TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta DJ contest
Pages (3): [1] 2 3 »
Beta DJ contest
Waarom zijn wij nog nooit op het idee gekomen om eens een DJ contest te organiseren? Als onze noorderburen dat hebben, moeten wij dat z�ker hebben, toch? 
Nu is mijn vraag, bestaat hier genoeg interesse voor? Een DJ contest met 3 deelnemers is nu niet echt de moeite
.
Daarom pols ik eens naar wie er wilt deelnemen en wie er wilt jureeren... Om het serieus en eerlijk te houden: Nederlanders onthouden zich
!
Concrete puntensystemen kunnen ev later besproken worden.
Zoals hiervoor al gezegd, ik wil gerust meedoen!
Liefst om te draaien natuurlijk, maar als er echt t� veel deelnemers zijn wil ik gerust mee jureren en oganiseren...
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Zoals hiervoor al gezegd, ik wil gerust meedoen! Liefst om te draaien natuurlijk, maar als er echt t� veel deelnemers zijn wil ik gerust mee jureren en oganiseren... |
wil ik ook gerust aan mee doen
nederlanders mogen van mij wel in de jury zitten
denk dat zeker ei en freezel er genoeg van kennen om de juiste zaken te beoordelen
moeten natuurlijk wel geinteresseerd zijn
maar ik zie n beta-dj-contest zeker zitten
jureren mogen ze gerust hoor 
Dus, al 3 kandidaten...
wil ook wel graag meedoen
Jureren ben ik wel voor te porren hoor 
ik wil zeker meedoen
alleen vind ik het wat ongewoon dat members zelf jureren 
Kwil ook wel meedoen
ik doe ook wel mee als jullie dit volgend jaar doen
maar als je het dit jaar wilt doen, wil ik wel meedoen met de 'trainwrecks en foutste set'-contest!
wedde da ik die win! 
| Originally posted by FredNova ik wil zeker meedoen alleen vind ik het wat ongewoon dat members zelf jureren |
| Originally posted by eieregooie Ongewoon misschien ja, maar voor een forum toch niet? Overigens zijn forummers over het algemeen hard en streng, en hebben ze geen andere belangen, dus veel eerlijker ga je het niet krijgen |
| Originally posted by Jasperovitsj Daar ga ik volledig mee akkoord! |
Bij een DJ-contest is de subjectiviteit van de muziekstijl veel minder h�, het gaat hem daar toch voornamelijk over techniek, opbouw, platenkeuzen enzo. Zeker als het een contest voor de fun is zoals deze: er zijn geen residencies te verdienen, dus dejury gaat ook niet de DJ uitkiezen die het beste bij het profiel van de club past.
En volgens mij gaan de stijlen toch redelijk dicht bij elkaar liggen, dus ik denk echt niet dat er een subjectiviteitsprobleem gaat zijn! 
| Originally posted by Jasperovitsj En volgens mij gaan de stijlen toch redelijk dicht bij elkaar liggen, dus ik denk echt niet dat er een subjectiviteitsprobleem gaat zijn! |
dan moeten we maar zien dat we de jury zo samen gesteld krijgen dat de juryleden geen uitgesproken voorkeur voor prog of uplifting hebben
| Originally posted by dj Zevan dan moeten we maar zien dat we de jury zo samen gesteld krijgen dat de juryleden geen uitgesproken voorkeur voor prog of uplifting hebben |

| Originally posted by Tiger777 Oh ja, MP3 en Traktor DJ's worden uitgesloten... CD & Vinyl only! |
| Originally posted by Xilver Er gaan er toch bijzijn die bvb graag prog horen, en een uplifting setje sowieso minder punten gaan geven, omdat ze het commerci�le rommel vinden. Ik denk niet dat je dit kan garanderen. |
^ check my custom status 
weet wel niet of ik zou willen jureren tbh.. productie is mijn wereld (daarom zit ik in de jury van de remixwedstrijden op TA), maar een DJ contest is toch wel iets anders...
| Originally posted by TOR weet wel niet of ik zou willen jureren tbh.. productie is mijn wereld (daarom zit ik in de jury van de remixwedstrijden op TA), maar een DJ contest is toch wel iets anders... |
kunnen is iets anders dan willen 
| Originally posted by Giesber Niet dat ik van plan ben om mee te doen of zo, maar waarom wordt mp3 uitgesloten? Er zijn meer en meer professionele DJ's die een computer gebruiken tegenwoordig... |
argh, ik wist dat ik niet had moeten antwoorden in deze thread

| Originally posted by Tiger777 MP3's gebrand op CD kan moeilijk uitgesloten worden wegens moeilijk te controleren... |