt så har den punktering där bak, men jag pallar inte fixa det helt enkelt

Posted by reveal on Jul-03-2004 18:55:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
jag skulle nästan betala någon för att sno min cykel. den är så rostig och skitig, och ovanpå allt så har den punktering där bak, men jag pallar inte fixa det helt enkelt

Jag ställer upp

Posted by Proximus on Jul-04-2004 00:17:

måste bara säga..

jag är en hiphoplyssnande "äckel" och tycker det är lite skev stil att skriva sådant, även om man är lack (förståeligt)

synd med cykeln, vardagsmat här borta. därför köper man ingen cykel och går eller åker buss

Posted by CJ InterCity on Jul-04-2004 00:35:

quote:
Originally posted by Proximus
jag är en hiphoplyssnande "äckel" och tycker det är lite skev stil att skriva sådant, även om man är lack (förståeligt)

ta en promenad runt i Malmö så förstår du vad Sipo menar

Posted by keddo on Jul-04-2004 02:58:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
ta en promenad runt i Malmö så förstår du vad Sipo menar

är det så överfullt av hiphoppare där nere ?

Posted by CJ InterCity on Jul-04-2004 03:41:

du anar inte

Posted by Proximus on Jul-04-2004 10:10:

det finns ganska många här i stockholm med

Posted by CJ InterCity on Jul-04-2004 10:46:

inget illa om hiphop egentligen. jag skulle inte tycka om att alla lyssnade på trance o sånt heller, det skulle vara bättre om det var någon balans. verkar som om ALLA häromkring (förutom SWETA ) är "hiphoppare" och det suger starkt imo

Posted by AC. on Jul-04-2004 15:03:

Talking

Slår vad om att det var Zlatan som kände för att uppleva sina ungdomens år igen!

Posted by Aendy on Jul-04-2004 20:56:

quote:
Originally posted by AC.
Slår vad om att det var Zlatan som kände för att uppleva sina ungdomens år igen!

And keep going....

Jag är hiphoppare i den mån att jag lyssnar på musiken... en hel del...

Posted by CJ InterCity on Jul-04-2004 23:17:

typ alla mina polare är hiphoppare... jag får helt enkelt leva med det

(inte lätt må jag säga! )

Posted by jofawe on Jul-06-2004 21:16:

efter att min cykel stått parkerad utanför jobbet å jag skulle trampa iväg så gick dne sönder.
någon hade sågat med bågfil där trampan ska vara, så hela skiten gick itu. Å det är en såndär heljuten sak som man msåte köpa nytt nav för..

så jag köpte ny bil istället

Cykeln står i mitt förråd i källaren, lika trasig som för ett och ett halvt år sen

Posted by Xplorer76 on Jul-08-2004 13:11:

quote:
Originally posted by jofawe
efter att min cykel stått parkerad utanför jobbet å jag skulle trampa iväg så gick dne sönder.
någon hade sågat med bågfil där trampan ska vara, så hela skiten gick itu. Å det är en såndär heljuten sak som man msåte köpa nytt nav för..

Hahahaha, förlåt men den va ruggigt skön....
Det finns tjuvar med humor.....

Hoppas ingen sågar i din bil.....

Posted by keddo on Jul-08-2004 19:16:

Ajo.. sätter du dig och ska starta bilen för att åka iväg, och märker att halva bilen e itusågad så kan du ju börja undra om du har någon som inte tycker om dig

Posted by jofawe on Jul-08-2004 21:23:

quote:
Originally posted by keddo
Ajo.. sätter du dig och ska starta bilen för att åka iväg, och märker att halva bilen e itusågad så kan du ju börja undra om du har någon som inte tycker om dig

du menar som i nån James Bond film?

Posted by keddo on Jul-08-2004 21:55:

quote:
Originally posted by jofawe
du menar som i nån James Bond film?

exakt

Pages (2): [1] 2 »