TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- New track -behind the horizon

Posted by xcape on Jul-23-2004 19:18:

New track -behind the horizon

yoyoyo

Ik heb net een nieuw nummer gemaakt wou ff wete wat julie er van vinden. Heb m wel afgeknipt in de break.

CASSA AND XCAPE-behind the horizon

Greetz

Posted by Gladius on Jul-25-2004 16:57:

WAT een schande dat er nu pas iemand post! Naja zal wel met de party te maken hebben zekers. Zoals ik gisteren al heb gezegd, zaaaaaaaalige track, weer een nieuwe ontdekking voor mij!

Posted by TOR on Jul-25-2004 17:16:

zoals ik zei, dit is een bom!! build-up is super massive.. had gisteren niet eens door dat het om een "amateur" productie ging, viel totaal niet op tussen de andere nummers uit je set.

nu ik het met hoofdtelefoon beluister, merk ik een aantal slordigheidjes (basslijn flowt niet zo goed vb. - kan ook aan de geluidskwaliteit van de mp3 liggen), maar de melodie is te goed om daar over te vallen. top

Posted by Buoyant on Jul-25-2004 17:37:

kwou ook niet als eerste replyen omdak het nummer opvoorhand al genoeg kende en dat het maar een beetje lame is dan.

Kwas gisteren ook heel even bang da het wat uit de toon zou vallen op de beta-party tussen de andere uplifting nummers, maar integendeel dit was ook weer een lekker "geefnummerke", handjes in de lucht en genieten maar.

Posted by CygnusX on Jul-25-2004 23:59:

Go Big L!

Posted by Zehra on Jul-26-2004 00:11:

echt geweldig was dit! had ook nog nie eens door da het zijn productie was. tom zei het me. en het was gewoon zoals ze zeiden: handjes in de lucht en maar geven! hehe heb Laurens ook heel vaak lastiggevallen hierdoor tijdens zijn set... he can confirm this

zalig liedje!

Posted by pooley on Jul-26-2004 00:33:

Echt vet plaatje, oo ksweet dat je hem opzetten op de party.
klasse gewoon

Posted by djcresto on Jul-29-2004 15:00:

een knaller van formaat!

Posted by Jakhira on Jul-29-2004 15:19:

Ik zal dan met de standaard-vragen afkomen:

Waarmee heb je dit gemaakt? En waarom zo'n lage kwaliteit?

Posted by djcresto on Jul-29-2004 23:04:

me needs a full rip

Posted by _Jedi on Jul-30-2004 16:53:

... Net zoals op de party.... tis a Superzalig Nummer..

Ik wist het ook pas achteraf dat het 'selfmade' was

al is de kwaliteit van de mp3 niet zo goed .. het klonk op de party veel beter .. kan ook aan men pc liggen zenne...

Anyway doe hier iets mee xcape.. this is good uplifting stuff!!

Posted by xcape on Jul-31-2004 01:24:

hij is gemaakt met een acces virus rack een pentium 4 ,reason 2.0 en cubase sx. Het is mp3 pro dus daarom klinkt ie minder goed(down gewoon ff een mp3 pro speler) Ik ga de full rip nog even voor mijzelf houden want ik ben van plan m op te sturen naar platenmaatschappijen met nog enkele andere nummers waar je binnenkort ook nog wel voorproefjes van te horen krijgt.