TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Glad not to BE a VIP!!
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »

Posted by Vinyl Boy on Sep-20-2001 15:31:

Glad not to BE a VIP!!

spreek de titel ff uit, het rijmt ook nog

maar afgezien daarvan vind ik het vrij kansloos, ik bedoel, voel je je beter ofzo dat het nodig is om een VIP forum te maken ...�

ik geef mijn thread 2 dagen, voordattie pleite is...

hooooi!

Posted by Henkie_henk on Sep-20-2001 16:01:

E okay

Posted by TranceFool on Sep-20-2001 16:01:

Tssjjaa wat moek er van zeggen. Vinnet eigenlijk ook niet zo'n goed ID, hoewel ik er geloof ik wel in mag posten, heb het nog niet gedaan. Vinnet niet echt een goed idee, lijkt wel een soort splitsing, maarja...

Posted by Eye-Riz on Sep-20-2001 16:04:

?!? VIP forum? Waar? Hahaha, wie bedenkt dat nou?

Posted by tango on Sep-20-2001 16:07:

vip forum?

ik zie helemaal niks, betekent dat dus da'k geen toegang heb ? hehe, nee is inderdaad een zielig idee......

maar is dat hier op ta?

grtz,
TNG

Posted by MetzZ_!! on Sep-20-2001 16:20:

Alleen als ik ook toegang heb vinnik ut een goed id... anders slaat het nerges op

Posted by Blik on Sep-20-2001 16:43:

ehh een VIP forum.........leg es uit, want dan heb ik ook geen access en dat is natuurlijk onmogelijk

leg maar es uit, want ik snap er niks van

Posted by TranceFool on Sep-20-2001 17:02:

ZIJN JULLIE KIPPIG!!!!!!!!!!!!!!???????

*tussen main section en tracks section in*

Posted by Vinyl Boy on Sep-20-2001 17:13:

alright...obviously zijn sommige mensen dus wel lid en anderen niet...

persoonlijk ben ik ook geen lid, maar je vangt wel eens wat op in de wandergangen zegmaar...en het is alleen zichtbaar en toegankelijk voor diegenen die lid zijn...verder wil ik nog graag zeggen dat het een vreemde actie is, ik bedoel, waar zijn forums anders voor?
geheime forums/rooms (whatever) maka je maar in een chatroom, maar op een forum d8 ik dat het erom ging zoveel mogelijk mensen te hebben die hun mening kunnen spuien en dat houd dus m.i. in dat er geen tweedling komt.

Posted by michiel on Sep-20-2001 17:26:

wat een onwijs kansloze rukker die dit verzonnen heeft zeg
teeeering, ik ben wel lid ofzo maar ik vind het echt de triestste actie sinds ta bestaat

later

michiel

Posted by Rudy on Sep-20-2001 17:28:

Dit is inderdaad zeer triest! Zo gaat dit forum kapot! Gaan de "echte" (dat denken ze vooral zelf) trancEaddicts alleen daar posten! Echt zielig gewoon! Maarja het interesseert mij eigenlijk ook geen fuck, het forum was toch al redelijk kansloos geworden, vooral door 1 bepaalde vrouw!

Verneuk het forum maar lekker, het was leuk een jaar geleden, toen waren er gewoon nog interessante posts en threads, en de mensen die lid waren geworden in 2000, dat noem IK de echte TA's! Je kon hier handige informatie vandaan halen! Er is tenminste nog iets wat het Holland Forum nog op een beetje een ok niveau houdt en dat is PROMOWHORES!

Posted by Rudy on Sep-20-2001 17:39:

quote:
Originally posted by michiel
wat een onwijs kansloze rukker die dit verzonnen heeft zeg
teeeering

Ik heb zo mijn vermoedens

Posted by -=WVG=- on Sep-20-2001 18:16:

Ik zie nix...

Ik ben waarschijnlijk te goed voor zo'n VIP-ding eh

Posted by basvh on Sep-20-2001 18:26:

ik vind het ook wel triest z'n vip room, hoe wordt je eigenlijk lid (niet dat ik erin wil of zo) gaat het met aantal posts??? of de tijd dat je lid ben??/

Posted by Remy D on Sep-20-2001 18:26:

Ik ben vanochtend naar de kapper geweest en daar was ik ook een soort VIP.

Posted by Remy D on Sep-20-2001 18:27:

quote:
Originally posted by basvh
ik vind het ook wel triest z'n vip room, hoe wordt je eigenlijk lid (niet dat ik erin wil of zo) gaat het met aantal posts??? of de tijd dat je lid ben??/

Het kost $5 per week en daarom ben ik ook geen lid geworden.

Posted by tango on Sep-20-2001 18:34:

quote:
Originally posted by TranceFool
ZIJN JULLIE KIPPIG!!!!!!!!!!!!!!???????

*tussen main section en tracks section in*

Ik zie dus echt geen hol en wil het dus wel zien!

Wie zijn er allemaal "stoer" ?

grtz,
TNG

Posted by Remy D on Sep-20-2001 18:36:

Maar ik vindt het trouwens echt heel DOM en TRIEST dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by Sandman on Sep-20-2001 18:46:

LOL... Dit is voor het eerst dat ik dit hoor.
Maar ja, als de lui die der vaak komen en der blij mee zijn, laat ze dan maar. ik mis het niet.
Kunnen ze daar lekker smoezen

En ik zie het trouwens ook niet. ik zat al te kijken maar kon niets vinden. Het zou erger zijn dat je weet dat het er is (en zichtbaar, zoals een knop VIP-forum) maar geen toegang zou krijgen. Dan zou ik zeggen van, hou het onzichtbaar en geniet er van voor degene die er gebruik van kunnen maken....

Sandman

Posted by Opti on Sep-20-2001 19:30:

Ik heb w�l toegang tot dat VIP gedoe! Ik heb zelf geen idee waarom, Swampie zal me wel aardig vinden ofzo

Enne...

quote:
Originally posted by Rudy
en de mensen die lid waren geworden in 2000, dat noem IK de echte TA's!

Zorrrrrry hoor, maar ik kende dit forum pas in februari van dit jaar. Toen af en toe lezen om informatie ervandaan te halen (trax enzo)en maandje later ging ik me pas registreren. Dus ik draag trance geen warm hart toe ofzo? Bedoel je dat?

Posted by MetzZ_!! on Sep-20-2001 19:33:

quote:
Originally posted by Rudy

en de mensen die lid waren geworden in 2000, dat noem IK de echte TA's!

Vraag IK me af: als je zelf nou in Januari 2001 lid was geworden of je deze ONZIN dan ook had geplaatst

sorry kon het niet laten... ik zoek geen ruzie ofzo.. ben gewoon �cht heel benieuwd.

Posted by After8 on Sep-20-2001 19:33:

Zielig zooitje VIP WHAHAHAHAHAAA

greetz

Posted by Miss Proximus on Sep-20-2001 19:57:

Ik bespeur hier een h�le hoop jaloezie!! en waarom???

rappig dat de mensen die NOOOOOIT in de Chill Out posten het hardst lopen te ZEIKEN dat die VIP zo'n dom idee is!! Ik kan je vertellen: het is een FANTASTISCH idee waar lang over nagedacht is en waar vaak over gediscusieerd is (o ja!!!! jullie komen immers ook NOOIT in de chat!!)
een forum zonder leechers en spammers: EINDELIJK!!!!!!! je kunt wel goed merken dat er alleen access is voor seniors, want die domme threads zoals in de Chill, die worden je tenminste niet om de oren gesmeten!!!! en vind jij dat je erbij hoort, maar je zit er nog niet in: Swamper is iedereen HANDMATIG aan het verifyen, dus wie weet zie je morgen opeens een hele nieuwe sectie!!!! tssssssss.....sommige mensen

Posted by Blik on Sep-20-2001 20:00:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

je kunt wel goed merken dat er alleen access is voor seniors, want die domme threads zoals in de Chill, die worden je tenminste niet om de oren gesmeten!!!!

ehh, senior speaking hierro!!!!!!

Posted by Blik on Sep-20-2001 20:04:

ik vind trouwens ook wel dat je nu een beetje verwaand aan het doen bent.........moet je op de chat zitten om er een beetje bij te horen ofzo

wat een bullshit zeg

Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »