TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ?איפה כולם היו בראש השנה
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by dj alonzo on Sep-18-2001 12:45:

?איפה כולם היו בראש השנה

?נוווו.. איפה כל הישראלים היו בראש השנה

(לא בארוחת חג.. במסיבה)

TranceGiant (and all the other hebrew speakers in the world):

Efo haitem berosh hashana?


Posted by luckystrike on Sep-18-2001 13:18:

יצאנו לתל - יצחק שלשום והיה חרא - על הפנים!!!!
כולם ילדים קטנים בני 16 15 וארסים שמגיעים לי לברכיים!
WTF????
ואתמול כבר כולם היו עייפים לצאת למשהוא רציני אז סתם ישבנו במצדה בהרצליה פיתוח...

כוס אמק אמרו לי שהיה אתמול מסיבות חבל על הזמן....


Posted by dj alonzo on Sep-18-2001 13:18:

או קיי אני אתחיל....

אני הייתי באוקטופוס/טי אל וי... היה נחמד, יהל נתן סט מדהים וגם שיין די הפגיזה.. אבל היה מלללללא ערסונים קטנים מתלהבים כאלה


Posted by dj alonzo on Sep-18-2001 13:20:

quote:
Originally posted by luckystrike
יצאנו לתל - יצחק שלשום והיה חרא - על הפנים!!!!
כולם ילדים קטנים בני 16 15 וארסים שמגיעים לי לברכיים!
WTF????
ואתמול כבר כולם היו עייפים לצאת למשהוא רציני אז סתם ישבנו במצדה בהרצליה פיתוח...

כוס אמק אמרו לי שהיה אתמול מסיבות חבל על הזמן....


שמעתי שאתמול ברוזלינדה הי מה זה מסריח... אמרו לי שהיו כמויות של אנשים ויותר ערסים מבני אדם.. צריך לבטל את חוק הסלקציה!


Posted by luckystrike on Sep-18-2001 13:23:

quote:
Originally posted by dj alonzo


שמעתי שאתמול ברוזלינדה הי מה זה מסריח... אמרו לי שהיו כמויות של אנשים ויותר ערסים מבני אדם.. צריך לבטל את חוק הסלקציה!


אתמול דווקא כאלה שהיו בתל יצחק אמרו לי שהיה חבל על הזמן...

מסיבה ענקית והשקיעו המון בהפקה לא שאלתי מי תיקלט אבל אמרו לי שלא היה ארסים וכן הייתה סלקציה...



מישהוא היה ב
MELON
?

יהל תיקלט שם ועוד לא פגשתי מישהוא שהיה שם...


Posted by dj alonzo on Sep-18-2001 13:27:

...רציתי ללכת לרוזלינדה, אבל לא היה לי שקל על התחת


Posted by luckystrike on Sep-18-2001 13:29:

quote:
Originally posted by dj alonzo
...רציתי ללכת לרוזלינדה, אבל לא היה לי שקל על התחת


חחח

מי תיקלט שם?
גם לא שמעתי על המקום - איפה זה בערך?


Posted by dj alonzo on Sep-18-2001 13:31:

אין לי מושג מי תיקלט שם..

זה בהרצליה, חוף רוזלינדה


Posted by Narcotic Mind on Sep-18-2001 13:32:

זה חוף בהרצליה
ומכל החברים שלי אחד אמר לי שהיה טוב
בקיצור היה מסריח

ד"א יהל גר 5 דקות הליכה ממני


Posted by luckystrike on Sep-18-2001 13:33:

quote:
Originally posted by dj alonzo
אין לי מושג מי תיקלט שם..

זה בהרצליה, חוף רוזלינדה


ואללה הרצליה זה קרוב אליי...

לאיזה גילאים?


Posted by dj alonzo on Sep-18-2001 13:34:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
זה חוף בהרצליה
ומכל החברים שלי אחד אמר לי שהיה טוב
בקיצור היה מסריח

ד"א יהל גר 5 דקות הליכה ממני


מגניב...

..אלה גוטמן פעם אחת אספה אותי ואת בן דוד שלי טרמפ


Posted by dj alonzo on Sep-18-2001 13:35:

quote:
Originally posted by luckystrike


ואללה הרצליה זה קרוב אליי...

לאיזה גילאים?


נראה לי שזה היה ל+16


Posted by luckystrike on Sep-18-2001 13:36:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind



ד"א יהל גר 5 דקות הליכה ממני


יהל לא גר במעלות-תרשיח בירושלים???

ראיתי לפני המון זמן איזה ראיון ואמרו ששם הוא גר...

יכול להיות שהוא עבר - אין לי מושג

אתה רואה אותו ביום-יום?


Posted by Narcotic Mind on Sep-18-2001 13:41:

ראיתי אותו פעם פעמיים
אני גר בגבעתיים...

חבר שלי היה אצלו, הוא הראה לו את כל הסינטיסייזרים וה
Vinyls
+שלו, וברוזלנידה היה 16

-אבל לפי מה שהבנתי באו 3.5


Posted by luckystrike on Sep-19-2001 02:48:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
ראיתי אותו פעם פעמיים
אני גר בגבעתיים...

חבר שלי היה אצלו, הוא הראה לו את כל הסינטיסייזרים וה
Vinyls
+שלו, וברוזלנידה היה 16

-אבל לפי מה שהבנתי באו 3.5


בן כמה החבר שלך?
ומה הקשר שלו ליהל? (הוא חבר שלו?קרוב משפחה?)ו


וכוס אמק גם בתל יצחק היה ככה - באו קטנים... לא שאני מאשים אותם גם כשאני הייתי קטן הלכתי למסיבות האלה אבל זה מה זה מבעס להוציא 60-70 שקל על דיסקוטק ולגלות בפנים ילדים שעוברים לי בין הרגליים


Posted by Narcotic Mind on Sep-19-2001 06:53:

חבר שלי בן 17.5
ולא, הוא סתם ראה אותו ברחוב והתחיל לדבר איתו
אז יהל הזמין אותו

הוא אפילו הביא לו את
Mixing in action
בחינם


Posted by ripcurl on Sep-19-2001 14:56:

אני הייתי ברוזלינדה
ולא נכנסתי בגלל הכמויות המדהימות של הערסים שם!!
אבל הייתה הפקת ענק
יענו ממש השקיעו
תיקלטו חממי ואלה גוטמן

בתחלס לא היה שווה 120 שקל


Posted by DJ-Kreing^^ on Sep-19-2001 20:51:

אנשים!!!!!
ripcurl שימו לב לתמונה של פול ואן דיק אצל
הוא נראה כמו ישראלי, ולא סתם ישראלי כמו ערס אכושרמוטה
לא ככה?


Posted by YuVaL on Sep-19-2001 21:01:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אנשים!!!!!
ripcurl שימו לב לתמונה של פול ואן דיק אצל
הוא נראה כמו ישראלי, ולא סתם ישראלי כמו ערס אכושרמוטה
לא ככה?


באמא שלי אתה צודק!!



אבל זה בגלל שהתמונה באיכות גרוע יחסית אז חושבים שהוא ערס..

כי כל הערסים באיכות לא טובה


Posted by eXeTik on Sep-24-2001 10:04:

הלכתי למסיבה של
goParties
הפקות...

הפעם הם איחדו את דוגית והאנגר, משהו סוף הדרך!
Cosmic Gate
נתנו סט עצבני חבל"ז!
Yahel
Infected Mushroom
Asi Kojak

בקיצר... נראה לי המסיבה הטובה ביותר שהייתה בראש-השנה


Posted by luckystrike on Sep-24-2001 14:26:

quote:
Originally posted by eXeTik
הלכתי למסיבה של
goParties
הפקות...

הפעם הם איחדו את דוגית והאנגר, משהו סוף הדרך!
Cosmic Gate


זה לא היו הם - סתם שניים ישראלים עם מסכות...
רק בישראל החרא הזה קורה...


Posted by on Sep-24-2001 14:39:

quote:
Originally posted by eXeTik
הלכתי למסיבה של
goParties
הפקות...

הפעם הם איחדו את דוגית והאנגר, משהו סוף הדרך!
Cosmic Gate
נתנו סט עצבני חבל"ז!
Yahel
Infected Mushroom
Asi Kojak

בקיצר... נראה לי המסיבה הטובה ביותר שהייתה בראש-השנה



אלה לא היו קוסמיק גייט אלא כמו שלאקי אמר, שני ישראלים במסכות שניגנו את הטראקים של קוסמיק...
יהל לא הגיע לשם
אינפקטד מסריחים
לא מכיר שום אסי קוג'אק...
טוב שלא הייתי שם
אבל כן הייתי בחוות היען באילת, די ג'יי מקס גרהם ודי ג'יי רנה ניגנו שם
סוף הדרך אנשים
נפלתי מהרגליים!

היה שם גם איזה תקליטן ישראלי, נראה לי די ג'יי ג'קסון אבל הוא סתם היה קקי

זאת המסיבה הטובה ביותר שהייתה בראש השנה

וב09-12-09 יש הפקה גדולה מאוד של די ג'יי סיימון שמארח את ליידי דרגון באכזיב...
סיימון הוא חבר מאוד טוב שלי (היינו בשפיים ביחד) והוא סידר לי כניסת VIP לי ולחברים שלי

מה שאומר שסוף סוף אני הולך להחליף כמה מילים עם הסקסית הזאת
אולי אפילו אני יירשום את אחד הטראקים שלי ללייבל שלה, מי יודע


Posted by luckystrike on Sep-24-2001 15:04:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts

אבל כן הייתי בחוות היען באילת, די ג'יי מקס גרהם ודי ג'יי רנה ניגנו שם
סוף הדרך אנשים
נפלתי מהרגליים!




חוות היען תמיד מרימים הפקות טובות!

דרך אגב איך מקס גראהם???


Posted by Sm0keMachine on Sep-24-2001 20:07:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts



אלה לא היו קוסמיק גייט אלא כמו שלאקי אמר, שני ישראלים במסכות שניגנו את הטראקים של קוסמיק...
יהל לא הגיע לשם
אינפקטד מסריחים
לא מכיר שום אסי קוג'אק...
טוב שלא הייתי שם
אבל כן הייתי בחוות היען באילת, די ג'יי מקס גרהם ודי ג'יי רנה ניגנו שם
סוף הדרך אנשים
נפלתי מהרגליים!

היה שם גם איזה תקליטן ישראלי, נראה לי די ג'יי ג'קסון אבל הוא סתם היה קקי

זאת המסיבה הטובה ביותר שהייתה בראש השנה

וב09-12-09 יש הפקה גדולה מאוד של די ג'יי סיימון שמארח את ליידי דרגון באכזיב...
סיימון הוא חבר מאוד טוב שלי (היינו בשפיים ביחד) והוא סידר לי כניסת VIP לי ולחברים שלי

מה שאומר שסוף סוף אני הולך להחליף כמה מילים עם הסקסית הזאת
אולי אפילו אני יירשום את אחד הטראקים שלי ללייבל שלה, מי יודע


אינפקטד מסריחים?? חחח לא מתאים לך להגיד את זה..חשבתי שאתה חולה על הסיגנון מוזיקה הזה..
האמת היא שאני לא שומע טראנס פסיכודלי בכלל, אבל קניתי שני דיסקים שלהם כי אני חושב שהם ממש גאונים...

!ואסי קוג'ק הוא תותח
למי שאוהב
prog. house,trible..

ואני יודע על מה אתה מדבר בקשר לדיג'י ג'קסון, פעם שמעתי סט שלו ברדיו..הוא נותן
disco house
שזה חרא של מוזיקה לדעתי .. טוב אולי כשאני אהיה בן 30 אני יאהב את זה..אי אפשר לדעת..


Posted by on Sep-24-2001 20:37:

quote:
Originally posted by Trance man


אינפקטד מסריחים?? חחח לא מתאים לך להגיד את זה..חשבתי שאתה חולה על הסיגנון מוזיקה הזה..
האמת היא שאני לא שומע טראנס פסיכודלי בכלל, אבל קניתי שני דיסקים שלהם כי אני חושב שהם ממש גאונים...

!ואסי קוג'ק הוא תותח
למי שאוהב
prog. house,trible..

ואני יודע על מה אתה מדבר בקשר לדיג'י ג'קסון, פעם שמעתי סט שלו ברדיו..הוא נותן
disco house
שזה חרא של מוזיקה לדעתי .. טוב אולי כשאני אהיה בן 30 אני יאהב את זה..אי אפשר לדעת..



רק הדיסק האחרון שלהם
BP Empire שווה משהו
כל השאר זה סתם חרטא...

די ג'יי ג'קסון כזה מאפן חבל"ז


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.