TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ט'רד החתימות - Post yours
Pages (2): [1] 2 »
ט'רד החתימות - Post yours
נתקלתי בחתימות שהיו לי פעם
יש לי כבר איזה שנה ומשהו את החתימה הנוכחית ואני חולה עליה
אבל זה נוסטאלגיה לראות חתימות ישנות 
חתימות שעשיתי ממש בהתחלה:
נראה לי החתימה הראשונה שעשיתי אי פעם
הניסיונות הראשונים שלי לשים חלקים שקופים בחתימה
ועוד ניסיונות... צחוקים! 
נראה לי החתימה הראשונה שממש אהבתי, בקושי עוד היה לי מושג בגרפיקה
שכבר התחלתי להבין מה אני עושה:

עוד ניסיונות שעשיתי, לא אהבתי את זאתי ממש אז בקושי השתמשתי בה
כמעט כל דבר פה עשיתי פיקסל פיקסל
חולה על זאת!
Some more experimenting...
הייתי גם איזה שנה ומשהו עם החתימה הזאת, אחת החתימות הכי אהובות עליי
החתימה האחרונה שלי...
נוסטלגיה... חחח
אני זוכר את התקופה שהיית מעצב פה חתימות לכל החברים, לפני שאורן הגיע...
אחלה עיצובים.
את שלי אני גם עיצבתי לבד, את החתימות הקודמות שלי אני פשוט מוחק ומחליף באחת חדשה ככה שאין לי אותם.
תאכל"ס אני לא משו בחתימות..
עושה כל הזמן חתימות כמעט..
חלק גדול מחקתי...
לויודע איפה השאר..הם בטח איפשהו בשרת...
והנוכחית גם שלי...
המממ לא היה כבר תרד כזה??לא משנה...נזרום עם זה כמו שאומרים
אהבתי את החתימה השישית והשמינית
משהו בסט
רונן אתה תותח!
אהבתי!!
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. המממ לא היה כבר תרד כזה??לא משנה...נזרום עם זה כמו שאומרים |

| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs תאכל"ס אני לא משו בחתימות.. עושה כל הזמן חתימות כמעט.. חלק גדול מחקתי... לויודע איפה השאר..הם בטח איפשהו בשרת... והנוכחית גם שלי... |
| quote: |
| Originally posted by Rising אני עשיתי לעצמי מלא חתימות אבל אין לי כח לעלות אותן... גם אין לי לאיפה |
יש מצב מישהו מסביר איך עושים דברים כאלה?
| quote: |
| Originally posted by taltul יש מצב מישהו מסביר איך עושים דברים כאלה? |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs מרכיבים : מוח 2 ידיים דמיון יצירתיות Photoshop אתר עם תמונות סקס |

| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs מרכיבים : 2 ידיים |
| quote: |
| Originally posted by taltul מה אתה אומרררר... ועכשיו בלי ציניות... ![]() לפני חצי שנה היה את כל זה... כעת יש הכל חוץ מפוטושופ שאותו צריך להתקין... אבל מה זה עוזר? ניסיתי לעשות שם משהו...התוכנה מסובכת לאללה - לא מובן בכלל איך מתחילים לעשות שם משהו... הממשק כל כך לא נוח...שברתי את הראש שמה..בסוף וויצרתי כי פשוט לא יכולתי לסבול יותר את האי נוחות שלה... |
אני מת להתחיל ליצור חתימה
מה אני ישים בא?????
אולי אחת מהכוסיות שטל צילם
במשך חצי שנה למדתי וחקרתי לבד אחי
בלי להשתמש במדריכים שסתם פוגעים לך בכושר יצירתיות
| quote: |
| Originally posted by yaman אני מת להתחיל ליצור חתימה מה אני ישים בא????? אולי אחת מהכוסיות שטל צילם |
| quote: |
| Originally posted by Rising במשך חצי שנה למדתי וחקרתי לבד אחי בלי להשתמש במדריכים שסתם פוגעים לך בכושר יצירתיות |
וואי..הורדתי את הפיינט שופ פרו מלא...משהו טוב...באמת נראה פחות מסובך מאשר פוטושופ אבל עדיין יקח זמן אני חושב עד שאתחיל להפציץ עם החתימות...קיצר עכשיו הכל בידיים שלי
ואם בחתימות עסקינן, איך החתימה החדשה שלי?
אמרתי נקדיש חתימה מיוחד פה לפורום
כככככככככככככככככככככככככככל מה שהיא בנויה ממנו אני עשיתי\צילמתי
יש עוד עיבוד שנשאר לי לעשות עליה, אבל איך אומרים... פרה פרה 
נ.ב- חתימה קודמת נוספה לפוסט הראשון פה בט'רד (הכי תחתונה) למזכרת
וואלה אחי אהבתי תקודמת הרבה יותר
הקודמת אח שלי
קודמת גבר גבר 
העניין הוא שכבר שנים לא התעסקתי עם גרפיקה
ועכשיו שיש לי זמן והיד שלי יכולה להזיה את העכבר ברגישות (בלי גבס) הגיע הזמן שאני אעשה לעצמי משהו חדש
אז הלכתי על סגנון שונה לגמרי...
אז ככה לפני שיפצור:
אחרי:
יותר טוב
יאללה עכשיו גם לי בא לעשות אחת חדשה.. ![]()

אני חולה עליה...
מה אתם אומרים, יש שיפור?
ומה יותר יפה - החדשה או הישנה?
(ישנה = )
אני אשכרה אוהב את החדשה יותר
1. היא חדשה 
2. מאז שראיתי את החתימה של אריאל אוכל שווארמה אמרתי אני חייב לעשות משהו בסגנון
3. דיוקן עצמי
ד"א - איך אני נראה בביקיני? 
חחחח וואי ממש ריגש אותי לראות אותך בביקיני...כל כך הולם אותך...
באמת אהבתי יותר את החדשה
הישנה יבשה כזאת...החדשה משוגעת וצעירה יותר
הרבה יותר סבבה
ה-י-ש-נ-ה
אללה רונן איש החתימות...
אני זוכר היית מרים פה חתימות אחושרמוטה
הייתה גם את החתימה של חבר שלך שהכנת... היא גם הייתה לא רעה אם אני לא טועה
קיצר... אשריך
אורן... גם אתה שפיץ... שלא תחשוב ששכחתי אותך
אולי למישהו מכם יש זין לעשות לי חתימה
הרבה זמן כבר אין לי חתימה כי האתר נפל ואין לי כוח להרים מחדש
אז אולי כבר נגוון לחדשה וזהו
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אללה רונן איש החתימות... אני זוכר היית מרים פה חתימות אחושרמוטה הייתה גם את החתימה של חבר שלך שהכנת... היא גם הייתה לא רעה אם אני לא טועה קיצר... אשריך אורן... גם אתה שפיץ... שלא תחשוב ששכחתי אותך אולי למישהו מכם יש זין לעשות לי חתימה הרבה זמן כבר אין לי חתימה כי האתר נפל ואין לי כוח להרים מחדש אז אולי כבר נגוון לחדשה וזהו |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.