
TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- נ-ע-ל-מ-ו !!!!
Pages (3): [1] 2 3 »
Posted by yaman on Jul-08-2004 05:10:
נ-ע-ל-מ-ו !!!!
טוב.....
אפרופו טרד שנפתח לדי ג'ייז שנעלמו מהסצנה
מה עם חברים בפורום שנעלמו כליל?
טל איפה אתה?????????????????????????????????????????????
טוב בטח קורעים לך ת'תחת באונברסיטה
Posted by Elior on Jul-08-2004 10:35:
Re: נ-ע-ל-מ-ו !!!!
| quote: |
Originally posted by yaman
טוב.....
אפרופו טרד שנפתח לדי ג'ייז שנעלמו מהסצנה
מה עם חברים בפורום שנעלמו כליל?
טל איפה אתה?????????????????????????????????????????????
טוב בטח קורעים לך ת'תחת באונברסיטה |
תגיד מה עובר עליך?
רק אתמול אני חושב שראיתי תגובה שלו
זה נקרא להיעלם ? :X
יש חברה שנלעמו
מורן
אריאל
רועי [ טוחן בצבא ]
חן [ נטחן בקורס לפני צבא
נראה לי ]
ואמ..לויודע..
תאכל"ס בנוגע לטל..ת'יודע...
there is a life beyond the internet...
Posted by taltul on Jul-08-2004 17:46:
Re: נ-ע-ל-מ-ו !!!!
| quote: |
Originally posted by yaman
טוב.....
אפרופו טרד שנפתח לדי ג'ייז שנעלמו מהסצנה
מה עם חברים בפורום שנעלמו כליל?
טל איפה אתה?????????????????????????????????????????????
טוב בטח קורעים לך ת'תחת באונברסיטה |
??????מה יזייין...התגעגעת אה

טוב מאוד ככה צריך....
טוב חבר'ה חזרתי הביתה לפני כמה דקות כל הזמן הזה הייתי באונבסיטה - היו שני מבחנים האחרונים באותו יום...קמתי ב6 היום...וחזרתי רק עכשיו..טוב מה אני בוכה בעצם זה כבר לא פעם ראשונה ככה..
אבל תאכלס מי לא חווה את החוויה "|כדאי" לנסות...
קיצר מה שרציתי להגיד זה:
סיימתי!!!!!
אז עכשיו אני כולי נו טוב כמעט כולי [צריך גם לעבוד לא?
] לשרותכם אחים שלייייייייייייייייייייי......
אתם לא יודעים איזה טוב זה לסיים את השנה בפרט כשאתה לומד באונברסיטה...כשתגיוע לשם תבינו למה.... 


Posted by taltul on Jul-08-2004 17:47:
Re: Re: נ-ע-ל-מ-ו !!!!
| quote: |
Originally posted by KrazyDJs
תאכל"ס בנוגע לטל..ת'יודע...
there is a life beyond the internet... |
NO THERE IS NOT!!! 
סתם סתם נו מה אתם גנובים אני לא מהחננות האלה שכל היום מול המחשב ...
Posted by markfeldman on Jul-08-2004 18:30:
כיף לך טלטול, אני יש לי סמסטר קיץ לפני...
Posted by Hell_Copter on Jul-09-2004 13:10:
רק כדי להוכיח לכם שלא נעלמתי 
בכל מקרה דבר אחד שכן יוצא לי טוב מזה שאני טוחן זה שאני לא מבזבז כסף
למה אני מקבל את המשכורות הצבאיות ואני לא בבית לבזבז את הכסף
ככה יוצא שבחודשיים האחרונים לא בזבזתי כמעט כלום
למי שלא יודע סגרתי עכשיו 21 שלוש פעמים רצוף
Posted by Sm0keMachine on Jul-09-2004 14:07:
| quote: |
Originally posted by Hell_Copter
רק כדי להוכיח לכם שלא נעלמתי 
בכל מקרה דבר אחד שכן יוצא לי טוב מזה שאני טוחן זה שאני לא מבזבז כסף
למה אני מקבל את המשכורות הצבאיות ואני לא בבית לבזבז את הכסף
ככה יוצא שבחודשיים האחרונים לא בזבזתי כמעט כלום
למי שלא יודע סגרתי עכשיו 21 שלוש פעמים רצוף |
ראסמי זה כל הזין בלהיות ג'ובניק - אתה מבזבז טונות של כסף בשירות הצבאי..
ועוד הצבא מפתה אותך לבזבז עוד כסף כשהוא בונה לך שק"לית בבסיס עם האייס-קפה המפתה הזה בבוקר!!!!!!!!!!!!!!! וזה עולה 7 שקל כוסעמק בני זונות!!!!
אהמ..סליחה
Posted by DjChook on Jul-09-2004 14:25:
חחחח אני כ"כ מבין אותך !! רק שאני ג'ובניק שטוחן
אז כל הזין
בכל מקרה, משעשע שהוסיפו אותי לרשימת הנעלמים
כל הזין במדרגה 6 היה עכשיו
ועכשיו הולכים לישון.. ואז לצאת
ועוד חודש נגמר הקורס, ואז שוק.
PEACE
Posted by Hell_Copter on Jul-09-2004 17:09:
| quote: |
Originally posted by Sm0keMachine
ראסמי זה כל הזין בלהיות ג'ובניק - אתה מבזבז טונות של כסף בשירות הצבאי..
ועוד הצבא מפתה אותך לבזבז עוד כסף כשהוא בונה לך שק"לית בבסיס עם האייס-קפה המפתה הזה בבוקר!!!!!!!!!!!!!!! וזה עולה 7 שקל כוסעמק בני זונות!!!!
אהמ..סליחה |
כן... כל הזין בשקם...
אני בעיקר קונה קולה בשקם...
אבל בכלל זין שאני בא בכוונות של לחזור אחרי שבוע אז לא מביא טונות של כסף ואז פתאום סוגר 21 ואין לי גרוש על התחת שם
Posted by Sm0keMachine on Jul-09-2004 17:39:
| quote: |
Originally posted by Hell_Copter
כן... כל הזין בשקם...
אני בעיקר קונה קולה בשקם...
אבל בכלל זין שאני בא בכוונות של לחזור אחרי שבוע אז לא מביא טונות של כסף ואז פתאום סוגר 21 ואין לי גרוש על התחת שם |
מה לא אומרים לכם לבוא מוכנים לנורא מכל?
Posted by Hell_Copter on Jul-09-2004 17:45:
| quote: |
Originally posted by Sm0keMachine
מה לא אומרים לכם לבוא מוכנים לנורא מכל? |
עכשיו שהיינו בחברון...
כל הפלוגה יצאה הביתה...
ומשום מה אני ועוד אחד היחידים שלא יצאנו!!
היו חבר'ה שכבר יצאו פעמיים ורק אותי לא הציעו (לשני עוד הציעו לצאת ביום שלישי אבל הוא ביקש חמישי במקום)1
קיצר אני מאמין שזה בגלל שעשו לי טל"י... האמת אין במה להאמין... הם ראסמי אמרו לי את זה
אבל מוזר לי שהם לא עשו את זה לאחרים שגם יצאו למ"כים
Posted by taltul on Jul-09-2004 18:49:
| quote: |
Originally posted by Hell_Copter
עכשיו שהיינו בחברון...
כל הפלוגה יצאה הביתה...
ומשום מה אני ועוד אחד היחידים שלא יצאנו!!
היו חבר'ה שכבר יצאו פעמיים ורק אותי לא הציעו (לשני עוד הציעו לצאת ביום שלישי אבל הוא ביקש חמישי במקום)1
קיצר אני מאמין שזה בגלל שעשו לי טל"י... האמת אין במה להאמין... הם ראסמי אמרו לי את זה
אבל מוזר לי שהם לא עשו את זה לאחרים שגם יצאו למ"כים |
?מה זה טל''י ואיזה תפקיד ישך אחי
Posted by NyKoN on Jul-09-2004 19:10:
למה לא שאלתם איפה אני ימניאקים

Posted by Sniper on Jul-09-2004 19:38:
| quote: |
Originally posted by NyKoN
למה לא שאלתם איפה אני ימניאקים
|
ת'אחלס לאן נעלמת איש?
Posted by Hell_Copter on Jul-09-2004 20:25:
| quote: |
Originally posted by taltul
?מה זה טל''י ואיזה תפקיד ישך אחי |
טל"י זה טחינה לפני יציאה
יענו מי שעומד לעזוב פשוט טוחנים לו את התחת
ואין לי תפקיד מוגדר... אני נקרא לוחם בשפה המקצועית
זה לא שאני ג'ובניק עם תפקיד מוגדר של להדליק את הממטרות בשעה 9:15 ולכבות אותם בשעה 10:30
Posted by Sniper on Jul-10-2004 01:39:
אגב, גם אלונה וטלי נעלמו
מישהו יודע מי אתן??
וגם אריאל נחטף או משהו?
Posted by Rising on Jul-10-2004 14:56:
איפה
TTMAN??????

Posted by taltul on Jul-10-2004 21:26:
| quote: |
Originally posted by Rising
איפה
TTMAN??????
|
קורס קצינים 4 חודשים...אני ככה אותו דבר עוד שנה בספטמבר...
Posted by Flotser on Jul-10-2004 21:29:
| quote: |
Originally posted by taltul
קורס קצינים 4 חודשים...אני ככה אותו דבר עוד שנה בספטמבר... |
אתה לא ממש יכול לדעת את זה,
יש עתדואים שלא מוציאים אותם לקצונה 
בגלל מחסור בתקנים וכאלה..
אבל אתה לומד כלכלה ככה שנראה לי לא תהיה בעיה
Posted by -CosmicFire- on Jul-11-2004 10:54:
צריך לקום ולעמוד כנגד הצבא הזה שמעלים לנו את הפורום
כולם פה נעלמים !!!!!!!1
מזל שאני ואליאור נהיה דור ההמשך :}
Posted by DJ Alex E. on Jul-11-2004 11:55:
גם קובי וגיל נעלמים לאט לאט
רואים פעם בשבוע איזה פוסט שלהם...
והיה עוד מישהו שנעלם לי אבל שכחתי את השם חחח...אני אזכר מאוחר יותר
Posted by DJ Alex E. on Jul-11-2004 12:04:
ואיפה כל הבנות שהיו פעם בפורום????
Posted by eXeTik on Jul-11-2004 13:27:
| quote: |
Originally posted by DJ Alex E.
ואיפה כל הבנות שהיו פעם בפורום???? |
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
ככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ
כככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככל הבנות שהיו פה בפורום...?!
Posted by markfeldman on Jul-11-2004 16:45:
היה נראה לי שראיתי אותו אצל גילן יום שישי.
Posted by DJ Alex E. on Jul-11-2004 17:17:
רונן...נראה לי ששכחת כמה כ'פים
והיה איזה 3 או 4 לא?לעומת המצב עכשיו(אפס) זה הרבה חחח
Pages (3): [1] 2 3 »
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.