TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- "icke röra" skivor?
"icke röra" skivor?
Gick precis igenom min lilla vinylsamling och hittade, som vanligt, två vinyler som fortfarande är inplastade och intakta. Ni vet, såna där super-rare skivor som man helt enkelt inte får använda
så undrar jag bara om ni också har några sådana godingar?
det där är en skiva jag aldrig kommer ta med ut på en spelning iaf 

Har inte en enda som passar in på kategorin, men vilka 2 var det du hade CJ?

Och ja, det är Saturday Night Fever soundtracket, jag råkar faktiskt gilla sköna discovibbar 
| quote: |
| Originally posted by P4z! Och ja, det är Saturday Night Fever soundtracket, jag råkar faktiskt gilla sköna discovibbar |

| Originally posted by reveal Har inte en enda som passar in på kategorin, men vilka 2 var det du hade CJ? |
För det första så har jag plastat in alla mina skivor =) .. fast de jag aldrig rör är typ platipus rariteterna.. helt ospelade.. från 93 =) .. har age of love.. begangad .. så en "ny" men som är inplastad från butik.. och jag bestämde mig för att aldrig riva upp plasten.. motorcycle - atrc med armin / sweeping .. så massa fina bonzai från guldåren =).. finns en del fint!
jag har ace of base - all that she wants orginal tolva! sug på den kids!!! 
| Originally posted by Can jag har ace of base - all that she wants orginal tolva! sug på den kids!!! |
| Originally posted by Dj_Irish Jag utmanar dig med min Vanilla Ice - Ice Ice Baby på 7" Vinyl! |
Vad är det för mening att köpa skivor om man inte lirar dom ?
Kan förstå om de e rariteter men isf. ska man ha 2 så man kan lira ena ändå 
| Originally posted by Kongo_kim ähum Lambada låten |
| Originally posted by SteveTranz4ever Vad är det för mening att köpa skivor om man inte lirar dom ? Kan förstå om de e rariteter men isf. ska man ha 2 så man kan lira ena ändå |