TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- "Gay Ravers" i Pride Parade 04?
"Gay Ravers" i Pride Parade 04?
Tjo!
Stockholm Pride 2004 n�rmar sig med stormsteg! Jag har flera �r g�tt i paraden och saknat en avdelning med bra musik att dansa och ha kul till samtidigt som man g�r i paraden. S� i �r har jag t�nkt ordna till s� att man har en egen "sektion" d�r det bara spelas trance, gammal som ny, och har en rolig "ride" rakt igenom stan i Pride Paraden som g�r av stapeln 31 juli 15:00!
Detta riktar sig ju sj�lvklart i f�rsta taget till homos, bis, queers, whatever eftersom det �r "v�r" parad, fast andra supporters f�r joina ocks�, bara de inte har n�gra dumheter planerade. 
D� det �r sjukt dyrt att fixa fordon s� kommer det "bara" bli att jag knatar med en anl�ggning p� ryggen (bra s�dan!), och �ven h�ller i en eventuell skylt och �r "ledaren" f�r oss Gay Ravers! T�nkte att man kunde tipsa h�r ocks� om det d� alla inte finns med d�r jag skrivit om detta f�rst. 
Vore skitkul om vi kunde bli ett par stycken iaf fr�n starten! 
Jag kan vara kontaktpersonen helt s� det �r bara att h�ra av sig,
antingen h�r eller via mail: [email protected]
Rave on brothers and sisters! 
Haha, fan vilken bra id�. Dock tror jag inte m�nga kommer v�ga eller vill vara med i en "gay"-parad. L�skigt jue, de st�r nakna karlar o sv�nger med "snabeln" f�r oss basketspelare vis slussen-arenan..

L�ter schysst! Jag ska dit och fota hela k�ret sen, du f�r skriva lite mer info till mig om det p� msn sen Acidman 
Verkligen ett kul och bra initiativ! Hoppas ni blir m�nga och f�r det roligt!
(Ska inte g� sj�lv. Men hade jag gjort det hade det h�r helt klart varit n�t jag joinat utan tvekan!)
jag �ker hem fr�n sthlm den 25:e... skit med!
n�r �r pride parade?
| quote: |
| Originally posted by Pjox n�r �r pride parade? |

| quote: |
| Originally posted by King Acidman 31:a juli. Avg�gn 15:00 ![]() Sv�rt att missa egentligen om man h�ller sig i stan. |

Hehe, ja jag v�lkomnade �ven "supporters" s� det �r lugnt! 
F�r bara hoppas att v�dret blir bra!
om du kan fixa ett fordon p� n�tt s�tt (s�g det du skrev om att det �r dyrt men iaf
) s� kan jag st�lla upp som dj och st� f�r utrustning (utom kanske sj�lva h�gtalarna eftersom jag inte har n�gra PA men jag kan kolla runt efter det ocks�) 
just a thought