TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איך האחראים על הפורום ידעו מתי אנחנו עושים בעיות?
איך האחראים על הפורום ידעו מתי אנחנו עושים בעיות?
אנחנו יכולים לרשום מה שבא לנו...?
אף אחד מהם לא מבין עברית?
איזה בעיות אנחנו יכולים לעשות ?
לקלל את יאסר ? 
מה כבר אנחנו יכולים לעשות??
חוץ מלרדת על כולם מאחורי הגב

אם לא שמתם לב.. אין מודורייטורים לפורום שלנו
| quote: |
| Originally posted by Trance man מה כבר אנחנו יכולים לעשות?? חוץ מלרדת על כולם מאחורי הגב |
| quote: |
| Originally posted by ripcurl זה מה שאני מדבר יענו כל החוסר בגרות בפורום לא תקף פה |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy אחשלי.. אנחנו ישראלים, לא צריכים שום מודרייטרים מי שעושה בעיות נכנסים בו!!! |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.