TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איך האחראים על הפורום ידעו מתי אנחנו עושים בעיות?


Posted by ripcurl on Sep-18-2001 14:07:

Be Cool! איך האחראים על הפורום ידעו מתי אנחנו עושים בעיות?

אנחנו יכולים לרשום מה שבא לנו...?
אף אחד מהם לא מבין עברית?


Posted by Narcotic Mind on Sep-18-2001 14:10:

איזה בעיות אנחנו יכולים לעשות ?
לקלל את יאסר ?


Posted by Sm0keMachine on Sep-18-2001 14:11:

מה כבר אנחנו יכולים לעשות??

חוץ מלרדת על כולם מאחורי הגב


Posted by dj alonzo on Sep-18-2001 14:12:

אם לא שמתם לב.. אין מודורייטורים לפורום שלנו


Posted by ripcurl on Sep-18-2001 14:18:

quote:
Originally posted by Trance man
מה כבר אנחנו יכולים לעשות??

חוץ מלרדת על כולם מאחורי הגב


זה מה שאני מדבר
יענו כל החוסר בגרות בפורום לא תקף פה


Posted by YuVaL on Sep-18-2001 14:26:

quote:
Originally posted by ripcurl


זה מה שאני מדבר
יענו כל החוסר בגרות בפורום לא תקף פה


אחשלי.. אנחנו ישראלים, לא צריכים שום מודרייטרים

מי שעושה בעיות נכנסים בו!!!

סתם... במילה איך הם יבינו מה אנחנו מדברים?


Posted by dj alonzo on Sep-18-2001 14:36:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


אחשלי.. אנחנו ישראלים, לא צריכים שום מודרייטרים

מי שעושה בעיות נכנסים בו!!!


חחחחחחח
...הרוח הישראלית עדיין חייה ונושמת


Posted by YuVaL on Sep-18-2001 14:48:



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.