TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אני רוצה לקנות מיקסר וקומפקט וזקוק לחוות דעת


Posted by Dj Moriano on Sep-20-2001 12:52:

Arrow אני רוצה לקנות מיקסר וקומפקט וזקוק לחוות דעת

אני רוצה לקנות מיקסר של numark em-460 וקומפקט של tascam cd-302 וצריך לדעת חוות דעת אם שווה לקנות אותם או שעדיף לקנות משהו אחר.

ושהמשהו האחר יהיה בערך באותם מחירים בבקשה.


Posted by YuVaL on Sep-20-2001 12:59:

אחי...

לא ממש מכיר ת'מיקסרים.

יש לך אולי תמונה שאתה יכול להראות לנו?...


Posted by dj alonzo on Sep-20-2001 13:46:

הטאסקאם הוא קומפקט מעולה, יש בבו מלללללא אפשרויות, הוא מאוווד קל לשימוש והאיכות שלו טובה.
בקשר למיקסר, הוא לא טוב בכלל... יש בו את הקאוס פד שזה מגניב, אבל יש בו מיליון באגים והאיכות שלו בכלל לא משהו... במחיר הזה עדיף ך את הרולנד 1000 או הווסטאקס 275


Posted by DJ-Kreing^^ on Sep-20-2001 14:56:

מישהו מכיר אתר ישראלי בעברית שמתעסק בדברים כאלה?
ציוד תקליטים ודיסקים???


Posted by dj alonzo on Sep-20-2001 14:59:

תנסה את
www.acapella.up.co.il



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.