TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- sporter?
Pages (3): [1] 2 3 »
sporter?
t�nkte bara h�ra om ni h�ller p� med n�n skoj sport
sj�lv lirar jag innebandy, och ska p� tr�ning nu, ses 
Det kan man v�l inte p�st� att jag g�r nu mera....
Har ju sportat en hel del i tidigare dagar...Typ innebandy,fotboll,ishockey....Men inte nu mera...
jag tr�nar
flatland BMX.. prepare to see me later on in TV.. 
men v�dret h�r i STHLM har ju inte varit det b�sta plus att jag varit sjuk i n�gra dagar.. men imorrn ska jag ut igen..
peace out!
Jag har dansat hip hop ...
hiphop
I like it .. i LIKE IT ALOT
jag gillar gamla hiphopen, oldschool n�r inte "bitches n' hores" var en standard replik...
men..
vilka exakt syftar du p�? Old skool �r ju RUN DMC; public enemy, eric B and rakim o de g�nget.. eller syftar du p� L.A-old skool? typ dr. dre o Ice T? dom e ju mest "bitches'n' hoes".. Public e ju mer r�tt �t svarta o s�nt.. FAST som hade ju bitches n hoes ocks�..
Hm...jo sj�lv lyssnade jag p� mer nivet..n�r man sa "fuck" och s�nt...
Innan tiden d�r man sa "smoki�n weed" och typ catchy stuff som "trippin" och s�nt....lite mer old school s�d�r....
fotboll...
... �r det som g�ller h�r!
haha
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Hm...jo sj�lv lyssnade jag p� mer nivet..n�r man sa "fuck" och s�nt... Innan tiden d�r man sa "smoki�n weed" och typ catchy stuff som "trippin" och s�nt....lite mer old school s�d�r.... |
Re: haha
| Originally posted by fruktsoppa mindshootah is trippin'! haha. killen som vet va han snackar om.. HIHI; cool du e. |
Im old skool...,
ahh, det s�ger jag juh.. jag har lyssnat p� hiphop sedan 1995 s� BLUCKAh BLUCKAh! ditt abou keff shoou bre l�n yao floss liv e inte mycket att komma med..
din mamma e en abou. =)
Jag har bara en sak att s�ga.....
Tackar vet jag jag Grand master flash-The message
Den l�ten �r sk�n.....
Jag h�ller p� med speedway och mycket trevlig sport
och t�vlar �ven i Othello.
| Originally posted by Feant Jag h�ller p� med speedway och mycket trevlig sport och t�vlar �ven i Othello. |
Hmm... har du tagit upp de sporterna p� sistonde, f�r senast jag hade koll s� var det innebandy du sysslade med, men � andra sidan vem vet... du kanske har en liten stig p� baksidan av tr�dg�rden d�r du cyklar runt, runt med din cykel och brummar fram motorljud?
| Originally posted by mindshooter Vilket lag k�r du i? Min flickv�n brukar kolla p� speedway hela tiden...Svelux (?) �r tydligen b�st s�ger hon.... Att t�vla i Othello D E fan respekt.... Men du har fan inte en chans mot mig |
| Originally posted by Feant Den tog f�r mycket tid s� jag k�r inte s� mycket mer.. Men jag �r r�tt s�ker p� att jag krossar dig i Othello |
| Originally posted by mindshooter HAH! Synd att du bor i fisk och jag bor i sthlm annars hade vi kunnat m�tas och ta en match! |
| Originally posted by Feant vi kan tr�ffas p� neutral mark och ta en match om du vill? The Final Battle Between GOOD and Evil |
| Originally posted by mindshooter The final battle between Moderator och Useless registred member |

OJOJ!!
Detta mina v�nner, �r en utmaning till feting battle mellan DJ�VULEN och GUD, mellan ONT o GOTT, mellan FIL o MJ�LK!
Vart kommer detta leda till?!?!
ps. Kenny, din mama �r allt du s�ger g�nger 3 g�nger x g�nger stj�rnstopp!
BLUCKHA IN YOUR FACE!!!
Re: Re: haha
Sj�lv g�r jag inget, men jag kollar mycket p� fotboll.
| Originally posted by Feant heheh st�mmer nog, jag kanske inte har bidragit s� mycket h�r ![]() Om vi kan komma �verens med ett st�lle med bra Othello m�gligheter s� �r jag redo f�r dig |
var bara ett sk�mt.....Mer att visa p� att jag best�mmer h�r s� kom inte o kom
| Originally posted by mindshooter Hehe jag menade inte att du var useless p� det s�ttet.. var bara ett sk�mt.....Mer att visa p� att jag best�mmer h�r s� kom inte o kom Kan man kanske spela det online p� n�t s�tt? Kanske kan bli ett framtida projekt n�r jag g�tt ut programeringskursen A och B i gymnasiet! |