TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- hej alla
hej alla
Hej alla!! Nu har man blivit medlem efter ett tips fr�n fruktsoppa.
JAg har lyssnat p� rave � trance i flera �r men aldrig h�rt om denna sida! Men nu �r jag medlem
dessa gillar jag: Dj Tiesto(f�rst�s), Nostrum(sk�n hardtrance), in trance we trust och rave mission f�r att n�mna n�ra..
Hoppas det blir kul h�r
det kommer det s�kert att bli 
v�lkommen
inga problem!
du �r s�� v�lkommen hit till den b�ttre delan av TA.
Tjaba � v�lkommen till TA....
H�r kommer du att trivas.....
Re: hej alla
| quote: |
| Originally posted by Dj Warez Hej alla!! Nu har man blivit medlem efter ett tips fr�n fruktsoppa. JAg har lyssnat p� rave � trance i flera �r men aldrig h�rt om denna sida! Men nu �r jag medlem dessa gillar jag: Dj Tiesto(f�rst�s), Nostrum(sk�n hardtrance), in trance we trust och rave mission f�r att n�mna n�ra.. Hoppas det blir kul h�r |

welcome.
mindshooter, jag e hannes fr�n bagis-skolan
vi snackade lite p� icq typ f�r l�nge sen..br�nde n�t �t varann ox�
| Originally posted by Dj Warez mindshooter, jag e hannes fr�n bagis-skolan vi snackade lite p� icq typ f�r l�nge sen..br�nde n�t �t varann ox� |

V�lkommen till TA!
Re: hej alla
| Originally posted by Dj Warez Hej alla!! Nu har man blivit medlem efter ett tips fr�n fruktsoppa. JAg har lyssnat p� rave � trance i flera �r men aldrig h�rt om denna sida! Men nu �r jag medlem dessa gillar jag: Dj Tiesto(f�rst�s), Nostrum(sk�n hardtrance), in trance we trust och rave mission f�r att n�mna n�ra.. Hoppas det blir kul h�r |
har du fixxat n�ra nya uplifting album hannes?
| Originally posted by fruktsoppa har du fixxat n�ra nya uplifting album hannes? |
Jobbit men sant...
| Originally posted by Dj Warez Jag kommer inte ih�g vilken lista du fick av mig f�rut men nu e den updatad rej�lt!! Hd�n fylls varannan dag av nya skivor sen blir d panikbr�nning Jobbit men sant... |
| Originally posted by x-dream Okej en liten fr�ga bara....Du r�kar inte ha Goliath 9 eller? |
�r den senaste jag f�tt ner (skulle vilja ha den i normala filer om n�n har den).
| Originally posted by Dj Warez 9an..? N��.. 8an Live i idiot filer som �r 9000kb/st och bryts mitt i l�ten �r den senaste jag f�tt ner (skulle vilja ha den i normala filer om n�n har den).N�r sl�pptes 9an? |
Ja just d, d e Dj Simple p� 8an men jag gillar den inte pga att d inte e vanliga filer