TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ט'רד החתימות - Post yours
Pages (2): [1] 2 »


Posted by eXeTik on Jul-07-2004 16:04:

Be Cool! ט'רד החתימות - Post yours

נתקלתי בחתימות שהיו לי פעם
יש לי כבר איזה שנה ומשהו את החתימה הנוכחית ואני חולה עליה
אבל זה נוסטאלגיה לראות חתימות ישנות


חתימות שעשיתי ממש בהתחלה:



נראה לי החתימה הראשונה שעשיתי אי פעם


הניסיונות הראשונים שלי לשים חלקים שקופים בחתימה


ועוד ניסיונות... צחוקים!


נראה לי החתימה הראשונה שממש אהבתי, בקושי עוד היה לי מושג בגרפיקה






שכבר התחלתי להבין מה אני עושה:




עוד ניסיונות שעשיתי, לא אהבתי את זאתי ממש אז בקושי השתמשתי בה


כמעט כל דבר פה עשיתי פיקסל פיקסל


חולה על זאת!


Some more experimenting...


הייתי גם איזה שנה ומשהו עם החתימה הזאת, אחת החתימות הכי אהובות עליי


החתימה האחרונה שלי...


Posted by DJ-Kreing^^ on Jul-07-2004 16:35:

נוסטלגיה... חחח
אני זוכר את התקופה שהיית מעצב פה חתימות לכל החברים, לפני שאורן הגיע...
אחלה עיצובים.

את שלי אני גם עיצבתי לבד, את החתימות הקודמות שלי אני פשוט מוחק ומחליף באחת חדשה ככה שאין לי אותם.


Posted by Elior on Jul-07-2004 18:28:

תאכל"ס אני לא משו בחתימות..
עושה כל הזמן חתימות כמעט..
חלק גדול מחקתי...
לויודע איפה השאר..הם בטח איפשהו בשרת...
והנוכחית גם שלי...


Posted by DJ Alex E. on Jul-08-2004 00:38:

המממ לא היה כבר תרד כזה??לא משנה...נזרום עם זה כמו שאומרים


אהבתי את החתימה השישית והשמינית
משהו בסט


Posted by Rising on Jul-08-2004 13:28:

רונן אתה תותח!
אהבתי!!

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
המממ לא היה כבר תרד כזה??לא משנה...נזרום עם זה כמו שאומרים


לא אחי לא היה נושא כזה, אבל יפה למדת משפט

quote:
Originally posted by KrazyDJs
תאכל"ס אני לא משו בחתימות..
עושה כל הזמן חתימות כמעט..
חלק גדול מחקתי...
לויודע איפה השאר..הם בטח איפשהו בשרת...
והנוכחית גם שלי...


לדעתי אתה מאוד מוכשר


אני עשיתי לעצמי מלא חתימות אבל אין לי כח לעלות אותן... גם אין לי לאיפה


Posted by Elior on Jul-08-2004 14:46:

quote:
Originally posted by Rising
אני עשיתי לעצמי מלא חתימות אבל אין לי כח לעלות אותן... גם אין לי לאיפה


בטח שיש לך לאיפה
בוןא אני אפתח לך חשבון FTP תעלה מה שת'רוצה


Posted by taltul on Jul-08-2004 18:27:

יש מצב מישהו מסביר איך עושים דברים כאלה?


Posted by Elior on Jul-08-2004 18:29:

quote:
Originally posted by taltul
יש מצב מישהו מסביר איך עושים דברים כאלה?


מרכיבים :
מוח
2 ידיים
דמיון
יצירתיות
Photoshop
אתר עם תמונות סקס


Posted by taltul on Jul-08-2004 19:19:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
מרכיבים :
מוח
2 ידיים
דמיון
יצירתיות
Photoshop
אתר עם תמונות סקס

מה אתה אומרררר...

ועכשיו בלי ציניות...

לפני חצי שנה היה את כל זה...

כעת יש הכל חוץ מפוטושופ שאותו צריך להתקין...

אבל מה זה עוזר?
ניסיתי לעשות שם משהו...התוכנה מסובכת לאללה - לא מובן בכלל איך מתחילים לעשות שם משהו... הממשק כל כך לא נוח...שברתי את הראש שמה..בסוף וויצרתי כי פשוט לא יכולתי לסבול יותר את האי נוחות שלה...


Posted by eXeTik on Jul-08-2004 20:00:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
מרכיבים :
2 ידיים


למי שיש רק 9 אצבעות פעילות גם תופס?

quote:
Originally posted by taltul
מה אתה אומרררר...

ועכשיו בלי ציניות...

לפני חצי שנה היה את כל זה...

כעת יש הכל חוץ מפוטושופ שאותו צריך להתקין...

אבל מה זה עוזר?
ניסיתי לעשות שם משהו...התוכנה מסובכת לאללה - לא מובן בכלל איך מתחילים לעשות שם משהו... הממשק כל כך לא נוח...שברתי את הראש שמה..בסוף וויצרתי כי פשוט לא יכולתי לסבול יותר את האי נוחות שלה...


מבין אותך, זה תוכנה עם 1001 אופציות וכשאין לך מושג בכלום זה באמת נראה בלתי אפשרי להתחיל
דרך טובה זה לקחת קורס או שמישהו ילמד אותך את הבסיס ולהמשיך משם... ככה תלמד את התוכנה
בכל מקרה הדרך הכי טובה ללמוד זה לשחק עם התוכנה- תעשה אפילו סתם דברים מפגרים שלא יעזרו לאף אחד... אבל ככה אתה לומד לאט לאט כל אופציה
מה זה עושה, איך עושים ככה, וכו'...

אני אישית משתמש ב
Paint Shop Pro
תוכנה עם ממשק הרבה יותר נוח, ורמת הביצוע שלה מאוד גבוהה


Posted by yaman on Jul-08-2004 20:30:

אני מת להתחיל ליצור חתימה

מה אני ישים בא?????

אולי אחת מהכוסיות שטל צילם


Posted by Rising on Jul-08-2004 22:54:

במשך חצי שנה למדתי וחקרתי לבד אחי
בלי להשתמש במדריכים שסתם פוגעים לך בכושר יצירתיות


Posted by eXeTik on Jul-09-2004 01:31:

quote:
Originally posted by yaman
אני מת להתחיל ליצור חתימה

מה אני ישים בא?????

אולי אחת מהכוסיות שטל צילם


תתחיל ממשהו פשוט, איזה כוסית עם הניק שלך זה תמיד טוב להתחלה
גם אך אחד לא באמת מסתכל על מה שעשית (יש כוסית נו מה) וגם זה פשוט להכין
תוך כדי תנסה לשחק עם האופציות וללמוד דבר או שניים... זה יעזור לך להמשך


quote:
Originally posted by Rising
במשך חצי שנה למדתי וחקרתי לבד אחי
בלי להשתמש במדריכים שסתם פוגעים לך בכושר יצירתיות


כל אחד צריך להתחיל מאיפשהו- אין שטם דבר רע בלקוא מדריכים, ללמוד טכניקות ולפתח את האפשרויות שלך.. כל השאר תלויי בדימיון


Posted by taltul on Jul-09-2004 07:36:

וואי..הורדתי את הפיינט שופ פרו מלא...משהו טוב...באמת נראה פחות מסובך מאשר פוטושופ אבל עדיין יקח זמן אני חושב עד שאתחיל להפציץ עם החתימות...קיצר עכשיו הכל בידיים שלי


Posted by eXeTik on Jul-11-2004 06:10:

ואם בחתימות עסקינן, איך החתימה החדשה שלי?
אמרתי נקדיש חתימה מיוחד פה לפורום
כככככככככככככככככככככככככככל מה שהיא בנויה ממנו אני עשיתי\צילמתי
יש עוד עיבוד שנשאר לי לעשות עליה, אבל איך אומרים... פרה פרה

נ.ב- חתימה קודמת נוספה לפוסט הראשון פה בט'רד (הכי תחתונה) למזכרת


Posted by Rising on Jul-11-2004 10:11:

וואלה אחי אהבתי תקודמת הרבה יותר


Posted by yaman on Jul-11-2004 10:21:

הקודמת אח שלי


Posted by Elior on Jul-11-2004 10:26:

קודמת גבר גבר


Posted by eXeTik on Jul-11-2004 11:01:

העניין הוא שכבר שנים לא התעסקתי עם גרפיקה
ועכשיו שיש לי זמן והיד שלי יכולה להזיה את העכבר ברגישות (בלי גבס) הגיע הזמן שאני אעשה לעצמי משהו חדש
אז הלכתי על סגנון שונה לגמרי...

אז ככה לפני שיפצור:



אחרי:


Posted by Rising on Jul-11-2004 11:06:

יותר טוב

יאללה עכשיו גם לי בא לעשות אחת חדשה..


Posted by eXeTik on Jul-11-2004 11:14:


אני חולה עליה...
מה אתם אומרים, יש שיפור?
ומה יותר יפה - החדשה או הישנה?

(ישנה = )

אני אשכרה אוהב את החדשה יותר

1. היא חדשה
2. מאז שראיתי את החתימה של אריאל אוכל שווארמה אמרתי אני חייב לעשות משהו בסגנון
3. דיוקן עצמי


ד"א - איך אני נראה בביקיני?


Posted by DJ Alex E. on Jul-11-2004 11:24:

חחחח וואי ממש ריגש אותי לראות אותך בביקיני...כל כך הולם אותך...
באמת אהבתי יותר את החדשה
הישנה יבשה כזאת...החדשה משוגעת וצעירה יותר
הרבה יותר סבבה


Posted by yaman on Jul-11-2004 14:58:

ה-י-ש-נ-ה


Posted by Hell_Copter on Jul-15-2004 23:24:

אללה רונן איש החתימות...
אני זוכר היית מרים פה חתימות אחושרמוטה

הייתה גם את החתימה של חבר שלך שהכנת... היא גם הייתה לא רעה אם אני לא טועה

קיצר... אשריך




אורן... גם אתה שפיץ... שלא תחשוב ששכחתי אותך

אולי למישהו מכם יש זין לעשות לי חתימה
הרבה זמן כבר אין לי חתימה כי האתר נפל ואין לי כוח להרים מחדש
אז אולי כבר נגוון לחדשה וזהו


Posted by eXeTik on Jul-16-2004 00:51:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אללה רונן איש החתימות...
אני זוכר היית מרים פה חתימות אחושרמוטה

הייתה גם את החתימה של חבר שלך שהכנת... היא גם הייתה לא רעה אם אני לא טועה

קיצר... אשריך




אורן... גם אתה שפיץ... שלא תחשוב ששכחתי אותך

אולי למישהו מכם יש זין לעשות לי חתימה
הרבה זמן כבר אין לי חתימה כי האתר נפל ואין לי כוח להרים מחדש
אז אולי כבר נגוון לחדשה וזהו


אתה בטח מדבר על חבר שלי גיא
(Nemesis)



וממש אהבתי את החתימה שלך, מי עשה אותה ולאן היא נעלמה?
בד"כ למי שעושה חתימות יש גיבוי של הדברים


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.