TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Problem med AG!!!
Problem med AG!!!
N�gon mer �n jag som inte kan logga in p� Audiogalaxy sedan ett par dagar tillbaka?!?!?
Jag f�r fel "The server is not responding. Please try again in a few minutes.""
Har Telia ADSL..
nepp... inget problem som jag har m�rkt av
btw, du har ju gl�mt armin van buuren i din sign 
Re: Problem med AG!!!
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE N�gon mer �n jag som inte kan logga in p� Audiogalaxy sedan ett par dagar tillbaka?!?!? Jag f�r fel "The server is not responding. Please try again in a few minutes."" Har Telia ADSL.. |
P� deras sida st�r det att deras satteliter �r �verbelastade och att man ska f�rs�ka senare...jag gjorde det och d� funkade det (telia DSL)
| quote: |
| Originally posted by mindshooter P� deras sida st�r det att deras satteliter �r �verbelastade och att man ska f�rs�ka senare...jag gjorde det och d� funkade det (telia DSL) |
P� min stog det att det var �verbelastat och att jag skulle v�nta..s� jag tr�ck ner den och gick ut..sen n�r jag komer hem s� var l�ten nerladdad....testa att ah p� AG l����nge...du kanske st�klls i k� vem vet 
^^^^^^^ Shit jag ska inte f�rs�ka mig p� att skriva p� natten...g�r fan itne... *inga stavfelskorrigeringar nu*

haha
Men hur menar du att l�mna den p�??
Jag har juh installerat en ny version av progget precis nyss, s� den vil juh att jag ska v�ljs "existing user" eller "new user"... S� jag f�r v�l h�lla p� tills det fungerar d�... det tr�kiga �r v�l att jag hinner g� i pension innan dess.. 
Jag menade att du trycker p� "X"et i h�rent s� stannar den p� aktivitets menyn....Det g�r att n�r l�ten kommer online s� f�r du ner den (om du har datorn p� s�klart)......st�ng av sk�rmen n�r du g�r till jobbet s� laddade programet ner dom l�tar du vill ha medans du e borta
S� kan folk ladda ner fr�n dig ocks�...