TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ליידי דרגון
Pages (2): [1] 2 »


Posted by dj alonzo on Sep-20-2001 14:07:

ליידי דרגון

הרגע קיבלתי עוד אי מייל מליידי דרגון........

או קיי, הנה הסיפור:

לפני כמה חודשים הייתי במסיבה שהיא ניגנה בה והיא נתנה סט מדהים, ממש לא מהעולם הזה.. אז השגתי את האי מייל שלה ורשמתי לה שאני חושב שהיא מעולה ושנהניתי לאללה במסיבה הזאת, ושגם אני מנסה להצליח בקטע הזה של תיקלוט.
אז היא ענתה לי איזה שבוע אחרי וביקשה שאני אשלח לה קלטת מיקס שלי ושהיא תראה מה היא יכלה לעזור לי.. וגם אמרה לי שהיא שמחה שנהניתי מהמסיבה....

היום קיבלתי עוד אי מייל ממנה... הנה הוא:

היי אלון מה המצב
אני עדיין מחכה לשמוע ממך איזה דיסק מעניין
רציתי לאחל לך שנה טובה
שתהיה לך שנה של התפתחות במוזיקה, ומי ידע אולי השנה תהייה השנה הגדולה בה
תפרוץ לשוק התקליטנים
אני מקווה לראות אותך על העמדה בפעולה.
אז שהייה המון כיף
ונשתמע
Lady Dragn

היא גם נתנה לי את הטלפון שלה למקרה שאני אצטרך עזרה במשהו או שאני סתם ארצה לדבר... היא כזאת נחמדה!!!


Posted by luckystrike on Sep-20-2001 14:15:

שיחקת אותה אחי!

בהצלחה!

דרך אגב אתה גם מפיק טראקים או רק מתקלט?


Posted by YuVaL on Sep-20-2001 14:26:

תותח אח שלי..

שיחקת אותה לאלה ....

מקווה גם לשמוע איזה סט שלך מתישהו


Posted by dj alonzo on Sep-20-2001 14:28:

תודה!!!

quote:
Originally posted by luckystrike
שיחקת אותה אחי!

בהצלחה!

דרך אגב אתה גם מפיק טראקים או רק מתקלט?


כרגע אני רק מתחיל ליצור, אז אני לא כ"כ טוב בזה.. אבל אני מתכוון להשתפר בזה


Posted by luckystrike on Sep-20-2001 14:31:

quote:
Originally posted by dj alonzo
תודה!!!



כרגע אני רק מתחיל ליצור, אז אני לא כ"כ טוב בזה.. אבל אני מתכוון להשתפר בזה


באיזה כלים אתה משתמש?

יש לך סינטי ומודולים או שסתם על המחשב ?


Posted by dj alonzo on Sep-20-2001 14:36:

quote:
Originally posted by luckystrike


באיזה כלים אתה משתמש?

יש לך סינטי ומודולים או שסתם על המחשב ?


אני משתמש במחשב יחד עם מקלדת מידי וסמפלר ישן וגרוע של חבר שלי...


Posted by YuVaL on Sep-20-2001 15:27:

quote:
Originally posted by dj alonzo


אני משתמש במחשב יחד עם מקלדת מידי וסמפלר ישן וגרוע של חבר שלי...


לא נורא אח שלי גם זאת התחלה


Posted by TranceGiant on Sep-20-2001 16:11:

Hi alon!
Behazlaha ahi, msor dash le Lady Dragon (he DJ popularit baarez?)

Ata kotev: hi natni li ta mispar telefon shela, hi kazot nehmada..
Alon: hakol tov ve yafe aval ma she od yoter meanyen...HI KUSIT???
hehe
ya


Posted by Narcotic Mind on Sep-20-2001 16:18:

http://www.layla.co.il/tslayla.cgi?...j/object&id=255


Posted by luckystrike on Sep-20-2001 17:06:

quote:
Originally posted by dj alonzo


אני משתמש במחשב יחד עם מקלדת מידי וסמפלר ישן וגרוע של חבר שלי...


איזה דגם המיקלדת?
יש לי
KORG I3

מכיר?


Posted by YuVaL on Sep-20-2001 17:11:

מורן אחי..

תגיד מתי תעשה איזה מנגינה יפה בסינטי אני רוצה לשמוע אותך מנגן


Posted by luckystrike on Sep-20-2001 17:28:

אמרתי לך אחי אני רוצה לקנות

MC GROOVE 808

זה מודול מיוחד לקטע הזה!
משהוא בן זונה...
אבל זה עולה פוווול כסף!!!!

4,500!!!

ויש עוד איזה מכשיר חדש שהגיע לארץ לא מזמן ואני לא זוכר את השם שלו אבל הוא עולה 10,000 שקל!!!


נראה אני בטח בסוף יקנה אחד מהם פשוט צריך לחשוב טוב לפני כזה בזבוז של כסף ובייחוד שאני מתגייס עוד מעט
...


Posted by YuVaL on Sep-20-2001 17:34:

quote:
Originally posted by luckystrike
אמרתי לך אחי אני רוצה לקנות

MC GROOVE 808

זה מודול מיוחד לקטע הזה!
משהוא בן זונה...
אבל זה עולה פוווול כסף!!!!

4,500!!!

ויש עוד איזה מכשיר חדש שהגיע לארץ לא מזמן ואני לא זוכר את השם שלו אבל הוא עולה 10,000 שקל!!!


נראה אני בטח בסוף יקנה אחד מהם פשוט צריך לחשוב טוב לפני כזה בזבוז של כסף ובייחוד שאני מתגייס עוד מעט
...


אז אתה מחכה עד שתגמור צבא?


Posted by luckystrike on Sep-20-2001 17:47:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


אז אתה מחכה עד שתגמור צבא?


עדיין לא החלטתי - קודם אני יראה איפה אני ישרת ואם זה יהיה קרוב לביית אני יקנה עכשיו אם לא אז אני יחכה עם זה קצת... בטח כבר יצאו מלא חדשים עד שאני יגמור צבא
...


Posted by dj alonzo on Sep-21-2001 10:06:

אני מת כבר לקנות סופרנובה 2.... אבל הוא עולה פוווול כסף..
?אתה מכיר את זה


Posted by on Sep-21-2001 12:01:

תראה,
אני מפיק מוזיקה כבר כמה שנים ואני יכול לומר לך בוודאות שלמרות שיש לי ציוד ואולפן וכו'... אני משתמש לרוב בתוכנות מחשב כמו ה
Sound Forge 5.5
וה Reason 1.01
תוכנות המחשב נהיות יותר ויותר מקצועיות, בReason אתה אפילו לא צריך ציוד כמעט, הכל נמצא לך שם built in
אבל...
כדי להפיק את הטראקים במקצויות מקסימלית... עדיף ציוד מחובר לתוכנה
עצתי היא, תתחיל בקטן... תסיים ענק!


Posted by luckystrike on Sep-21-2001 15:34:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
כדי להפיק את הטראקים במקצויות מקסימלית... עדיף ציוד מחובר לתוכנה
עצתי היא, תתחיל בקטן... תסיים ענק!


בדיוק....
כמה שהתוכנות היום טובות עדיין עדיף ציוד מחובר לתוכנה...

חוץ מזה לגבי מה שאמרת שיש היום בתוכנות הכל זה בערך נכון אבל לתוכנה חזקה של אולפן עם פונקציות של אולפן צריך
PLUG-IN'S
במחשב שעולים המון המון כסף...

באולפנים שהקלטתי בהם רק הפלאגים להפעלה של התוכנות האלה עולים 20,000 שקל ועוד צריך לשלם על התוכנה עצמה (למרות שהיום אפשר לצרוב והכל) אבל בכל מקרה צריכים לשלם על הפלאגים למחשב... העסק הזה יקר אחושילינג


Posted by Sm0keMachine on Sep-21-2001 15:43:

הקלטת טראקים באולפן???

יש לך משהו שאני יכול לשמוע ??


Posted by luckystrike on Sep-21-2001 15:50:

quote:
Originally posted by Trance man
הקלטת טראקים באולפן???

יש לך משהו שאני יכול לשמוע ??


זה לא טראנסים (עדיין ) ניגנתי על סינטי עד לפני חצי שנה (שבערך הפסקתי מאז) ועשיתי פס-קול לסרט סטודנטים וכאלה דברים שהייתי באולפן כדי להקליט אותם...

אני צריך מודולים וכאלה כדאי להתחיל להפיק טראנסים ודברים שאני יותר אוהב...


Posted by Sm0keMachine on Sep-21-2001 17:59:

מישהו יודע איפה אני יכול להוריד את
reason
מהאינטרנט?

שמעתי הגירסה המלאה שוקלת 1 וחצי ג'יגה!



אה ועוד שאלה.... כולכם פה כבר למדתם תיאוריה של מוזיקה והכל?

כי אני עוד לא למדתי נגינה, ואני רוצה ללמוד את זה מתישהו!!
אז אולי מישהו יכול להגיד לי, כמה שיעורים לוקחים בדרך כלל? וכמה זה עולה?


Posted by on Sep-21-2001 18:14:

quote:
Originally posted by Trance man
מישהו יודע איפה אני יכול להוריד את
reason
מהאינטרנט?

שמעתי הגירסה המלאה שוקלת 1 וחצי ג'יגה!



אה ועוד שאלה.... כולכם פה כבר למדתם תיאוריה של מוזיקה והכל?

כי אני עוד לא למדתי נגינה, ואני רוצה ללמוד את זה מתישהו!!
אז אולי מישהו יכול להגיד לי, כמה שיעורים לוקחים בדרך כלל? וכמה זה עולה?



אתה לא צריך ללמוד תיאוריה כדי להפיק מוזיקת טראנס...
בעיקרון אתה צריך שמיעה מוזיקלית טובה

אם אתה עדיין אוצה לדעת, אני למדתי בערך 6-7 שיעורי תווים כשהייתי בכיתה ב נראה לך

וזה הספיק לי


Posted by luckystrike on Sep-21-2001 19:55:

quote:
Originally posted by Trance man

כי אני עוד לא למדתי נגינה, ואני רוצה ללמוד את זה מתישהו!!
אז אולי מישהו יכול להגיד לי, כמה שיעורים לוקחים בדרך כלל? וכמה זה עולה?



120
שקל לשעה - זה מה שלי עלה אצל מקצועי עם אולפן הקלטות וכל מיני כאלה דברים
ואתה צריך תאוריה כדי להפיק מוזיקת טראנס - כל מי שלמד תאוריה יגיד לך את זה ומי שעוד לא למד לא יודע כמה זה יוסיף לו או כמה זה חסר לו...

כל דבר בטראנס קשור לתאוריה ומתבסס על תאוריה - ברור ששמיעה מוזיקלית טובה עוזרת אבל גם היא מתבססת על תאוריה אפילו אם זה שמפיק בלעדייה לא יודע שבמקרה הוא מתבסס עליה...

ושאלת כמה שיעורים לוקחים בדרך כלל - אין לזה תשובה כי אין סוף לתאוריה וכמה שיותר זה רק יכול לעזור יותר
...
לדעתי חומר בסיסי שיספיק ויעזור לך לוקח בערך חצי שנה עד שנה


Posted by Sm0keMachine on Sep-21-2001 20:08:

quote:
Originally posted by luckystrike



120
שקל לשעה - זה מה שלי עלה אצל מקצועי עם אולפן הקלטות וכל מיני כאלה דברים
ואתה צריך תאוריה כדי להפיק מוזיקת טראנס - כל מי שלמד תאוריה יגיד לך את זה ומי שעוד לא למד לא יודע כמה זה יוסיף לו או כמה זה חסר לו...

כל דבר בטראנס קשור לתאוריה ומתבסס על תאוריה - ברור ששמיעה מוזיקלית טובה עוזרת אבל גם היא מתבססת על תאוריה אפילו אם זה שמפיק בלעדייה לא יודע שבמקרה הוא מתבסס עליה...

ושאלת כמה שיעורים לוקחים בדרך כלל - אין לזה תשובה כי אין סוף לתאוריה וכמה שיותר זה רק יכול לעזור יותר
...
לדעתי חומר בסיסי שיספיק ויעזור לך לוקח בערך חצי שנה עד שנה


ותגיד..אתה חושב שאפשר ללמוד תיאוריה מספרים או מהאינטרנט?


Posted by luckystrike on Sep-21-2001 21:29:

quote:
Originally posted by Trance man


ותגיד..אתה חושב שאפשר ללמוד תיאוריה מספרים או מהאינטרנט?


אני לא חושב כי זה קשה להתמיד בזה דרך אינטרנט או ספר...

התאוריה עצמה יחסית זה דיי משעמם אבל שאתה יודע איתה ומתחיל לעבוד זה עוזר חבל על הזמן... בלי זה אי אפשר לדעתי להפיק בצורה מקצועית

לך ל"מרום" שזה חנות שמתמחה בציוד למוסיקה ובספרים ותשאל אם יש ספר טוב שמלמד תאוריה (פרוקי אקורדים , התאמות סולמות ,תיפוף חשמלי על
MIDI
,עבודה על סיגאונסר ועל ערוצי הקלטה , וכו , וכו - אין לזה סוף כמו שאמרתי ) דרך אגב יש לך ציוד? סינטי,תוכנות וכאלה? ואם כן איזה


Posted by on Sep-21-2001 23:07:

quote:
Originally posted by luckystrike


אני לא חושב כי זה קשה להתמיד בזה דרך אינטרנט או ספר...

התאוריה עצמה יחסית זה דיי משעמם אבל שאתה יודע איתה ומתחיל לעבוד זה עוזר חבל על הזמן... בלי זה אי אפשר לדעתי להפיק בצורה מקצועית

לך ל"מרום" שזה חנות שמתמחה בציוד למוסיקה ובספרים ותשאל אם יש ספר טוב שמלמד תאוריה (פרוקי אקורדים , התאמות סולמות ,תיפוף חשמלי על
MIDI
,עבודה על סיגאונסר ועל ערוצי הקלטה , וכו , וכו - אין לזה סוף כמו שאמרתי ) דרך אגב יש לך ציוד? סינטי,תוכנות וכאלה? ואם כן איזה



כן, טיפה הגזמתי...
צריך כמה שיעורים כדי לדעת ממש לנגן, אני לא הייתי ממליץ על 120 לאקי....
זה לא יותר מדי?

קחו את הטראקים שלי לדוגמא, אין בהם זיופים ואני כתבתי את כולם מאפס...
למדתי אולי 7 שיעורי תיאוריה...

יש כאלה ויש כאלה


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.