TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Meer over ID&T
Pages (3): [1] 2 3 »
Meer over ID&T
Voor diegenen die erin geinteresseerd zijn:
-Portret van Duncan Stutterheim op NOVA (9 min)
livestreams
-Presentatie Duncan Stutterheim over ID&T en ICT
Breedband stream Smallband stream
Mwoah niet echt geinteresseerd!
Respect voor hoe die gast het allemaal heeft opgebouwd, maar ik hoef geen biografie over hem 
Het gaat meer over het bedrijf en haar omzet, expansie en toekomst. Je krijgt toch meer respect voor wat die drie knaapjes uit Landsmeer gepresteerd hebben, alhoewel ze ook veel fouten hebben gemaakt. Uiteindelijk hebben Duncan en Co Nederland wel mooi op de dance kaart gezet en profiteren we allemaal van de huidige dance cultuur.
Het is wel aardig om alles eens van de andere kant te bekijken.
Wel leuk om te zien, ook al ken je het meeste toch al.
Trouwens, het tweede filmpje wil 't maar niet doen...
| quote: |
| Originally posted by jp Het gaat meer over het bedrijf en haar omzet, expansie en toekomst. Je krijgt toch meer respect voor wat die drie knaapjes uit Landsmeer gepresteerd hebben, alhoewel ze ook veel fouten hebben gemaakt. Uiteindelijk hebben Duncan en Co Nederland wel mooi op de dance kaart gezet en profiteren we allemaal van de huidige dance cultuur. Het is wel aardig om alles eens van de andere kant te bekijken. |
JP slaat om als de massa het met m eens gaat zijn,niewaar JP?
A real rebelchild hebben we mee te maken i guess,je bent zeker ook kind aan huis op t urban forum JP?
En idd die tim81 replied er ook maar op los om zn zoveelste post te behalen,oninteressant kereltje,die stempel krijgt ie van mij.
| Originally posted by jp Het is wel aardig om alles eens van de andere kant te bekijken. |
| Originally posted by Donna En idd die tim81 replied er ook maar op los om zn zoveelste post te behalen,oninteressant kereltje,die stempel krijgt ie van mij. |
| Originally posted by Partyhardy! dat denk ik over een aantal mensen hier op het forum (ik noem een "Daveje") maar dus absoluut niet bij Tim |

Ik snap goed wat je bedoeld Snuggle.
Jij hebt volgens mij ook liever dat de dance wat meer underground blijft. ID&T doet net het omgekeerde.
Echter:
| Originally posted by SnuggLe Hij verliest het perspectief uit het oog vind ik. Het gaat alleen om consumeren, groter, meer, beter et cetera. Commercieel ok, maar vanuit het ethische oogpunt mag het wel allemaal wat anders afn en toe. |
| Originally posted by SnuggLe Ik reply ook overal op los, maar dat is omdat ik geen leven heb ![]() Maar even serieus; Duncan heeft ook ontzettend veel betekend samen met Miles voor de Nederlandse scene (en daarbuiten?), daar is geen twijfel over mogelijk. Maar het zien van deze man roept verder bij mij al braakneigingen op. Waarom? Geen idee, ik vind hem zo'n arrogante kop et cetera hebben. Grootheidswaanzin en wat nog niet meer. Hij verliest het perspectief uit het oog vind ik. Het gaat alleen om consumeren, groter, meer, beter et cetera. Commercieel ok, maar vanuit het ethische oogpunt mag het wel allemaal wat anders afn en toe. Het mag dan leuk zijn wat ID&T doet, maar dan hoef ik nog geen fan van de mensen verder te zijn. |
Achja,mijn stempels moeten ook in vorm blijven heren 
En ID&T krijgt mijn respect van waar zij vandaan komen en wat ze hebben bereikt vanuit hun oogpunt en hun doelstelling.
Het mijne ligt daarentegen wat anders,maar das omdat ik niks aan de commercie verdien en er ook niks mee te maken wil hebben en t al helemaal niet wil voelen op een feest.
Daarom is vanuit mijn oogpunt ID&T non-quality geworden,ze gaan voor mij way out of line..
En etnisch oogpunt,verklaar die s Bram?
heya'll, das poosje geleden kwas mn wachtwoord kwijt
maare er staat ethisch standpunt.
Maar ID&T is niet opgericht om veel mensen leuke en betaalbare feesten te geven (ethisch standpunt) maar om winst te maken...lijkt me niet echt iets om id&t op aan te spreken, maak je eigen ethische keuzes en ga dan naar andere feesten.
| Originally posted by DjRV wat loop je nou te zeiken man, beetje arrogant van jou om iemand zo te zien omdat ze kop je niet aanstaat. als die dude al arrogantie heeft is dat wel omdat ie daar een reden voor heeft. die gasten zijn met niks begonnen en hebben nu een bedrijf wat wereldwijd bekend is. ethnisch oogpunt?? je hebt het over entertainment man, niet over je onderdak of je voedsel. |
| Originally posted by Donna En etnisch oogpunt,verklaar die s Bram? |

| Originally posted by T.H.C. heya'll, das poosje geleden kwas mn wachtwoord kwijt maare er staat ethisch standpunt. Maar ID&T is niet opgericht om veel mensen leuke en betaalbare feesten te geven (ethisch standpunt) maar om winst te maken...lijkt me niet echt iets om id&t op aan te spreken, maak je eigen ethische keuzes en ga dan naar andere feesten. |
idd discussie is redelijk kansloos 
Klopt Wouter,daarom gaan we ook meestal naar een ander soort feesten,maar dis een discussie zoals je zelf al zegt,niet een verzoek om een id&t feest te mogen bezoeken.
Bram wat je daar zegt benk t dus echt wel mee eens,dat er geld valt te verdienen uit non-commercie,maar door het spreekwoord " als er 1 schaap over de dam loopt volgen er meer" word het vroeg of laat toch weer die omstreden "commercie"
Omdat anderen zien dat iemand geld maakt uit zijn passie 4 muziek,pakken ze dat razendsnel op en maken er een zooitje van.
Zo zul je altijd vooruit moeten blijven op de volgelingen,en daars op zich niets ergs aan,zo blijven de trendsetters scherp en in beweging,aan elk nadeel zit een voordeel
En er valt niet te discussieren? why not?
| Originally posted by Donna Klopt Wouter,daarom gaan we ook meestal naar een ander soort feesten,maar dis een discussie zoals je zelf al zegt,niet een verzoek om een id&t feest te mogen bezoeken. |
| Originally posted by Donna Bram wat je daar zegt benk t dus echt wel mee eens,dat er geld valt te verdienen uit non-commercie,maar door het spreekwoord " als er 1 schaap over de dam loopt volgen er meer" word het vroeg of laat toch weer die omstreden "commercie" Omdat anderen zien dat iemand geld maakt uit zijn passie 4 muziek,pakken ze dat razendsnel op en maken er een zooitje van. Zo zul je altijd vooruit moeten blijven op de volgelingen,en daars op zich niets ergs aan,zo blijven de trendsetters scherp en in beweging,aan elk nadeel zit een voordeel . |
Maar dat maakt ook niet uit, ieder zijn meug.
Kijk, daar heb ik nou zo'n hekel aan (en dat zijn de schapen over de dam...).[/offtopic]| quote: |
En er valt niet te discussieren? why not? |
Dit heeft allemaal niks met meelopen met de massa te maken. Na 12 jaar parties in binnen-en buitenland laat je toch echt niet beinvloeden door een hype. Eerder nog zet je je ervan af.
Ik vind de hele story van ID&T gewoon erg interessant, omdat het gewoon jongens van de straat zijn die door grote risico's te lopen multimiljonair zijn geworden en de dance cultuur in de hele wereld hebben beinvloed. De dood van Miles toont maar weer aan hoe relatief geld eigenlijk is.
De ID&T feesten hebben de laatste tijd gewoon echt een goed gevoel achter gelaten, op Trance Energy na dan. Volgens mij zijn de heren in Sloterdijk wakker geworden en hun peilers wat meer gericht op dingen die ze goed doen: feesten organiseren. Dat de prijzen skyhigh zijn daar erger ook ik me aan. Net als het verneuken van ID&T Radio.
Met andere woorden ere wie ere toekomt. Innercity & Mysteryland waren gewoon zeer indrukwekkend. Sensation White bood een avond vol vermaak met lekkere muziek, is dat niet wat we willen? Als er geen reet aan was en het publiek de boel verpeste was ik na PvD lekker haar huis gegaan.
Wat ID&T ooit met de hardcore gedaan heeft is onvergetelijk. Dat was pas uitmelken tot de laatste druppel, waarna de hele boel instortte. Die commerciele drang zit er nog steeds in maar het stoort me de laatste tijd niet meer zo. Geen enkele organisatie doet het alleen voor de lol.
Donna, ik kan prima bepalen of iets goed is of niet. De voornaamste reden om naar Senseo te gaan was Paul van Dyk. Ik heb mijn principes daar voor opzij gezet en nu achteraf blijkt dat het een topfeest was hoor je dat gewoon toe te geven. Meelopen met de massa? Ik zou eerder zeggen: tegen de Sucksation stroom in.
Overigens kan dat hele Black gebeuren van mijn part vandaag nog afgeschaft worden.
JP zelfs ik kan nog wel eens iemand fucken omdat ik daar gewoon ff zin in heb,doek wel vaker maar dat kan alleen sjinees doen zonder dat er ronduit geblaat van komt denk ik
En het afzetten tegen de hype zie ik niet echt gebeuren in de grote feestwereld,jij wel?
Tis iets waarom ik al tijden baal dat ik niet kapitaalkrachtig genoeg ben om t te doen,anders had ik t wel gedaan.
Maar das juist t probleem denk ik,mensen met geld verliezen hun creativiteit om iets te moeten bereiken en raken daardoor afgestompt,erg zonde.
ID&T blijft als doelgroep de jongeren houden denk ik,die kunnen ze nog sturen
| Originally posted by SnuggLe Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat Klop / klepel verhaal en verkeerde verbanden leggen die ik niet eens maak. |
| Originally posted by Donna En er valt niet te discussieren? why not? |
Sja tis maar een gesprek over een organisatie:P
En eigenlijk vind ik die organistaties ook wel ok want juist daardoor komt er straks een steeds beter aanbod van feesten die de tegenhangers gaan zijn van een so called sucksation etc etc.
Met alles maak je pieken en dalen mee,en maar goed ook want zonder dalen zou je de pieken never nooit meer kunnen herkennen
| Originally posted by DjRV Bram ik dig jou echt niet. Snap niet waar jij je verkeerde verbanden vandaan haalt want die maak ik niet. Om vervolgens aan te geven dat er niet te discussieren valt, nee klopt als je meteen gaat roepen dat het geblaat is. |
| wat loop je nou te zeiken man, beetje arrogant van jou om iemand zo te zien omdat ze kop je niet aanstaat. als die dude al arrogantie heeft is dat wel omdat ie daar een reden voor heeft. die gasten zijn met niks begonnen en hebben nu een bedrijf wat wereldwijd bekend is. ethnisch oogpunt?? je hebt het over entertainment man, niet over je onderdak of je voedsel. |
Naja dan maar een cursusje herkennen van ******ijtjes volgen Bram,ik vraag maar 30E per uur