TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland

Posted by Dj Lex on Sep-19-2001 20:00:

Het is geen groot probleem vind het alleen gek, dat mijn posts nu al de hele tijd op 4006 blijft hangen, weet iemand hoe dit kan?
Wie heeft dit wel eens gehad?
Zal toch gvd niet de eerste zijn

Posted by Dj Lex on Sep-19-2001 20:07:

Laat maar loopt alweer, maar 5 posts stond ie stil, dus maakt verder niet uit, boeit zowiezo niet hoor, maar wlde het gewoon ff weten, dus eigenlijk kun je nog wel antwoorden, maar je hoeft niet meer met die slimme opmerking te komen dat ie niet meer op 4006 staat.

Posted by Blik on Sep-19-2001 20:15:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Laat maar loopt alweer, maar 5 posts stond ie stil, dus maakt verder niet uit, boeit zowiezo niet hoor, maar wlde het gewoon ff weten, dus eigenlijk kun je nog wel antwoorden, maar je hoeft niet meer met die slimme opmerking te komen dat ie niet meer op 4006 staat.

hij staat nu ondertussen al weer op 4011........wie word de eerste die de 5000 haalt.......??

Posted by Yarnie on Sep-19-2001 20:15:

Nog gefeliciteerd met je 4000ste post ga je binnenkort blik nog inhalen???

Posted by Dj Lex on Sep-19-2001 20:22:

quote:
Originally posted by Blik

hij staat nu ondertussen al weer op 4011........wie word de eerste die de 5000 haalt.......??

Ja daar staat ie nou vast op En ik ga hem nooit meer inhalen. Post wel weer lekker de laatste tijd heb het wel weer naar me zin, huiswerk is ook nix meer hehe

Posted by Blik on Sep-19-2001 20:24:

quote:

Ja daar staat ie nou vast op En ik ga hem nooit meer inhalen. Post wel weer lekker de laatste tijd heb het wel weer naar me zin, huiswerk is ook nix meer hehe

eindexamenjaar zeker........ik ook namelijk, voer helemaal geen reet meer uit

Posted by Dj Lex on Sep-19-2001 20:27:

Hij blijft weer hangen grrrrrrr!
Ja idd examenjaar, is wel zwaarder geworden moet ipv 2 hoofdstukken 7 hoofdstukken voor sk, wi en na.
blah!!!!!

Posted by Yarnie on Sep-19-2001 20:41:

w8 maar dat je op de universiteit zit moet nu hele boeken tegelijk leren, en niet van die dune ook.

Posted by Dj Lex on Sep-19-2001 20:43:

quote:
Originally posted by Yarnie
w8 maar dat je op de universiteit zit moet nu hele boeken tegelijk leren, en niet van die dune ook.

Ik ga na me VWO een MBO opleiding doen dus dat moet niet zo moelijk zijn.

Posted by Yarnie on Sep-19-2001 20:51:

quote:

Ik ga na me VWO een MBO opleiding doen dus dat moet niet zo moelijk zijn.

Waarom ga je het mbo doen als je vwo heb.
Dan heb je het wel makelijk volgend jaar

Posted by Dj Lex on Sep-19-2001 20:53:

quote:

Waarom ga je het mbo doen als je vwo heb.
Dan heb je het wel makelijk volgend jaar

Omdat ik weet dat ik met die job goed verdien, meer daan 2 keer modaal zal ik maar zeggen en ik heb geen zin om te studeren en weet ook eigenlijk niet wat ik moet gaan doen dus ga ik hetzelfde doen als me pa. Roeier hehe

Posted by Dr Mystical on Sep-19-2001 23:19:

quote:

Jij misschien, ik voer op dit moment geen reet uit. (ok, het schooljaar is pas net begonnen en ik ben eerste jaar maar toch, het is wel lekker )

Posted by Miss Proximus on Sep-20-2001 09:02:

hey Lex, je kunt stoppen met posten in de chill, want daar worden er geen posts meer bijgerekend als je iets post.....ow jammer h�? zo haal je blikkie nooit in

Posted by Pjotr G on Sep-20-2001 09:11:

quote:

Ach joh da valt wel mee ik zit ook op universiteit en zorg ook dat ik me niet te moe maak

Posted by Bellie on Sep-20-2001 09:27:

Dj Lex
Tranceaddict Master

Registered: Apr 2001

-----------------------------------------------------------------------

Blik
TrancEaddict Penguin

Registered: Jan 2001

SICK!!!
Ik snap echt niet dat jullie zoveel posts hebben.OMFG!
Reageren jullie nou echt op elke thread ofzo?!

GREETZ!!!

Posted by Henkie_henk on Sep-20-2001 10:28:

Ja komt binnekort toch ook nieuw systeem.. dan er gekeken naar hoeveel je voor de site/forum doet..

Posts gaan weg.. hehe..

gaan al die repetitive spam homos ook weg..

Posted by Yarnie on Sep-20-2001 10:54:

quote:
Originally posted by Pjotr G

Ach joh da valt wel mee ik zit ook op universiteit en zorg ook dat ik me niet te moe maak

Dat probeer ik ook maar ik heb eind oktober al mijn eerste tentamens

Posted by Sandman on Sep-20-2001 11:15:

quote:

Dat probeer ik ook maar ik heb eind oktober al mijn eerste tentamens

Dat valt ook wel weer mee toch? Oke ik dan wel HTS, maar je bepaald zelf hoe druk je het hebt...En die tentamens. Tja ik heb der ook last van.

Heb je PGO onderwijs? Zoja... balen voor je. Geef mij maar lekker oud les. leraar voor het bord die nog alles uitlegt.

greetz sandman

Posted by Yarnie on Sep-20-2001 11:39:

quote:
Originally posted by Sandman

Dat valt ook wel weer mee toch? Oke ik dan wel HTS, maar je bepaald zelf hoe druk je het hebt...En die tentamens. Tja ik heb der ook last van.

Heb je PGO onderwijs? Zoja... balen voor je. Geef mij maar lekker oud les. leraar voor het bord die nog alles uitlegt.

greetz sandman

Opzich valt het wel mee ja, maar je moet toch voor al die vaken een tentamen maken, en ik heb echt van die kut vakken waar ik geen reet van snap. Maar wat is PGO onderwijs? Heb meestal gewoon hoorcollege en practicums

Posted by @ddicted on Sep-20-2001 12:07:

PGO is Probleem Gestuurd Onderwijs heb ik ook gehad, dan moet je echt alles zelf uitzoeken, heb ook nog project onderwijs gehad (PO)heb je dat ook ?

Posted by magrec on Sep-20-2001 12:21:

Lol ik heb ook PGO en PO onderwijs.
je doet echt geen donder...

Posted by Blik on Sep-20-2001 12:29:

waaaaaaaat tellen de posts van de chill-out nie meer mee

**ignores chill-out room**

Posted by TranceFool on Sep-20-2001 14:11:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ja komt binnekort toch ook nieuw systeem.. dan er gekeken naar hoeveel je voor de site/forum doet..

Posts gaan weg.. hehe..

gaan al die repetitive spam homos ook weg..

Hoe willen ze dit gaan bijhouden dan???

Posted by Miss Proximus on Sep-20-2001 14:41:

quote:
Originally posted by magrec
Lol ik heb ook PGO en PO onderwijs.
je doet echt geen donder...

Ik heb ook PGO...en bovendien....3 tentamens per jaar snapt nu iedereen mijn postcount? lol

Posted by Yarnie on Sep-20-2001 14:44:

quote:
Originally posted by @ddicted
PGO is Probleem Gestuurd Onderwijs heb ik ook gehad, dan moet je echt alles zelf uitzoeken, heb ook nog project onderwijs gehad (PO)heb je dat ook ?

Volgens mij heb ik dat PGO ook wel. Heb iig wel een project via internet en dat moet je wel helemaal zelfstandig doen en zo. Je krijgt wel om de zoveel tijd een beoordeling en als je 't niet goed doet mag je niet verder en krijg je ook geen studiepunten.

Pages (2): [1] 2 »