TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Essential Sets?
Essential Sets?
Kanske �r en opassande tr�d (som kanske kommer irritera vissa) men jag m�ste bara fr�ga.
Vad �r det som har h�nt med hubben Essential Sets, den verkar ha varit nere ett tag nu s� jag undrar om de har lagt ner verksamheten?
vad jag vet s� var det n�gon fr�n en annan trancehub som skickade ut en ddos attack mot Oldos (essentials) vilket gjorde att han var tvungen att st�nga ner det.
Sjysst att f�rst�ra f�r andra..
Vet du n�got bra alternativ m�jligen?
n�men UUUUUUUSSCCHH P�JK! s�nt f�r du inte h�lla p� med!

Sorry man! 
Trodde jag skulle hinna f� ett svar innan n�gon lackade ur.. 
F�ga troligt.
Skojade bara, men seri�st s� blir det nog till att k�pa lite skivor d� jag t�nkte k�pa lite utrustning (inom sin tid) och l�ra mig den �dla konsten att spinna plattor.
Min fr�ga best�r dock, finns det n�got substitut till Essential Sets?
skriv trance i filter och se vad du f�r upp
har sj�lv haft uppe en topic som handlar om den...
hittat ett par hubbar, men inget som �r i n�rheten av essential, tyv�rr f�r man inrikta sig p� mindre urval fr�n och med nu verkar det som...d� essential inte kommer upp...
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim skriv trance i filter och se vad du f�r upp |
[FxP]Trance Mp3 Hub har ju mer mer eller mindre intagit den roll som Oldos essentials hade tidigare.
N�got f�rre anv�ndare, dock alltid en bra bit �ver 1000 st.
Sk�nt att f� ett riktigt svar 
Tack s� mycket.
hublist.org �r nere. Vet du adressen?
den hubben ska man inte supporta.... alla sitter o cappar sina linor.. och delar massa skr�p... f�r mitt fr�n andra hubbar 
Sry, 
allts�. jag f�resl�r att ni slutar skriva adresser om hubbar o s�nt hit o dit. ta's regler g�ller �ven de lokala forumen. sk�t iaf snacket via PM ;/
Ska inte upprepas.
Tack.
Jag tycker det �r lite lustigt att det �r s� f�rbjudet att tala om mp3 filer och hubbar p� detta forum d� det samtidigt g�r att ladda ner ett g�ng l�tar fr�n huvudsidan. men vad vet jag... vill inte attackera dig n0bben, jag bara tycker TAs regler �r lite konstiga.
T�rs h�lla med Treo. "�garen" av sidan verkar vara r�tt s� liberalt st�lld till fildelning.
N�gon som vill r�ta ut fr�getecknena?
| Originally posted by Treo Jag tycker det �r lite lustigt att det �r s� f�rbjudet att tala om mp3 filer och hubbar p� detta forum d� det samtidigt g�r att ladda ner ett g�ng l�tar fr�n huvudsidan. men vad vet jag... vill inte attackera dig n0bben, jag bara tycker TAs regler �r lite konstiga. |
Sj�lv s� sitter jag p� x3trance... n�n som har n�tt annat tips s� f�r ni g�rna PMa mig =)
| Originally posted by SWE_TRANCE Vad jag vet s� har swamper f�tt tillst�nd att dela ut dessa filer fr�n "skaparen". Detta �r allts� vad jag har H�RT, tror det diskuterades i en annan tr�d tidigare |
jag har en j�tteolydig id� ...
n�n som �r sugen kan ju PM:a mig eller Try 
jo det �r en ganska bra id� med faktiskt. s� b�rja pma nu =)