TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- MOPJE: Noem 10 positieve dingen van een vrouw

Posted by Dj Alpha on Sep-18-2001 21:55:

MOPJE: Noem 10 positieve dingen van een vrouw

Nou ik hoef nix uit te leggen geloof ik , verzin het es, mensen die dit hebben meegekregen op de chat verziek t aub niet, das niet FUN

Posted by eXos on Sep-18-2001 21:59:

HAHA, zal ik m verklappen................................

Nee, toch maar nie. Vind ik lullig voor onze oversexte Jeroen!!!

GReeTZ

Posted by Siesta on Sep-19-2001 06:06:

10 positieve dingen? damn zijn die er

xal het prberen

1.kut
2.tieten

maar die zijn soms ook negatief

ik wil'm horen!!!

Posted by Henkie_henk on Sep-19-2001 11:05:

10 De interessante gesprekken

9 het samen winkelen

8 Ongesteld zijn

7 hoofdpijn hebben

6 zwangerschap

5 Feministisch zelf voor alles betalen

4 grote onderbroeken

3 cellulites

2 teveel haar

1 *prive*

Posted by Dj Alpha on Sep-19-2001 12:24:

Nou ik zal m maar posten...
oowja nog ff voor de duidelijkheid (voor mensen als proxi en eyeriz) dit is een GRAPJE

01. 000000000000000000000000
02. 000000000000000000000000
03. 000000000000000000000000
04. 000000000000000000000000
05. 000000000000000000000000
06. 000000000000000000000000
07. 000000000000000000000000
08. 000000000000000000000000
09. 000000000000000000000000
10. ze hebben tieten en een kut en meer hoeven we niet te weten

Posted by Siesta on Sep-19-2001 13:15:

hahahan LOL

Posted by Blik on Sep-19-2001 14:37:

hihi

**haalt zijn mod-skills naar boven voor de te verwachten flamewar tussen het vrouwelijk en mannelijk geslacht**

Posted by Dj Alpha on Sep-19-2001 14:50:

quote:
Originally posted by Blik
hihi

**haalt zijn mod-skills naar boven voor de te verwachten flamewar tussen het vrouwelijk en mannelijk geslacht**

lol @ blik

Posted by Sandman on Sep-19-2001 15:17:

LOL.... had wel zoiets verw8.....

Posted by -=WVG=- on Sep-19-2001 15:33:

lol inderdaad redelijk voor hand liggend...

maar wel leuk hoor...!

(Check die vlag van mij )

Posted by Eye-Riz on Sep-19-2001 16:22:

quote:

**trekt mali�nkolder maar weer eens aan om zich op te maken voor de strijd**

Posted by Opti on Sep-19-2001 16:25:

quote:
Originally posted by -=WVG=-

(Check die vlag van mij )

Is dat de vlag van Ethiopie ofzo?LOL

Posted by Little Theseus on Sep-19-2001 17:23:

wat vrouwen kunnen?
Ze kunnen een man laten komen zonder hem te roepen,
en ze bloeden elke maand zonder dood te gaan.

Zijn toch dingen die ik ze niet nadoe!

Posted by -=WVG=- on Sep-19-2001 18:23:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

Is dat de vlag van Ethiopie ofzo?LOL

Nee jongen...

Het is ZIMBABWE !

Dat je dat niet weet...

Maar ik zal em eens gaan veranderen voor de goede orde

[edit]

Little Theseus jongen...Als ik me niet vergis is dat de vlag van Tokelau of niet...

[/edit]

Posted by Dj Lex on Sep-19-2001 19:11:

Haha lachen die mop en die vlaggen ook trouwens. Op zich best een leuk idee, maar daar zal wel weer mee gerotzooit worden
Ik niet, ik ben heilig boontje

Posted by jp on May-18-2004 16:26:

Drie vrouwen komen samen om het leven in een ongeval en gaan naar de hemel.
Daar aangekomen zegt Sint Pieter: "Hier in de hemel is maar ��n regel: "Niet op de eendjes trappen!!!".
De vrouwen gaan de hemel binnen en jawel, eendjes alom.
Het is praktisch onmogelijk om niet op ��n te trappen en hoewel zij hun best doen trapt ��n van de vrouwen tenslotte toch op een eendje.
Sint Pieter komt aangelopen met de lelijkste man die de vrouw al ooit gezien heeft, ketent hen aan elkaar en zegt: "Als straf zal je voor eeuwig aan deze lelijke man geketend blijven".
De volgende dag stapt de tweede vrouw ook op een eendje.
Sint Pieter, die alles merkt, komt meteen aangelopen met een andere allerlelijkste man die hij met dezelfde veroordeling aan de vrouw vastmaakt.
De derde vrouw is door deze ervaring behoorlijk voorzichtig geworden en slaagt er gedurende maanden niet op een eendje te trappen tot op dag Sint Pieter op haar toe komt met een uitzonderlijk knappe man.
De knapste man die zij ooit gezien heeft: jong, groot en slank, prachtig uiterlijk met lange zachte wimpers en heldere ogen, enfin alles erop en eraan.
Sint Pieter ketent beiden aan elkaar en gaat weg zonder iets te zeggen.
De vrouw is verwonderd en zegt tegen de man: "Ik vraag me a wat ik gedaan heb om voor eeuwig aan jou geketend te worden?"
Antwoordt de de man: "Van jou weet ik het niet maar ik trapte op een eendje".

Posted by Asperge on May-18-2004 17:11:

quote:
Originally posted by jp
Daar aangekomen zegt Sint Pieter: "Hier in de hemel is maar ��n regel: "Niet op de eendjes trappen!!!".
Het is praktisch onmogelijk om niet op ��n te trappen en hoewel zij hun best doen trapt ��n van de vrouwen tenslotte toch op een eendje.
Sint Pieter komt aangelopen met de lelijkste man die de vrouw al ooit gezien heeft, ketent hen aan elkaar en zegt: "Als straf zal je voor eeuwig aan deze lelijke man geketend blijven".
Sint Pieter, die alles merkt, komt meteen aangelopen met een andere allerlelijkste man die hij met dezelfde veroordeling aan de vrouw vastmaakt.
De derde vrouw is door deze ervaring behoorlijk voorzichtig geworden en slaagt er gedurende maanden niet op een eendje te trappen tot op dag Sint Pieter op haar toe komt met een uitzonderlijk knappe man.
De knapste man die zij ooit gezien heeft: jong, groot en slank, prachtig uiterlijk met lange zachte wimpers en heldere ogen, enfin alles erop en eraan.
De vrouw is verwonderd en zegt tegen de man: "Ik vraag me a wat ik gedaan heb om voor eeuwig aan jou geketend te worden?"

Deze snap ik tenminste

Posted by eXos on May-18-2004 20:01:

Je begint al een echt duitser te worden JP. IPV kuilen graven ga je threads graven

Posted by jp on May-18-2004 20:08:

Kleine aantekening op het bovenstaande:

Ik zocht naar een moppen thread en dit was zo'n beetje de enige thread geschikt om een mopje te plaatsen (mop met onderwerp vrouwen).

Gezien het feit dat men het forum 'clean' wil houden leek me dit het beste.

Gebruik je eens de zoekfunctie, wordt gelijk de echtheid van je paspoort in twijfel genomen...

Posted by Little Theseus on May-18-2004 21:56:

jp! w0000t! Nog een supersjinees!

(altijd grappig bij opgravingen is dat ik nog denk dat het een nieuwe draad is, totdat ik zie dat Henkie_Henk ook gereplyd heeft )

Posted by Wildfir3 on May-18-2004 22:37:

quote:
Originally posted by jp

meheh :f

Posted by jp on May-18-2004 22:54:

"Heb je ervaring met verkopen?" vraagt de manager. "Ja hoor", Zegt het ventje, "in Friesland verkocht ik koeien op de veemarkt. De manager mag het knulletje wel en besluit hem de baan te geven. "Je mag morgen beginnen en aan het eind van de dag kom ik wel even vragen hoe het gegaan is." De eerste dag was een zware dag. Het ventje heeft aan het eind van de dag het zweet van zijn voorhoofd lopen. De baas komt naar hem toe en vraagt hoe het gegaan is. "Nou het ging best aardig", zegt het mannetje. "Hoeveel verkopen heb je gehad?" vraagt de manager. "Eentje", antwoordt de knul. "Eentje?" zegt de manager verbaasd, "de meeste verkopers zitten aan de 20 tot 30 verkopen per dag. Voor hoeveel heb je verkocht dan?"

"Voor EUR 89.431,27", zegt het ventje.

De ogen van de manager rollen van verbazing bijna de grond op. Wat heb je die klant verkocht dan? "Nou", zegt hij, "eerst verkocht ik hem een klein vishaakje, daarna een middelgrote vishaak en als laatste een grote vishaak. Toen heb ik de man een complete visuitrusting verkocht. Toen vroeg ik de man waar hij wilde gaan vissen. De man antwoordde dat hij bij zee wilde vissen. Ik heb toen voorgesteld of een klein bootje niet handig zou zijn voor op zee. Dus verkocht ik hem die Twin Engine Power Craft plus trailer, die op de vierde verdieping staat. De man zei dat zijn Fiat Uno dat waarschijnlijk niet zou kunnen trekken, dus toen heb ik de man meegenomen naar de autoafdeling en heb hem er de 4 X 4 Landcruiser bij verkocht.

"De baas luistert het hele verhaal aan en zegt: "Dus je vertelt me nu, dat er een man binnenkwam voor een klein vishaakje en die heb je een boot en een auto verkocht?" "Nee", zegt de verkoper, "hij kwam voor een doos tampons. Toen heb ik gezegd: "Joh je weekend kan toch niks meer worden, waarom ga je niet lekker vissen?"