TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- גבר גבר X 2 X 19 = הרבה מזל טוב!!!!
גבר גבר X 2 X 19 = הרבה מזל טוב!!!!
אז ככה...
יש איזה גבר גבר אחד שקוראים לו רון...
במקרה הגבר גבר הזה מגבעתיים...
ובמקרה יש לו יום הולדת היום
אז נאחל לו כולנו מזל טוב!!!!
בנוסף יש עוד גבר גבר שקוראים לו נועם...
במקרה הוא לא נכנס לפה כבר...
במקרה יש לו גם יום הולדת היום...
ובגלל זה נאחל לו גם כולנו מזל טוב!!
קיצר מזל טוב לשניכם ושלל בננות בשקית לחבריכם!!!

מזל טוב יגברים גברים
מזל טוב!!!!!
"?נ''ב: מצטער על השאלה אבל "מי אלה בכלל
| quote: |
| Originally posted by taltul מזל טוב!!!!! "?נ''ב: מצטער על השאלה אבל "מי אלה בכלל |
האלה שלא שמים לב אליהם יותר מדיי אבל יושבים פה וקוראים (קרועים) הרבה ט'רדים כי משעמם.
(נועם)
תודה 
מזל טוב לנועם הפריק ולרון!!

מזלללל טווווב!! 
מי פריק?!!?!?!
אני עוד שניה דוקר אותך!@
טוב בסדר אז אני פריק!@%
blat blat blat black metal blat blat blat

וואלה מזל טוב גברים גברים...
עד 120 
מזל טוב
אתם כבר בני 18 עם שנת ניסיון 
מזל טוב תעשו חיים 
מזל טוב ושמחה טוב

רוווווןןןןןןןן יתחיכת צפרדע!!!!!
:P:P
מזל"ט אחשלי אוהב אותך... עד 120!
מזל טוב....
ותזכרו שלכל סרוט יש את הסריטה שלו
מזל טוב אחים שלי עד 120!!!
מזל טוב
| quote: |
| Originally posted by taltul מזל טוב!!!!! "?נ''ב: מצטער על השאלה אבל "מי אלה בכלל |
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind עדיף לשתוק סתם חבר'ה תודה אני ממש משתדל לא להגיע 1000 הודעות ולנפץ את המיתוס אבל כנראה שאין לי ברירה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.