TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אני רוצה לקנות מיקסר וקומפקט וזקוק לחוות דעת
אני רוצה לקנות מיקסר וקומפקט וזקוק לחוות דעת
אני רוצה לקנות מיקסר של numark em-460 וקומפקט של tascam cd-302 וצריך לדעת חוות דעת אם שווה לקנות אותם או שעדיף לקנות משהו אחר.
ושהמשהו האחר יהיה בערך באותם מחירים בבקשה.

אחי...
לא ממש מכיר ת'מיקסרים.
יש לך אולי תמונה שאתה יכול להראות לנו?...
הטאסקאם הוא קומפקט מעולה, יש בבו מלללללא אפשרויות, הוא מאוווד קל לשימוש והאיכות שלו טובה.
בקשר למיקסר, הוא לא טוב בכלל... יש בו את הקאוס פד שזה מגניב, אבל יש בו מיליון באגים והאיכות שלו בכלל לא משהו... במחיר הזה עדיף ך את הרולנד 1000 או הווסטאקס 275
מישהו מכיר אתר ישראלי בעברית שמתעסק בדברים כאלה?
ציוד תקליטים ודיסקים???
תנסה את
www.acapella.up.co.il
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.