TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- "יש לי סמים בארון"
"יש לי סמים בארון"
לא קשור לטראנס אבל בהחלט מצחיק
כל יום חמישי ב1 בלילה יש תוכנית סטנדאפיסטים ב100 אף אמ
בלי ספק התוכנית הכי מצחיקה בעולם
"יש לי סמים בארון
בתוך הקופסא
מתעורר משנתי ומדליק איזה באנג
אני אוהב לעשן
לוקח נייר מכין לי מגולגלת נהנה מהחיים
ואם יש עלי שוטרים אז אני מוכרח
לברוח
מתחיל מרדף
להתחבא כי הם מאחורי
אני אחד והם 20 ולא נתנו לי לעשן בכיף סמים
אני חושב שהם פשוט מפחדים
חבל שמסוכן לקחת טהורים
להתחבא כי הם מאחורי
אני אחד והם 20 ולא נתנו לי לעשן בכיף סמים
אני חושב שהם פשוט מפחדים
חבל שדי יקר לקחת טהורים
סמים זה לא אסון
לשים על הלשון
כמה אקסטות וגם טריפים
ונפתח את הדמיון
תכנס ותכסה תכין עוד ראש הכל יהיה בסדר
תפתח את המוח
את כל הצרות לשכוח
להתחבא כי הם מאחורי
אני אחד והם 20 ולא נתנו לי לעשן בכיף סמים
אני חושב שהם פשוט מפחדים
חבל שמסוכן לקחת טהורים
להתחבא כי הם מאחורי
אני אחד והם 20 ולא נתנו לי לעשן בכיף סמים
אני חושב שהם פשוט מפחדים
חבל שדי יקר לקחת טהורים
מה אתם רוצים כולם מזמן כבר סטלנים
ומעשנים דברים טעימים- נהנים
הגאנג'ה מעולה
ויש גם אווירה
אז למה צריך תמיד להסתיר
בואו וננשוף קצת עשן לאוויר
נצא בגאווה יחד נשיר
לא מפחדים מהמנייאקיייייייייייייייים
להתחבא כי הם מאחורי
אני אחד והם 20 ולא נתנו לי לעשן בכיף סמים
אני חושב שהם פשוט מפחדים
חבל שמסוכן לקחת טהורים
להתחבא כי הם מאחורי
אני אחד והם 20 ולא נתנו לי לעשן בכיף סמים
אני חושב שהם פשוט מפחדים
חבל שדי יקר לקחת טהורים"
לעוד שירים וקטעים מצחיקים יש להם גם אתר
www.manzur.cjb.com
נחמד
זאת התוכנית הזאת שהתקשרתי עם ההיא... שהתחילו להטריד טותי בפלאפון אחרי זה
אין על שחר חסון... הוא קרוע וקורע!
שחר חסון וואחד סטנדאפיסט
נתן הופעה פצצות ביום טוב
אחלה תוכנית....
ראיתי גם איזה כתבה עליהם בערוץ המקומי... אל תשאלו מה עשיתי בערוץ הזה כי סתם העברתי ערוצים ופתאום ראיתי את שחר חסון 
שחר חסון ויוסי קראבלוס הופיעו בנשף שלנו בשנה שעברה... אין שחר חסון היה מלך פשוט!!
וזה אם סי מנצור זה ששר... ככה הם קוראים לו... שיא הקרועים
תודה אחי חיפשתי מתי התוכנית שלו
איןן שחר חסון מלךך...
שמעתי כל מיני קטעים שלו מהרדיו בן אדם קורע
ראיתם תקליפ שלו ב 24 ? .. מנצור תן לי כפות על התחת
נזכרתי בשיר שהיה שבוע שעבר ששמעתי
משהו על המצילים ששובתים או אנערף
קיצר היה איזה קטע שם
מדוזה עזבי ת'רגל
ילד עזוב ת'כלב
כלב עזוב ת'רגל
אמסטף עזוב ת'ילד
וכל מיני שטויות כאלה
http://www.supersite.co.il/manzur/shadaim.mp3
קבלו אתזה הרג אותי...
כנסו באתר שלו לשירים יש שם כל מיני שטויות
חחח במקרה שמעתי את התוכנית הזאת ביום חמישי שמעתי רק את הסוף - הם סיפרו בדיחה
"ילד אחד עשה תאונת דרכים.. איבד הכרה והפך לצמח.. אז ההורים שלו מרוב ייאוש עישנו אותו" חחח
רועי אתה מדבר על "אין מציל" אחד השירים הטובים
יש גם את השיר על הירידות לבנות "חיטאתי ניקיתי"
חחחח אחד המצחיקים
http://www.supersite.co.il/manzur/hititinikiti.mp3
ויש את בוריס שזה בכלללללללללללללל קטלני
דוקטור ורופא
סגן ואלוף ומטאטא
בעצימת עיניים בודק שמן מים
עליתי לתורה בחולצה של אבטחה
בסקודה חורש כבישים
אני עושה חיים
נשבע לך אחי
תשאל את אחותי
אני בכלל נטאשה אחותו של סשה
150 ירידה חדירה גומי בהרפייה מלאה
חדירה במכונית ולא מדברת עברית"
אלוף הארץ בפתיחת תיקים
בחתונה שלי השושבינים גם מאבטחים
דופק וודקה כמו טרופית
מדליק גרעפסים עם מצית
חולה על כיףכף דג מלוח
עושה קטעים תהיה בטוח
נשבע לך אחי תשאל את אחותי
אני בכלל טטיאנה אחותו של ז'אנה
120 ירידה חדירה הכל עם גומי הרפיה מלאה
מדברת קצת עברית ואני גם קופאית
| quote: |
| Originally posted by NyKoN יש גם את השיר על הירידות לבנות "חיטאתי ניקיתי" חחחח אחד המצחיקים http://www.supersite.co.il/manzur/hititinikiti.mp3 |
פצצות
אני לא מצליח להכנס לאתר
אני לא יודע למה אף אחד לא תיקן אותכם אף פעם... אבל השיר הזה הוא לא של מנצור....
השיר הזה הוא של "ברדוגו"... למי שלא ידע...
חוצמזה , יש לכם המון טעויות במילים... לדוגמא "חבל שאי אפשר לקחת הירואין "... הבנתם...
מי שרוצה לשמוע עוד שירים ולמצוא את כל המילים מוזמן להכנס ל- www.stage.co.il/authors/kobibardugo
תהנו ותתקנו את עצמכם!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by sarfon1 אני לא יודע למה אף אחד לא תיקן אותכם אף פעם... אבל השיר הזה הוא לא של מנצור.... השיר הזה הוא של "ברדוגו"... למי שלא ידע... חוצמזה , יש לכם המון טעויות במילים... לדוגמא "חבל שאי אפשר לקחת הירואין "... הבנתם... מי שרוצה לשמוע עוד שירים ולמצוא את כל המילים מוזמן להכנס ל- www.stage.co.il/authors/kobibardugo תהנו ותתקנו את עצמכם!!!!!!! |
Re: "יש לי סמים בארון"
אני לא יודע למה אף אחד לא תיקן אותכם אף פעם... אבל השיר הזה הוא לא של מנצור....
השיר הזה הוא של "ברדוגו"... למי שלא ידע...
חוצמזה , יש לכם המון טעויות במילים... לדוגמא "חבל שאי אפשר לקחת הירואין "... הבנתם...
מי שרוצה לשמוע עוד שירים ולמצוא את כל המילים מוזמן להכנס ל- www.stage.co.il/authors/kobibardugo
תהנו ותתקנו את עצמכם!!!!!!!
Re: Re: "יש לי סמים בארון"
| quote: |
| Originally posted by sarfon1 אני לא יודע למה אף אחד לא תיקן אותכם אף פעם... אבל השיר הזה הוא לא של מנצור.... השיר הזה הוא של "ברדוגו"... למי שלא ידע... חוצמזה , יש לכם המון טעויות במילים... לדוגמא "חבל שאי אפשר לקחת הירואין "... הבנתם... מי שרוצה לשמוע עוד שירים ולמצוא את כל המילים מוזמן להכנס ל- www.stage.co.il/authors/kobibardugo תהנו ותתקנו את עצמכם!!!!!!! |
Re: Re: "יש לי סמים בארון"
| quote: |
| Originally posted by sarfon1 אני לא יודע למה אף אחד לא תיקן אותכם אף פעם... אבל השיר הזה הוא לא של מנצור.... השיר הזה הוא של "ברדוגו"... למי שלא ידע... חוצמזה , יש לכם המון טעויות במילים... לדוגמא "חבל שאי אפשר לקחת הירואין "... הבנתם... מי שרוצה לשמוע עוד שירים ולמצוא את כל המילים מוזמן להכנס ל- www.stage.co.il/authors/kobibardugo תהנו ותתקנו את עצמכם!!!!!!! |
אין שחר חסון אחד הנדירים!!!
כל הופעה שלו בת ****!!!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.