TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »
Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
Ja verzin het es 
ik heb voor teddy rukspin gekozen, dat vond ik vroeger altijd zooooooo master!!!
maar de keus was toch best moeilijk
(dat onderwerp hebben we mooi uitgezocht op IRC jongens
)
ik kies voor de SMURFEN... Dat kijk ik trouwens nog steeds
Sorry boys, maar bij gebrek aan betere alternatieven heb ik maar Bouli gekozen (waarschijnlijk omdat ik er zelf eentje ben
)
Alpha, waar zijn de Transformers (mijn favoriete), Mask, DinoRiders en Thundercats gebleven??? Of ben ik te oud?

Zal toch van niet?
Enne...tis toch teddy RuXSpin en niet RUKspin? of niet?


Bassie en Adriaan de gekste
![]()
Boellie
BOELLIE boellieeeee.... een rode neus.. 2 knopen zwart een grijze hoed... een rode sjaal... BOellieeeee booeeelieeeeee
Boes
Boeeshj boeshj koeieneuren.... boeshj boeshj....
Bassie en henkie
Bassie en adriaan zijn de beste vriendjes.. die je maar kan vinden.. Adriaan is acrobaat ..bassie zit vol kattekwaad
alfred j kwak
Ik ben vandaag zo vrolijk.. zo vrolijk.. zo vrolijk was ik nooit..
Smurfen
hey ga je mee naar smurfenland trallallaaaaaa
Barbanogwat
Barbabello barbabientje.. barbammam..
ik stop maar 
best wel moeilijk om te kiezen.. ik kies toch maar voor de wondere avonturen van teddy rukspin
Nu nog een met de wat nieuwere tekenfilms 
met o.a.
ducktales?
Transformers
MASK
GI-joe
THUNDERCATS!
H-man! (skellator!!!!)
Bassie en adriaan
Was wel een beetje actie altijd.
Maar het meeste kek ik toch wel naar de transformers ofzo.
[22:45] (Glaniskan) Boes Boes roeleert echtwel
[22:45] (MetzZ_) Mensen, twas supergezwellig!
[22:45] (Blik|Away) je wilt nie dat ik ga uppen hoor
[22:45] (Glaniskan) met Dolly het schildpad
[22:45] (Glaniskan) geweldig!!
[22:45] (MetzZ_) hahahaha
[22:45] (Blik|Away) was zeker gezellig
)
[22:45] (HiGH|NrG) SJAFFIEEEEE! 
[22:45] (Dj-Alpha) en dei varkens
))
[22:45] (Glaniskan) jaaa
[22:45] (Glaniskan) die varkens
[22:45] (Glaniskan) whaha
[22:45] (Glaniskan) en die olifant
[22:45] (Dj-Alpha) whaha
[22:45] (Glaniskan) met die knoop in de slurf toen
[22:45] (Glaniskan) en dat nijlpaard
[22:45] (HiGH|NrG) en die aap 
[22:45] (Glaniskan) whahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[22:45] (Glaniskan) jaaaaaaaaaaaa
[22:45] (Glaniskan) kong
[22:45] (MetzZ_) Voor mensen die het gemist hebben:::::
[22:45] (Dj-Alpha) en die inktvis
[22:45] (Glaniskan) ofzo
[22:45] (MetzZ_) http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=19838
[22:45] (Glaniskan) whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[22:45] (Glaniskan) WHAHAHA
[22:45] (Glaniskan) die inktvisssssss
[22:45] (Blik|Away) is ajax al bezig: samenvatting??
[22:45] (Glaniskan) whahahahaaaaaaaaaaaaaa
[22:46] (Glaniskan) asl luchtballon!!!!!!!!
[22:46] ! Henk|Awee votes TEDDDDYYYYYYY
[22:46] (MetzZ_) hier staan de leukste momenten van vanavond
[22:46] (Glaniskan) whahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[22:46] (Glaniskan) asl luchtballon!!!!!!!!
[22:46] (Dj-Alpha) ehahahahahaha
[22:46] (MetzZ_) Jaaaaahahahahaha
[22:46] (Dj-Alpha) jaaaaaaaaaaaaaa
[22:46] (Glaniskan) die inktvis werd een luchtballon!!!!!!!!
[22:46] (Glaniskan) whahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[22:46] (Glaniskan) mooooooooi man
[22:46] (Glaniskan) hoe verzin je het
[22:46] (Dj-Alpha) en dei varkens die altijd uit elkaar knappen
))
[22:46] (Glaniskan) geWELdig
[22:46] (Glaniskan) hahahahaahaaaaaaaaa jaaa
[22:46] (Dj-Alpha) of dat ze weer es plat zijn!!!!
)))
[22:46] (Glaniskan) die hond!
[22:46] ! HiGH|NrG *Woeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
[22:46] (HiGH|NrG) gewoon
[22:46] (Glaniskan) wahahahahahahahaaaaaaaaaaa
[22:46] (MetzZ_) en die mollen
[22:46] (Glaniskan) hahahahahaaaaaaaaa
[22:46] (Glaniskan) mooiiiiiiiii
[22:46] (Glaniskan) man
[22:46] (MetzZ_) staat tie toch altijd op te springen
[22:46] (Glaniskan) GVD ff posten dit stukkie
[22:46] (Dj-Alpha) jaaaaaaaaa iee hond
[22:47] (HiGH|NrG) BOOESSSS OWNNNNTTTT! 
[22:47] (Dj-Alpha) hoevaak liggen zn tanden er wel niet uit!!!!
[22:47] (Dj-Alpha) whahaa
[22:47] (MetzZ_) hahahaha
[22:47] (Glaniskan) hahahahahaaaaaaaa
[22:47] (Glaniskan) mooi
[22:47] (Glaniskan) dat huis
[22:47] (Dj-Alpha) die struisvogels is ook droog!
[22:47] (Glaniskan) onder water
[22:47] (Glaniskan) hahahaaaaaaaa jaaa
[22:47] (Glaniskan) gingen ze hem uitgraven
[22:47] Netsplit detected at hub.il (CtrlF3 to see who split)
[22:47] (Glaniskan) whahahahaa
[22:47] (Glaniskan) UITGRAVEN!!
[22:47] (Glaniskan) whahahaaaaaaaa
[22:47] (Glaniskan) http://www.tranceaddict.com/forums/...8297#post213193
[22:48] ::: J0inT0 is now known as JoinT
[22:48] (Dj-Alpha) of dat dollie een nieuw huis nodig heeft
[22:48] (Glaniskan) ja
[22:48] (Glaniskan) die schild
[22:48] (Glaniskan) in elkaar
[22:48] (Glaniskan) puzzelen
[22:48] (Glaniskan) hahahaha
[22:48] (HiGH|NrG) wat een toellieee.....
[22:48] (Dj-Alpha) MetzZ_of dat dollie een nieuw huis nodig heeft
[22:48] ! Glaniskan HaHa! Wat Een Toellie! :-)
[22:48] (Dj-Alpha) oops
[22:48] (MetzZ_) jaaaaaaaaahahahahahaha
[22:48] (Dj-Alpha) verkeerde knop 
[22:48] (Dj-Alpha) jaaa 
[22:48] (HiGH|NrG) whehe
[22:48] (Dj-Alpha) of dat boes gaat duiken
[22:48] (Glaniskan) haaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaa
[22:48] (Dj-Alpha) met die kut zwaardvis!!
[22:48] (Dj-Alpha) 
[22:49] (Glaniskan) IK MOET DAT OP DIVX
[22:49] (Glaniskan) HEBBEN!
[22:49] (HiGH|NrG) GEWELDIG DIE JEUGHERINNERINGEN! 
[22:49] (MetzZ_) Jezus Glanis.... had je beter in die IRC Thread kunnen stoppen
[22:49] (Dj-Alpha) jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Need I Say More? 
Greetz,
Glaniskanis
heeeeeey!!! ik heb ook teddy gestemt, maar ik zag maar 2 votes! ik tel zeker weer niet mee
hehe
Ik vond die Bush bush helemaal te gek vroeger. Echt master!
ik ben weer is ff 1 avondje niet op irc hoor....
mis ik gelijk een hele zooi!
Maarre, ik heb zonder voorkennis teddy rukspin gekozen, ik vond dat echt de beste, ookal waren al die andere ook echt supergoed. Ik mis er voor mezelf nog 1: De freggels en Johan en Pirrewiet!!! Maarja dat hoorde eigenlijk bij de smurfen maar toch.
Zwaar jeugdsentiment hoor, als ik al die oude namen van tekenfilms lees... van teddy rukspin en E.T. had ik altijd nachtmerries..
ach ja, dromen zijn een overschot aan fantasie
... LOL!
Wow, ben ik de enige die de fraggels heb gekozen.......dat programma roelt echt, die wazige gestoorde beesies, echt dolle pret
die roelen echt de pan uit 
Uuh ten eerste: Chipmunks wat is dat nou weer ?
Maar ja...
Shit man ik vind ze allemaal we errug vet...
Ik kies tog maar voor Bassie en Adriaan want daarvan heb ik toch elke serie wel 12x gezien...
Oh ja dan nu de prijsvraag: "Wie weet hoe het liedje van Teddy RUK-spin gaat??"
(Blik nix zeggen...!!!)
(Hebben we een x op school een week lang over nagedacht...
)
leuke draad wel dit! 
lekker oude jeugdsentimenten ophalen! Alle tv series waren wel cool vroeger, ik mis alleen wel topper allertijden :
DUNGEONS & DRAGONS!!!
Dit was duidelijk de coolste serie ever! Maar bij gebrek aan deze keuze heb ik ook voor Teddy Ruxpin gestemd.
grtzzzzz
en, oja, de lyrics:
Come dream with me tonight____dream with me tonight!
Let's go to farout places and search for treasures bright!
Come dream with me tonight____dream with me tonight!
Lets fill the giant airship and sail into the skyyyyyyyyyyy!!!!
Lets ..........................(ID).............................
Lets watch the birds as the fly byyyyyyy, fly so hiiiiiiiiiiigh
Come dream with me toniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight.!
Heem mensen ik heb dan wel op Ovide gestemt maar check deze site:
http://arachneo.nl/diensten/freggels/
Freggels zijn coooooool!!! Freggels terug op TV 


word lid 
| quote: |
| Originally posted by Vinyl Boy leuke draad wel dit! ![]() lekker oude jeugdsentimenten ophalen! Alle tv series waren wel cool vroeger, ik mis alleen wel topper allertijden : DUNGEONS & DRAGONS!!! Dit was duidelijk de coolste serie ever! Maar bij gebrek aan deze keuze heb ik ook voor Teddy Ruxpin gestemd. grtzzzzz |

BOES BOES 0WNTTTTTTT! 







Boes Theme Song, Official Lyrics (� Copyright Glaniskanis, 2001)
TuTuTuTuTuTuTuTuTuTuTuTu
Welke Os Kan Ons Niet Leren
Boes Boes
Boes Boes
En een fietsband repareren
Boes Boes
Boes Boes
Rock en Roll en ook nog de Samba danst hij met je mee
Wie laat zich niet koeieneren
Boes Boes
Boes Boes
Boes Boes
Boes Boes
Nou weet ik het zeker: No need to say more 
Greetz,
Glaniskanis
hehe die koe was de max en de theme-song was meega! lol
kheb voor Bassie & Adriaan gekozen. Die vond ik vroeger toen ik jong was (hmm..kben nog steeds jong
) echt zooooo MASTERRRRRRR
echt spannend elke aflevering, kheb ze allemaal al 50 keer gezien man, echt masterrrr

Ik vroeg het gisteren ook al op IRC, maar niemand scheen het te kennen... Is er dan niemand die 'The Popples' kent??? Je had er ook knuffels van, en die kon je dan binnenstebuiten draaien, dan had je meteen een andere knuffel??? Iemand??? Het waren van die paarse wezen... een beetje Gizmo-achtig (vd Gremlins)
Niemand???
HEMAN!!!!!!!!!!
Dus niks gekozen want hij staat er niet bij en DUCKTALES als goede 2e. 



| quote: |
| Originally posted by MetzZ_!! Ik vroeg het gisteren ook al op IRC, maar niemand scheen het te kennen... Is er dan niemand die 'The Popples' kent??? Je had er ook knuffels van, en die kon je dan binnenstebuiten draaien, dan had je meteen een andere knuffel??? Iemand??? Het waren van die paarse wezen... een beetje Gizmo-achtig (vd Gremlins) Niemand??? |


-Ik ken ze ja, was best cool, en later had je ook nog van die trollen waarvan je het haar in elk gewenst model kon kammen, dat was ook nog een hele hype. Ik mis trouwens ook de Teenage Mutant Hero Turtles, maar volgens mij kan ik net zo goed een nieuwe poll starten over welke truttel jij het liefst wilde zijn. Ik wilde altijd Donatello zijn, die paarse met die stok, ik weet ook niet meer waarom maar hij vond pizza erg lekker volgens mij 
!
En kan iemand mij helpen aan de naam van een tekenfilm waarvan ik de naam niet meer weet? Het kwam altijd na de uitzending van de Gummiberen over allemaal (dieren)figuren in een tekenfilm die telkens weer werden bedreigd door een of andere zakengast die snelwegen wilde aanleggen.. OK vage beschrijving maar misschien weet iemand het wel.
Ook vanuit het tijdperk Turtles: Captain Planet!!!
Was ook supergaaf.
Hehe! Dis echt een goeie LOLthread!!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.