TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- גבר גבר X 2 X 19 = הרבה מזל טוב!!!!


Posted by Hell_Copter on Jul-10-2004 11:42:

Jester גבר גבר X 2 X 19 = הרבה מזל טוב!!!!

אז ככה...
יש איזה גבר גבר אחד שקוראים לו רון...
במקרה הגבר גבר הזה מגבעתיים...
ובמקרה יש לו יום הולדת היום
אז נאחל לו כולנו מזל טוב!!!!

בנוסף יש עוד גבר גבר שקוראים לו נועם...
במקרה הוא לא נכנס לפה כבר...
במקרה יש לו גם יום הולדת היום...
ובגלל זה נאחל לו גם כולנו מזל טוב!!


קיצר מזל טוב לשניכם ושלל בננות בשקית לחבריכם!!!


Posted by Sniper on Jul-10-2004 11:51:

מזל טוב יגברים גברים


Posted by taltul on Jul-10-2004 11:53:

מזל טוב!!!!!

"?נ''ב: מצטער על השאלה אבל "מי אלה בכלל


Posted by Hell_Copter on Jul-10-2004 11:56:

quote:
Originally posted by taltul
מזל טוב!!!!!

"?נ''ב: מצטער על השאלה אבל "מי אלה בכלל


איך רואים שאתה צעיר מת!!

בתקווה שהם יבואו לפה אתה תבין מי הם...


Posted by s0undw4v3 on Jul-10-2004 11:57:

האלה שלא שמים לב אליהם יותר מדיי אבל יושבים פה וקוראים (קרועים) הרבה ט'רדים כי משעמם.


(נועם)

תודה


Posted by Flotser on Jul-10-2004 11:58:

Smiling Frog

מזל טוב לנועם הפריק ולרון!!


Posted by Rising on Jul-10-2004 12:04:

מזלללל טווווב!!


Posted by s0undw4v3 on Jul-10-2004 12:04:

מי פריק?!!?!?!
אני עוד שניה דוקר אותך!@



טוב בסדר אז אני פריק!@%
blat blat blat black metal blat blat blat


Posted by Elior on Jul-10-2004 12:18:

וואלה מזל טוב גברים גברים...
עד 120


Posted by eXeTik on Jul-10-2004 14:23:

מזל טוב
אתם כבר בני 18 עם שנת ניסיון


Posted by Sm0keMachine on Jul-10-2004 14:41:

מזל טוב תעשו חיים


Posted by FederalBI on Jul-10-2004 15:38:

מזל טוב ושמחה טוב


Posted by YuVaL on Jul-10-2004 15:41:

רוווווןןןןןןןן יתחיכת צפרדע!!!!!

:P:P

מזל"ט אחשלי אוהב אותך... עד 120!


Posted by YoraY on Jul-10-2004 15:45:

מזל טוב....



ותזכרו שלכל סרוט יש את הסריטה שלו


Posted by Segev on Jul-10-2004 16:53:

מזל טוב אחים שלי עד 120!!!


Posted by yaman on Jul-10-2004 17:34:

מזל טוב


Posted by Narcotic Mind on Jul-11-2004 17:03:

quote:
Originally posted by taltul
מזל טוב!!!!!

"?נ''ב: מצטער על השאלה אבל "מי אלה בכלל


עדיף לשתוק


סתם חבר'ה תודה

אני ממש משתדל לא להגיע 1000 הודעות ולנפץ את המיתוס אבל כנראה שאין לי ברירה


Posted by Hell_Copter on Jul-15-2004 23:28:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
עדיף לשתוק


סתם חבר'ה תודה

אני ממש משתדל לא להגיע 1000 הודעות ולנפץ את המיתוס אבל כנראה שאין לי ברירה


חכה חכה בסופשבוע הזה
אני בא עד לבית שלך ותופס אותך בביצים עד שתתאפס!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.