TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Sensation White 2004
Sensation White 2004
Kom nettopp hjem fra Sensation White 2004. Seri�st noe av det r�este jeg har v�rt p�. Noen andre nordmenn som var der egentlig? Det jeg egentlig lurte p� var om noen visste hvor jeg kan laste ned hele Sensation som ett sett? Helst en h�yhastighetsserver eller bittorrent.
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=193549
Ta et hint.
Argh...greit da, men ser ikke hva som er s� skrekkelig ulovlig med et liveset. Ble da sendt live over ID&T radio, s� skulle da v�re flust av folk som har det....men greit...bare v�r kjipe
N�r er det sensation arangeres, skulle gjerne v�rt der en gang!!
Hey Locazor, du kjenner ikke noen Ekelier i T�nsberg!!??
Jeg skulle onske at jeg bodde i Europa son at jeg kunne dra pa fester som Sensation og Trance Energy, men sa heldig er jeg ikke. Men vi har vel noen kule her i USA. Winter Music Conference var fantastisk. Hvor mange mennesker var det pa Sensation i ar?
| quote: |
| Originally posted by atlearmeen N�r er det sensation arangeres, skulle gjerne v�rt der en gang!! Hey Locazor, du kjenner ikke noen Ekelier i T�nsberg!!?? |
| Originally posted by Nite-Mer Jeg skulle onske at jeg bodde i Europa son at jeg kunne dra pa fester som Sensation og Trance Energy, men sa heldig er jeg ikke. Men vi har vel noen kule her i USA. Winter Music Conference var fantastisk. Hvor mange mennesker var det pa Sensation i ar? |
Du bor i Tonsberg? Faren min er i Borre na med sostrene mine. Jeg fikk ikke besoke i sommer.
| Originally posted by Locazor 38.000 |
Noen som heter "Ekeli" til etternavn!!
| Originally posted by atlearmeen Noen som heter "Ekeli" til etternavn!! |
| Originally posted by Nite-Mer Jeg skulle onske at jeg bodde i Europa son at jeg kunne dra pa fester som Sensation og Trance Energy, men sa heldig er jeg ikke. Men vi har vel noen kule her i USA. Winter Music Conference var fantastisk. Hvor mange mennesker var det pa Sensation i ar? |
Jeg er Amerikanske statsborger, men moren og faren min er Norske. Jeg pleide a besoke Norge hver sommer mens jeg vokste opp, men jeg har ikke hat rad eller fritid til a besoke mere en gang i de siste 5-6 arene. Jeg fikk dra ditt i fjor, men bare it 9-10 dagers tid. Det er sa jaevlig mye som forigar i Europa med store fester. Det er litt deprimerene her noen ganger. Alt for langt a dra for en fest, og hvis jeg drar til Europa, det blir vel for a besoke familien min i Norge. San er det, men vi har i hvert fall WMC i Miami. Jeg dro der i ar. Helt utrolig.
Okey, har s� lyst til � dra til USA engang. 
Det burde du. Du burde besoke Miami til "Winter Music Conference" neste mars. Jaevla goy tid!
OMG
Sensation White var s� j�vlig fett i �r, selv om de to siste skuffa litt. PvD spilte litt cheezy, men det gjorde ikke noe! Megamixen var som vanlig en h�ydare, selv om Boss@Nova gjorde sitt beste for � �delegge alt.
Blir fort Sensation White neste �r ogs�!