TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Halvete
Halvete
Tiesto spelar i Budapest en vecka efter att jag �kt hem d�rifr�n i september. det blir andra g�ngen jag missat honom med en veckas mellanrum i Ungern
har ni ocks� missat n�gon som ni g�rna hade sett live med ett h�rstr�??
Jag missade �ven Armin van Buuren och Paul van Dyk med en veckas mellanrum, �ven det i Ungern 
Postade detta f�r en tid sen i Glad Midsommar p� er tr�den
Enklast att quota mig sj�lv
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Fan Ayia Napa vore kul att dra till igen... var ju d�r 2000 p� supar/festar/bad/sola/slappa/spana semester med 7 polare... Hade ju inte en tanke p� att det faktiskt kunde komma dit bra DJs... en natt n�r man raggla in p� hotellet vid 06 i vanlig ordning s� m�tte jag en polare som beskrev han hade vart p� en klubb och dom k�rde trance, en slags trance han aldrig hade h�rt f�rr... publiken var i extas... st�mmningen var p� topp.. min polare var sj�lv i extas n�r jag m�tte han... han avslutar med att killen som hade lirat hette Paul Oakenfold.... DAMN... jag hade missat Paul fukkin Oakenfold !!! |
lustigt att du n�mner Oakenfold, jag kommer n�mligen att missa honom med 9 timmar nu i augusti, OCKS� DET I UNGERN
l�t oss gottg�ra det hela med en MATA meetup n�sta vecka 
a men vafan vilken otur, vet hur det k�nns!
N�r jag kommit tillbaks fr�n Chile till Sverige s�g jag vilka som hade bes�kt de olika klubbarna d�r. Vill inte s�ga f�r mycket men bl.a. s� var Junkie XL, Sander Kleinberg och Carl Cox N�GRA av dem. 
P� Energy f�rra �ret "missade" jag PvD.
Eller jag missade iaf n�r de sa att han skulle lira sitt set; jag var typ d�r 2 timmar innan han skulle lira och var kvar 6 timmar efter�t.
Med st�rst sannolikhet h�rde jag hans set, fast jag kommer ju inte ih�g det