TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wegwerkzaamheden in België deze zomer
Wegwerkzaamheden in België deze zomer
Hallo!
Zoals zoveel nederlanders moet ik deze zomer met de auto naar t zuiden. Aangezien we een 10 tot 13 urige reis in een stuk door willen maken, is ieder half uurtje voordeel meegenomen. Nou ben ik op de hoogte van de werkzaamheden aan de ring bij Antwerpen, maar volgens de ANWB zijn er meer...
Nou vroeg ik me af, welke werkzaamheden ernstige vertraging opleveren, en welke minder ernstige. M.a.w. wat is volgens jullie de beste route? Als t echt ernstig is allemaal ga ik een stukje door duitsland (niet zo ver als hier aangegeven staat, t kan een stuk korter nl.) of gewoon dwars door Luxemburg (lekker toeristisch
)
Ik moet van Rotterdam richting Dijon overigens, en terug misschien meer langs t westen (alhoewel we Parijs willen wermijden). Voor de terugweg lijkt de liefkenshoektunnen de enige optie dus... Maar de heenreis heb ik veel meer opties.
Dus... Wie heeft ervaring met welke werkzaamheden... enlighten me please 
Weleens overwogen 's nachts te rijden? 
Ben niet op de hoogte van de andere werkzaamheden, maar doe jezelf een plezier en vermijd de Antwerpse ring, zeker in het spitsuur en op zaterdag.
De Singel lijkt vrij goed te lukken met de tijdelijke bruggen, dus IN de stad geraken is minder lastig, maar op de Ring is het nog vrij vaak file.
hey hey das de weg die wij al 20 jaar pakken.
Ik zou Luik en omstreken proberen te vermijden. Via brussel is de gemakkelijkste.
En of er echt zooveeel werken zijn zal ik aan men broer is vragen, die komt zaterdag terug van lloret.
| quote: |
| Originally posted by jp Weleens overwogen 's nachts te rijden? |
Hoe meer info hoe beter wat mij betreft
Die bruggen zijn ondertussen allemaal gezet. 
Ik hoorde een aantal dagen geleden dat een doortocht naar het zuiden zoiezo file op zou leveren in wallonio. Op de normale weg zijn ze aant werken ->alles over 1 rijstrook en op de alternatieve route werken ze ook ->ook daar alles over 1 rijstrook.
| quote: |
| Originally posted by djcresto Ik hoorde een aantal dagen geleden dat een doortocht naar het zuiden zoiezo file op zou leveren in wallonio. Op de normale weg zijn ze aant werken ->alles over 1 rijstrook en op de alternatieve route werken ze ook ->ook daar alles over 1 rijstrook. |
Weet je hoe we in Nederland zo'n planning noemen?

En veel problemen gehad onderweg?
Ja hier zijn ze ook aant werken aant station in Tongeren. Een rijstrook onder de brug is afgeslote, nu vinde sommigen het nodig om diagonaal op de andere strook voorbij te rijden, resultaat: scherpe bocht richting Maastrichtersteenweg...ge ziet geen kloot, dan komt er ene tege 80km/u voor u invliegen
en die verkeerslichten staan ook krom opgesteld, gistere is er ene met zn getuned bakske tegen op getoucheerd, verkeerslicht tegen de grond, flikken daar...nog MEER oponthoud...*zucht*
google eens moat
http://www.wegeninfo.be/
Threads van 2j oud bumpen is er lichtjes over ...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.