TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Essential Sets?

Posted by hustler on Jul-10-2004 19:05:

Essential Sets?

Kanske �r en opassande tr�d (som kanske kommer irritera vissa) men jag m�ste bara fr�ga.

Vad �r det som har h�nt med hubben Essential Sets, den verkar ha varit nere ett tag nu s� jag undrar om de har lagt ner verksamheten?

Posted by P4z! on Jul-10-2004 19:09:

vad jag vet s� var det n�gon fr�n en annan trancehub som skickade ut en ddos attack mot Oldos (essentials) vilket gjorde att han var tvungen att st�nga ner det.

Posted by hustler on Jul-10-2004 19:24:

Sjysst att f�rst�ra f�r andra..

Vet du n�got bra alternativ m�jligen?

Posted by CJ InterCity on Jul-10-2004 20:29:

n�men UUUUUUUSSCCHH P�JK! s�nt f�r du inte h�lla p� med!

Posted by hustler on Jul-10-2004 20:32:

Sorry man!

Trodde jag skulle hinna f� ett svar innan n�gon lackade ur..

Posted by hustler on Jul-10-2004 20:53:

F�ga troligt.

Posted by hustler on Jul-10-2004 21:23:

Skojade bara, men seri�st s� blir det nog till att k�pa lite skivor d� jag t�nkte k�pa lite utrustning (inom sin tid) och l�ra mig den �dla konsten att spinna plattor.

Min fr�ga best�r dock, finns det n�got substitut till Essential Sets?

Posted by Kongo_kim on Jul-12-2004 08:45:

skriv trance i filter och se vad du f�r upp

Posted by Versace on Jul-12-2004 09:19:

har sj�lv haft uppe en topic som handlar om den...

hittat ett par hubbar, men inget som �r i n�rheten av essential, tyv�rr f�r man inrikta sig p� mindre urval fr�n och med nu verkar det som...d� essential inte kommer upp...

Posted by hustler on Jul-12-2004 10:37:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
skriv trance i filter och se vad du f�r upp

Som f�reg�ende talare, finns inget i n�rheten av Essential�s�.

Posted by SMC on Jul-12-2004 15:06:

[FxP]Trance Mp3 Hub har ju mer mer eller mindre intagit den roll som Oldos essentials hade tidigare. N�got f�rre anv�ndare, dock alltid en bra bit �ver 1000 st.

Posted by hustler on Jul-12-2004 15:49:

Sk�nt att f� ett riktigt svar

Tack s� mycket.

hublist.org �r nere. Vet du adressen?

Posted by ice_key on Jul-12-2004 15:49:

den hubben ska man inte supporta.... alla sitter o cappar sina linor.. och delar massa skr�p... f�r mitt fr�n andra hubbar

Posted by SMC on Jul-12-2004 16:04:

Sry,

Posted by n0bben on Jul-12-2004 16:09:

allts�. jag f�resl�r att ni slutar skriva adresser om hubbar o s�nt hit o dit. ta's regler g�ller �ven de lokala forumen. sk�t iaf snacket via PM ;/

Posted by hustler on Jul-12-2004 16:12:

Ska inte upprepas.

Tack.

Posted by Treo on Jul-12-2004 16:42:

Jag tycker det �r lite lustigt att det �r s� f�rbjudet att tala om mp3 filer och hubbar p� detta forum d� det samtidigt g�r att ladda ner ett g�ng l�tar fr�n huvudsidan. men vad vet jag... vill inte attackera dig n0bben, jag bara tycker TAs regler �r lite konstiga.

Posted by hustler on Jul-12-2004 17:00:

T�rs h�lla med Treo. "�garen" av sidan verkar vara r�tt s� liberalt st�lld till fildelning.

N�gon som vill r�ta ut fr�getecknena?

Posted by SWE_TRANCE on Jul-12-2004 17:11:

quote:
Originally posted by Treo
Jag tycker det �r lite lustigt att det �r s� f�rbjudet att tala om mp3 filer och hubbar p� detta forum d� det samtidigt g�r att ladda ner ett g�ng l�tar fr�n huvudsidan. men vad vet jag... vill inte attackera dig n0bben, jag bara tycker TAs regler �r lite konstiga.

Vad jag vet s� har swamper f�tt tillst�nd att dela ut dessa filer fr�n "skaparen".
Detta �r allts� vad jag har H�RT, tror det diskuterades i en annan tr�d tidigare

Posted by Try on Jul-12-2004 17:53:

Sj�lv s� sitter jag p� x3trance... n�n som har n�tt annat tips s� f�r ni g�rna PMa mig =)

Posted by reveal on Jul-12-2004 18:01:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Vad jag vet s� har swamper f�tt tillst�nd att dela ut dessa filer fr�n "skaparen".
Detta �r allts� vad jag har H�RT, tror det diskuterades i en annan tr�d tidigare

St�mmer bra!

L�t tr�den vara �ppen f�r att ni skulle f� reda ut vad som g�llde, men fortfarande g�ller att adresser till hubbar inte f�r diskuteras, och ni vet om det.

Posted by jofawe on Jul-12-2004 20:59:

jag har en j�tteolydig id� ...

n�n som �r sugen kan ju PM:a mig eller Try

Posted by Try on Jul-12-2004 21:34:

jo det �r en ganska bra id� med faktiskt. s� b�rja pma nu =)