TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Död Åt Dem
Pages (2): [1] 2 »
Död Åt Dem
Arghhh att de aldrig kan lämna saker och ting ifred,
Kom tillbaks från jobbet, tittar bort där jag brukar ställa min cykel.. tror Ni inte något %&%#%#% "¤"#4"#¤ %"%"#%#"%" förmodligen hipphoppslyssnande äckel har snott cykeln. Min underbara militärcykel med handtag för trappbärning som jag köpte i Januari.
Hehe, men ett gott skratt kan man nog få ändå... jag hade tänkt och lämna in cykeln väldigt snart för en _VIKTIG_ skruv till bakhjulet hade en benägenhet att skaka loss har jag märkt senaste dagarna.. när den släpper så...
well...
&

Shit mannen ! Du har Sthlmare på besök i stan 
Föresten... vad var de för jävla cyckel... när den där skruven lossnar (som du måste lämna in för att få åtrdragen
Mr Bitch) så kommer den alltså flyga ut över havet i stora cirklar likt en raket... Fan... En sån cyckel vill jag ha... fast å andra sidan... får man ett par piskrapp på ryggen så e ju inte de lika kul...
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Shit mannen ! Du har Sthlmare på besök i stan ![]() Föresten... vad var de för jävla cyckel... när den där skruven lossnar (som du måste lämna in för att få åtrdragen Mr Bitch) så kommer den alltså flyga ut över havet i stora cirklar likt en raket... Fan... En sån cyckel vill jag ha... fast å andra sidan... får man ett par piskrapp på ryggen så e ju inte de lika kul... |
hehe i holland är det så att jag aldrig tar min cykel in i staden.
om jag tar den lämnar jag den bara i trädgården bakom huset av nån jag känner. aldrig i offentliga ställer alltså
de flesta här har två olika cykel, en gammal och en ny. om gammla cyklen försviner 'lånar' de en annan från 'cykelparkeringen' hehe
eller man går till Amsterdam o köper en cykel för 10 lr 20€ från en junk.

Såg ett program på Discovery Channel Travel där en kille var i Amsterdam... Då berättade han att det finns ca.500'000 cycklar i Amsterdam & det stjäls ca. 1'000'000 om året... 
I samma program blev killen rånad på Red-Light district...
jag kan säga att siffrorna är korrekt 
| Originally posted by SteveTranz4ever Såg ett program på Discovery Channel Travel där en kille var i Amsterdam... Då berättade han att det finns ca.500'000 cycklar i Amsterdam & det stjäls ca. 1'000'000 om året... ![]() I samma program blev killen rånad på Red-Light district... |
Re: Död Åt Dem
| Originally posted by sipowitz förmodligen hipphoppslyssnande äckel har snott cykeln. |
| Originally posted by reveal Såg också det programmet... Borde det inte vara en idé att ha ett antal cyklar som man FÅR LOV att ta, bara man ställer dem på vissa utmarkerade ställen? Hade varit grymt smidigt tror jag... |
jag skulle nästan betala någon för att sno min cykel. den är så rostig och skitig, och ovanpå allt så har den punktering där bak, men jag pallar inte fixa det helt enkelt 
| Originally posted by CJ InterCity jag skulle nästan betala någon för att sno min cykel. den är så rostig och skitig, och ovanpå allt så har den punktering där bak, men jag pallar inte fixa det helt enkelt |
måste bara säga..
jag är en hiphoplyssnande "äckel" och tycker det är lite skev stil att skriva sådant, även om man är lack (förståeligt)
synd med cykeln, vardagsmat här borta. därför köper man ingen cykel och går eller åker buss 
| Originally posted by Proximus jag är en hiphoplyssnande "äckel" och tycker det är lite skev stil att skriva sådant, även om man är lack (förståeligt) |
| Originally posted by CJ InterCity ta en promenad runt i Malmö så förstår du vad Sipo menar |
du anar inte 
det finns ganska många här i stockholm med 
inget illa om hiphop egentligen. jag skulle inte tycka om att alla lyssnade på trance o sånt heller, det skulle vara bättre om det var någon balans. verkar som om ALLA häromkring (förutom SWETA
) är "hiphoppare" och det suger starkt imo 
Slår vad om att det var Zlatan som kände för att uppleva sina ungdomens år igen!
| Originally posted by AC. Slår vad om att det var Zlatan som kände för att uppleva sina ungdomens år igen! |
typ alla mina polare är hiphoppare... jag får helt enkelt leva med det
(inte lätt må jag säga!
)
efter att min cykel stått parkerad utanför jobbet å jag skulle trampa iväg så gick dne sönder.
någon hade sågat med bågfil där trampan ska vara, så hela skiten gick itu. Å det är en såndär heljuten sak som man msåte köpa nytt nav för..
så jag köpte ny bil istället 
Cykeln står i mitt förråd i källaren, lika trasig som för ett och ett halvt år sen 
| Originally posted by jofawe efter att min cykel stått parkerad utanför jobbet å jag skulle trampa iväg så gick dne sönder. någon hade sågat med bågfil där trampan ska vara, så hela skiten gick itu. Å det är en såndär heljuten sak som man msåte köpa nytt nav för.. |
Ajo.. sätter du dig och ska starta bilen för att åka iväg, och märker att halva bilen e itusågad så kan du ju börja undra om du har någon som inte tycker om dig 
| Originally posted by keddo Ajo.. sätter du dig och ska starta bilen för att åka iväg, och märker att halva bilen e itusågad så kan du ju börja undra om du har någon som inte tycker om dig |
| Originally posted by jofawe du menar som i nån James Bond film? |