TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ליידי דרגון
Pages (2): [1] 2 »
ליידי דרגון
הרגע קיבלתי עוד אי מייל מליידי דרגון........
או קיי, הנה הסיפור:
לפני כמה חודשים הייתי במסיבה שהיא ניגנה בה והיא נתנה סט מדהים, ממש לא מהעולם הזה.. אז השגתי את האי מייל שלה ורשמתי לה שאני חושב שהיא מעולה ושנהניתי לאללה במסיבה הזאת, ושגם אני מנסה להצליח בקטע הזה של תיקלוט.
אז היא ענתה לי איזה שבוע אחרי וביקשה שאני אשלח לה קלטת מיקס שלי ושהיא תראה מה היא יכלה לעזור לי.. וגם אמרה לי שהיא שמחה שנהניתי מהמסיבה....
היום קיבלתי עוד אי מייל ממנה... הנה הוא:
היי אלון מה המצב
אני עדיין מחכה לשמוע ממך איזה דיסק מעניין
רציתי לאחל לך שנה טובה
שתהיה לך שנה של התפתחות במוזיקה, ומי ידע אולי השנה תהייה השנה הגדולה בה
תפרוץ לשוק התקליטנים
אני מקווה לראות אותך על העמדה בפעולה.
אז שהייה המון כיף
ונשתמע
Lady Dragn
היא גם נתנה לי את הטלפון שלה למקרה שאני אצטרך עזרה במשהו או שאני סתם ארצה לדבר... היא כזאת נחמדה!!!
שיחקת אותה אחי!

בהצלחה!
דרך אגב אתה גם מפיק טראקים או רק מתקלט?
תותח אח שלי..
שיחקת אותה לאלה ....
מקווה גם לשמוע איזה סט שלך מתישהו
תודה!!!
| quote: |
| Originally posted by luckystrike שיחקת אותה אחי! ![]() בהצלחה! דרך אגב אתה גם מפיק טראקים או רק מתקלט? |
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo תודה!!! כרגע אני רק מתחיל ליצור, אז אני לא כ"כ טוב בזה.. אבל אני מתכוון להשתפר בזה |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike באיזה כלים אתה משתמש? יש לך סינטי ומודולים או שסתם על המחשב ? |
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo אני משתמש במחשב יחד עם מקלדת מידי וסמפלר ישן וגרוע של חבר שלי... |
Hi alon!
Behazlaha ahi, msor dash le Lady Dragon (he DJ popularit baarez?)
Ata kotev: hi natni li ta mispar telefon shela, hi kazot nehmada..
Alon: hakol tov ve yafe aval ma she od yoter meanyen...HI KUSIT???
hehe
ya
http://www.layla.co.il/tslayla.cgi?...j/object&id=255
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo אני משתמש במחשב יחד עם מקלדת מידי וסמפלר ישן וגרוע של חבר שלי... |
מורן אחי..
תגיד מתי תעשה איזה מנגינה יפה בסינטי אני רוצה לשמוע אותך מנגן
אמרתי לך אחי אני רוצה לקנות
MC GROOVE 808
זה מודול מיוחד לקטע הזה!
משהוא בן זונה...
אבל זה עולה פוווול כסף!!!!
4,500!!!
ויש עוד איזה מכשיר חדש שהגיע לארץ לא מזמן ואני לא זוכר את השם שלו אבל הוא עולה 10,000 שקל!!!

נראה אני בטח בסוף יקנה אחד מהם פשוט צריך לחשוב טוב לפני כזה בזבוז של כסף ובייחוד שאני מתגייס עוד מעט
...
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אמרתי לך אחי אני רוצה לקנות MC GROOVE 808 זה מודול מיוחד לקטע הזה! משהוא בן זונה... אבל זה עולה פוווול כסף!!!! 4,500!!! ויש עוד איזה מכשיר חדש שהגיע לארץ לא מזמן ואני לא זוכר את השם שלו אבל הוא עולה 10,000 שקל!!! ![]() נראה אני בטח בסוף יקנה אחד מהם פשוט צריך לחשוב טוב לפני כזה בזבוז של כסף ובייחוד שאני מתגייס עוד מעט ... |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy אז אתה מחכה עד שתגמור צבא? |
בטח כבר יצאו מלא חדשים עד שאני יגמור צבא
אני מת כבר לקנות סופרנובה 2.... אבל הוא עולה פוווול כסף..
?אתה מכיר את זה
תראה,
אני מפיק מוזיקה כבר כמה שנים ואני יכול לומר לך בוודאות שלמרות שיש לי ציוד ואולפן וכו'... אני משתמש לרוב בתוכנות מחשב כמו ה
Sound Forge 5.5
וה Reason 1.01
תוכנות המחשב נהיות יותר ויותר מקצועיות, בReason אתה אפילו לא צריך ציוד כמעט, הכל נמצא לך שם built in
אבל...
כדי להפיק את הטראקים במקצויות מקסימלית... עדיף ציוד מחובר לתוכנה
עצתי היא, תתחיל בקטן... תסיים ענק! 
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts כדי להפיק את הטראקים במקצויות מקסימלית... עדיף ציוד מחובר לתוכנה עצתי היא, תתחיל בקטן... תסיים ענק! |
הקלטת טראקים באולפן???
יש לך משהו שאני יכול לשמוע ??
| quote: |
| Originally posted by Trance man הקלטת טראקים באולפן??? יש לך משהו שאני יכול לשמוע ?? |
) ניגנתי על סינטי עד לפני חצי שנה (שבערך הפסקתי מאז) ועשיתי פס-קול לסרט סטודנטים וכאלה דברים שהייתי באולפן כדי להקליט אותם...
מישהו יודע איפה אני יכול להוריד את
reason
מהאינטרנט?
שמעתי הגירסה המלאה שוקלת 1 וחצי ג'יגה!
אה ועוד שאלה.... כולכם פה כבר למדתם תיאוריה של מוזיקה והכל?
כי אני עוד לא למדתי נגינה, ואני רוצה ללמוד את זה מתישהו!!
אז אולי מישהו יכול להגיד לי, כמה שיעורים לוקחים בדרך כלל? וכמה זה עולה?
| quote: |
| Originally posted by Trance man מישהו יודע איפה אני יכול להוריד את reason מהאינטרנט? שמעתי הגירסה המלאה שוקלת 1 וחצי ג'יגה! אה ועוד שאלה.... כולכם פה כבר למדתם תיאוריה של מוזיקה והכל? כי אני עוד לא למדתי נגינה, ואני רוצה ללמוד את זה מתישהו!! אז אולי מישהו יכול להגיד לי, כמה שיעורים לוקחים בדרך כלל? וכמה זה עולה? |

| quote: |
| Originally posted by Trance man כי אני עוד לא למדתי נגינה, ואני רוצה ללמוד את זה מתישהו!! אז אולי מישהו יכול להגיד לי, כמה שיעורים לוקחים בדרך כלל? וכמה זה עולה? |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike 120 שקל לשעה - זה מה שלי עלה אצל מקצועי עם אולפן הקלטות וכל מיני כאלה דברים ואתה צריך תאוריה כדי להפיק מוזיקת טראנס - כל מי שלמד תאוריה יגיד לך את זה ומי שעוד לא למד לא יודע כמה זה יוסיף לו או כמה זה חסר לו... כל דבר בטראנס קשור לתאוריה ומתבסס על תאוריה - ברור ששמיעה מוזיקלית טובה עוזרת אבל גם היא מתבססת על תאוריה אפילו אם זה שמפיק בלעדייה לא יודע שבמקרה הוא מתבסס עליה... ושאלת כמה שיעורים לוקחים בדרך כלל - אין לזה תשובה כי אין סוף לתאוריה וכמה שיותר זה רק יכול לעזור יותר ... לדעתי חומר בסיסי שיספיק ויעזור לך לוקח בערך חצי שנה עד שנה |
| quote: |
| Originally posted by Trance man ותגיד..אתה חושב שאפשר ללמוד תיאוריה מספרים או מהאינטרנט? |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אני לא חושב כי זה קשה להתמיד בזה דרך אינטרנט או ספר... התאוריה עצמה יחסית זה דיי משעמם אבל שאתה יודע איתה ומתחיל לעבוד זה עוזר חבל על הזמן... בלי זה אי אפשר לדעתי להפיק בצורה מקצועית לך ל"מרום" שזה חנות שמתמחה בציוד למוסיקה ובספרים ותשאל אם יש ספר טוב שמלמד תאוריה (פרוקי אקורדים , התאמות סולמות ,תיפוף חשמלי על MIDI ,עבודה על סיגאונסר ועל ערוצי הקלטה , וכו , וכו - אין לזה סוף כמו שאמרתי ) דרך אגב יש לך ציוד? סינטי,תוכנות וכאלה? ואם כן איזה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.