TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Will Smith Live At Pathe Arena Amsterdam
Will Smith Live At Pathe Arena Amsterdam
Vanavond stonden er zo'n 2500 man bij de Pathe Arena te wachten op Will Smith. Hij gaf een gratis mini-concert buiten voor de bioscoop om zijn nieuwe film 'I, Robot' te promoten. Om 19:45 zou hij een kwartier lang wat nummers ten gehore brengen aan het ongeduldig wachtend publiek. Deze korte show zou best bijzonder zijn want hij had al een lange tijd niet meer opgetreden. De hele setting zag er in ieder geval goed verzorgd uit en een goed stel luidsprekers maakten het geheel af.
Will werd eerst kort geinterviewd -de gehele Nederlandse (roddel)pers was aanwezig) en sprong daarna onder luid gejuich op het podium.
De tracks Miami, Getting Jiggy With It, MIB en Summertime kwamen voorbij in de warme avondzon. Uiteindelijk werd het iets langer dan gepland, en kregen we zijn nieuwe single Switch (over 6 weken uit in de US) als toegift. Eigenlijk best een leuke actie, Will was erg spontaan en had er zichtbaar plezier in!













Yo yo, Will Smith in da house. Coole pics en coole actie van Will.
coole actie, vond de film alleen niet zo bijzonder...
he pvd was ook aanwezig!

I, Robot was wel cool. Not GREAT, not BAD!!!
Vette actie van Will moet ik zeggen 
en basvh: Ik piste bijna in mn broek van het lachen hahahahahahaha 
He JP, heb je ECHT niets anders te doen hele dagen dan fotograferen?
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe He JP, heb je ECHT niets anders te doen hele dagen dan fotograferen? |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe He JP, heb je ECHT niets anders te doen hele dagen dan fotograferen? |
ja, maak nou eens ff een foto op de hoogste resolutie.. met je patser cam
Damn I wish it was 1 week later, I'd like to see Will 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.