TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Will Smith Live At Pathe Arena Amsterdam


Posted by jp on Jul-28-2004 20:03:

Thumbs up Will Smith Live At Pathe Arena Amsterdam

Vanavond stonden er zo'n 2500 man bij de Pathe Arena te wachten op Will Smith. Hij gaf een gratis mini-concert buiten voor de bioscoop om zijn nieuwe film 'I, Robot' te promoten. Om 19:45 zou hij een kwartier lang wat nummers ten gehore brengen aan het ongeduldig wachtend publiek. Deze korte show zou best bijzonder zijn want hij had al een lange tijd niet meer opgetreden. De hele setting zag er in ieder geval goed verzorgd uit en een goed stel luidsprekers maakten het geheel af.

Will werd eerst kort geinterviewd -de gehele Nederlandse (roddel)pers was aanwezig) en sprong daarna onder luid gejuich op het podium.

De tracks Miami, Getting Jiggy With It, MIB en Summertime kwamen voorbij in de warme avondzon. Uiteindelijk werd het iets langer dan gepland, en kregen we zijn nieuwe single Switch (over 6 weken uit in de US) als toegift. Eigenlijk best een leuke actie, Will was erg spontaan en had er zichtbaar plezier in!


























Posted by MaGiK54 on Jul-28-2004 20:17:

Yo yo, Will Smith in da house. Coole pics en coole actie van Will.


Posted by Robert on Jul-28-2004 20:25:

coole actie, vond de film alleen niet zo bijzonder...


Posted by basvh on Jul-28-2004 20:38:


he pvd was ook aanwezig!


Posted by jp on Jul-28-2004 20:58:


Posted by ambs on Jul-29-2004 02:08:

I, Robot was wel cool. Not GREAT, not BAD!!!

Vette actie van Will moet ik zeggen

en basvh: Ik piste bijna in mn broek van het lachen hahahahahahaha


Posted by SnuggLe on Jul-29-2004 08:16:

He JP, heb je ECHT niets anders te doen hele dagen dan fotograferen?


Posted by jp on Jul-29-2004 12:03:

quote:
Originally posted by SnuggLe
He JP, heb je ECHT niets anders te doen hele dagen dan fotograferen?


Hij past zo makkelijk in m'n broekzak


Posted by moogwai on Jul-29-2004 21:38:

quote:
Originally posted by SnuggLe
He JP, heb je ECHT niets anders te doen hele dagen dan fotograferen?


haha.. idd. Wel vette pics trouwens! Camera werkt in ieder geval goed


Posted by robin on Jul-29-2004 22:20:

ja, maak nou eens ff een foto op de hoogste resolutie.. met je patser cam


Posted by Fresh Prince on Jul-30-2004 08:43:

Damn I wish it was 1 week later, I'd like to see Will



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.