TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ?איפה כולם היו בראש השנה
Pages (3): [1] 2 3 »
?איפה כולם היו בראש השנה
?נוווו.. איפה כל הישראלים היו בראש השנה
(לא בארוחת חג.. במסיבה)
TranceGiant (and all the other hebrew speakers in the world):
Efo haitem berosh hashana?
יצאנו לתל - יצחק שלשום והיה חרא - על הפנים!!!!
כולם ילדים קטנים בני 16 15 וארסים שמגיעים לי לברכיים!
WTF????
ואתמול כבר כולם היו עייפים לצאת למשהוא רציני אז סתם ישבנו במצדה בהרצליה פיתוח...
כוס אמק אמרו לי שהיה אתמול מסיבות חבל על הזמן....
או קיי אני אתחיל....
אני הייתי באוקטופוס/טי אל וי... היה נחמד, יהל נתן סט מדהים וגם שיין די הפגיזה.. אבל היה מלללללא ערסונים קטנים מתלהבים כאלה
| quote: |
| Originally posted by luckystrike יצאנו לתל - יצחק שלשום והיה חרא - על הפנים!!!! כולם ילדים קטנים בני 16 15 וארסים שמגיעים לי לברכיים! WTF???? ואתמול כבר כולם היו עייפים לצאת למשהוא רציני אז סתם ישבנו במצדה בהרצליה פיתוח... כוס אמק אמרו לי שהיה אתמול מסיבות חבל על הזמן.... |
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo שמעתי שאתמול ברוזלינדה הי מה זה מסריח... אמרו לי שהיו כמויות של אנשים ויותר ערסים מבני אדם.. צריך לבטל את חוק הסלקציה! |

...רציתי ללכת לרוזלינדה, אבל לא היה לי שקל על התחת
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo ...רציתי ללכת לרוזלינדה, אבל לא היה לי שקל על התחת |

אין לי מושג מי תיקלט שם..
זה בהרצליה, חוף רוזלינדה
זה חוף בהרצליה
ומכל החברים שלי אחד אמר לי שהיה טוב
בקיצור היה מסריח
ד"א יהל גר 5 דקות הליכה ממני 
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo אין לי מושג מי תיקלט שם.. זה בהרצליה, חוף רוזלינדה |
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind זה חוף בהרצליה ומכל החברים שלי אחד אמר לי שהיה טוב בקיצור היה מסריח ד"א יהל גר 5 דקות הליכה ממני |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike ואללה הרצליה זה קרוב אליי... לאיזה גילאים? |
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind ד"א יהל גר 5 דקות הליכה ממני |

ראיתי אותו פעם פעמיים
אני גר בגבעתיים...
חבר שלי היה אצלו, הוא הראה לו את כל הסינטיסייזרים וה
Vinyls
+שלו, וברוזלנידה היה 16
-אבל לפי מה שהבנתי באו 3.5
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind ראיתי אותו פעם פעמיים אני גר בגבעתיים... חבר שלי היה אצלו, הוא הראה לו את כל הסינטיסייזרים וה Vinyls +שלו, וברוזלנידה היה 16 -אבל לפי מה שהבנתי באו 3.5 |
חבר שלי בן 17.5
ולא, הוא סתם ראה אותו ברחוב והתחיל לדבר איתו
אז יהל הזמין אותו 


הוא אפילו הביא לו את
Mixing in action
בחינם
אני הייתי ברוזלינדה
ולא נכנסתי בגלל הכמויות המדהימות של הערסים שם!!
אבל הייתה הפקת ענק
יענו ממש השקיעו
תיקלטו חממי ואלה גוטמן
בתחלס לא היה שווה 120 שקל
אנשים!!!!!
ripcurl שימו לב לתמונה של פול ואן דיק אצל
הוא נראה כמו ישראלי, ולא סתם ישראלי כמו ערס אכושרמוטה
לא ככה?
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ אנשים!!!!! ripcurl שימו לב לתמונה של פול ואן דיק אצל הוא נראה כמו ישראלי, ולא סתם ישראלי כמו ערס אכושרמוטה לא ככה? |
הלכתי למסיבה של
goParties
הפקות...
הפעם הם איחדו את דוגית והאנגר, משהו סוף הדרך!
Cosmic Gate
נתנו סט עצבני חבל"ז!
Yahel
Infected Mushroom
Asi Kojak
בקיצר... נראה לי המסיבה הטובה ביותר שהייתה בראש-השנה
| quote: |
| Originally posted by eXeTik הלכתי למסיבה של goParties הפקות... הפעם הם איחדו את דוגית והאנגר, משהו סוף הדרך! Cosmic Gate |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik הלכתי למסיבה של goParties הפקות... הפעם הם איחדו את דוגית והאנגר, משהו סוף הדרך! Cosmic Gate נתנו סט עצבני חבל"ז! Yahel Infected Mushroom Asi Kojak בקיצר... נראה לי המסיבה הטובה ביותר שהייתה בראש-השנה |




| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts אבל כן הייתי בחוות היען באילת, די ג'יי מקס גרהם ודי ג'יי רנה ניגנו שם סוף הדרך אנשים נפלתי מהרגליים! ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts אלה לא היו קוסמיק גייט אלא כמו שלאקי אמר, שני ישראלים במסכות שניגנו את הטראקים של קוסמיק... יהל לא הגיע לשם אינפקטד מסריחים לא מכיר שום אסי קוג'אק... טוב שלא הייתי שם אבל כן הייתי בחוות היען באילת, די ג'יי מקס גרהם ודי ג'יי רנה ניגנו שם סוף הדרך אנשים נפלתי מהרגליים! ![]() היה שם גם איזה תקליטן ישראלי, נראה לי די ג'יי ג'קסון אבל הוא סתם היה קקי ![]() זאת המסיבה הטובה ביותר שהייתה בראש השנה וב09-12-09 יש הפקה גדולה מאוד של די ג'יי סיימון שמארח את ליידי דרגון באכזיב... סיימון הוא חבר מאוד טוב שלי (היינו בשפיים ביחד) והוא סידר לי כניסת VIP לי ולחברים שלי ![]() מה שאומר שסוף סוף אני הולך להחליף כמה מילים עם הסקסית הזאת ![]() אולי אפילו אני יירשום את אחד הטראקים שלי ללייבל שלה, מי יודע |
.. טוב אולי כשאני אהיה בן 30 אני יאהב את זה..אי אפשר לדעת..
| quote: |
| Originally posted by Trance man אינפקטד מסריחים?? חחח לא מתאים לך להגיד את זה..חשבתי שאתה חולה על הסיגנון מוזיקה הזה.. האמת היא שאני לא שומע טראנס פסיכודלי בכלל, אבל קניתי שני דיסקים שלהם כי אני חושב שהם ממש גאונים... !ואסי קוג'ק הוא תותח למי שאוהב prog. house,trible.. ואני יודע על מה אתה מדבר בקשר לדיג'י ג'קסון, פעם שמעתי סט שלו ברדיו..הוא נותן disco house שזה חרא של מוזיקה לדעתי .. טוב אולי כשאני אהיה בן 30 אני יאהב את זה..אי אפשר לדעת.. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.