TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- FEEEEEESTweekend in Utrecht: 29 september
Pages (2): [1] 2 »
FEEEEEESTweekend in Utrecht: 29 september
Zaterdag 29 september zijn er twee erg coole parties in Utrecht.
Ze zijn allebei zeker de moeite waard! Kijk voor meer info op www.nexusparties.nl bij de agenda, daar vind je de nodige info.
ben wel erg benieuwd of ik op een van de twee feestjes nog TA's ga tegenkomen!! 
He Eye-Riz, ik kan de eerste flyer niet zien hoor. De 2e had ik thuis ook al liggen. Daar ga ik bijna zeker heen, ik wil jou natuurlijk weleens horen draaien 
Nvr mind ik zie de eerste nu ook 
Mmm, misschien moet ik die flyers nog maar eens bewerken, om ze iets kleiner te maken...
ben niet echt al te handig met pc's enzo, hihi. Enne, dit keer zul je me beslist zien (incl. koekiemoster
)!
Ik zou graag willen, maar ik ben compleeeeeet BLUT en ik moet sparen voor mijn vakantie
misschien later een x en die demo dioe krijg je binnenkort, maar ik heb het adres niet meer
domme ik....
Ik verwacht jullie daar wel allemaal hoor, GEEEEEN smoesjes van 'ik ben blut (
miss P)
nou ik heb vrij dan!
Eerst ff bijkomen van HQ en dan doorstampen naar Utrecht 
wordt weer een lekker party-weekend!
enne,
-riz, ik ben nu wel heel benieuwd naar wat of wie koekiemonster nou inhoudt!!
Ik zal je aan hem voorstellen 
Brouwers is een lekker tentje waar altijd hard word gedraaid qua DB
vooral voor mij lekker dichtbij

met taxi misschien een geeltje 
Ik vertrouw die koekiemonster nu al niet 
volgens mij issie volledig
,
slikkend (en daardoor zo blauw_ - monster, die de vriend van
-riz is, haar beschermt met zijn
power, waar wij idd hard voor wegrennen! Tis geen koekiemonster, maar een pillemonster!!!!
He Theseus, als ie gevaarlijk is pakken we hem gewoon met z'n 2en 
He Eye-Riz,
Hoe zit het met de kaarten voor dat feessie, of kan je alleen aan de deur betalen (moet ik zeker weer vroeg voor de deur staan
)???
Reken maar dat er bij zowel Brouwers als bij 151 goeie decibellen te horen zijn (en mooi geluid, die twee gaan namelijk niet altijd samen)
Kaarten zijn aan de deur te koop, en ik verwacht geen rijen hoor, zal wel meevallen. Kom gewoon een beetje vroeg, uurtje of twaalf, dat scheelt...
(kun je altijd nog weer ff eerst ergens anders heengaan)
Voor de liefhebbers:
Bij de amateur dj section staat een mix van mij (74 min), ik zal kijken of ik ook wat andere mixen kan uppen van bijv. Bemmel (draait bij Freaks Forever) en UP (net als ik bij 151). Voorproefje dus. 
enne, special thnx to Bellie, zonder hem had die mix er niet gestaan 
Ik heb m helemaal gehoord, en Andreas en ik zijn het er 100% over eens: dit zou een Paul van Dyk mix kunnen zijn!!! En dan niet dat je commercieel draait ofzo, maar gewoon lekker stevige plaatjes met af en toe wat lekkere melodietjes
zoals het een goeie mix betaamt mhehehe 
Klasse Riz
Daar mag je wel wat meer van uitbrengen
Doei!!!
jammer dat er geen blozende smiley is om te gebruiken bij een post... 
thnx for the compliment Miss P.!
Mystical had problemen met downloaden. als het goed gaat, zal mijn mix volgende week op een andere server staan, waar ie in ieder geval niet van afgekickt zal worden.... ik hou jullie op de hoogte!
Downloaden werkt nu, maar zeer traag. En ik ga niet tot volgende week wachten, ik wil wel weten naar wat ik kom luisteren (niet dat ik verwacht dat je slecht bent ofzo, integendeel :d). Maareh, ik gaat maar eens een kroeg opzoekn. Cya volgende week.
ik denk dat die mix v��r volgend weekend wel op een andere server staat, wees niet bang 
Bellie komt in ieder geval. Wie nog meer?
| quote: |
| Originally posted by Dr Mystical Cya volgende week. |

Oeps
Ik bedoel dus, wie gaan er behalve Bellie, Dokter Mystical, Kleine Theseus en Mindchocolaatje (aFter8
), nog meer mee feesten? 
Hmm
Hmm,
Lijken me leuke feestjes, jammer alleen dat ik geen cash heb 
Greetz,
Blighty
Het duurde ff, maar ik heb je mix geluisterd. Klinkt errugh goed.
Ga zo door en maak me gek!! ![]()
![]()
thnx.... *blush blush* 
Eye-Riz waar is het precies. Oudegracht 151, dat weet ik, maar is dat aan dezelfde kant als de McDonalds en is het voor of na de McDonalds, gezien vanaf die grote winkelstraat. (Ben ff alle namen vergeten
rot drank)