TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 24 juli Pepsi Danceparade: *huge* !
24 juli Pepsi Danceparade: *huge* !
Tjek Signum, Perry O'Neil, Benny Roderiquez, Brian S, Real el Canario, Luna, Laidback Luke, DJ Gee, Marcello en meer op de Pepsi Danceparade, 24 juli aanstaande in Middelburg !
Veel zon, vette atmosfeer en een *huge* feest met La Rocca, Kokorico's, The Opera, TMF, Yorin, Mentale theo etc. tjek www.pepsidanceparde voor meer info!
link werkt nie ^^
hij was nie helemaal af geloof ik
http://www.pepsidanceparade.nl/ werkt beter
Maarreh... gaat hier nog iemand heen? Krijg net een mailtje dat ik kaartjes heb gewonnen
dus denk dat ik 't wel ff ga checken... het wordt toch lekker weer zaterdag en Signum is me op de trance.nu party goed bevallen. Perry O'neil en Benny Rodrigues trouwens ook altijd leuk.
Anyone?
For those whoe care... Nou het was dus wel "grappig". De organisatie van de parade kwam op mij zo nu en dan een beetje knullig over, maar met zo'n 15 trucks (waar De Telegraaf er 25 heeft geteld is mij een raadsel :conf ) was de opkomst niet slecht en als de muziek aan stond (!) was het er zeker goed toeven. Vooral een van de Belgische trucks (ff naam kwijt) wist er wat lekkere platen op te leggen.
In het begin was 't wat veel "aapjes-kijken" en wat weinig dansen tussen de vrachtwagens maar in de loop van de dag trok dat wat bij.
Beetje jammer van het gekwek van Mental Theo op de Pepsi-truck. Wel origineel vond ik de diverse demonstraties op de markt na het vertrek van de karavaan, waaronder een ploeg breakdancers. FF heel wat anders qua muziek
maar wel leuk om te zien.
De "cityparty" in het Hof van Tange was ook wel goed te doen dankzij de lekkere klanken van Laidback Luke en Benny Rodrigues. Daarna hielden wij het voor gezien...
Kortom, geen OMFG-wat-een-wereldfeest, maar op zich best goed en mede dankzij het lekkere weer en goed gezelschap toch een leuke dag gehad.