TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA blivit sämre...

Posted by SWE_TRANCE on Sep-20-2001 21:25:

Exclamation TA blivit sämre...

...med "downloads"!

Minns att före man kunde ladda hem "MarcoV live @ sensation set" (udner musikvideos) för ett par veckor sedan så kunde man utan problem ladda ner musikvideos, live sets m.m.

MEN sedan dess har jag inte lyckats ladda ner en enda musikvideo eller någon liveset!!! När jag väl få upp fönstret där jag väljer vart jag ska spara filen så går det i högst 2,5kb/s, och efter en stund så stängs nedladdningen ner..

Jag vet att det är en jefvla massa som besöker sidan och laddar ner, men att det har blivit sådan skillnad så fort..?!?

Blir juh frustrerad...

Annars tycker jag det är riktigt bra ställe att "hänga" på..

Posted by reveal on Sep-20-2001 21:55:

jag vet att servern överbelastades innan, och att swamper därför bad oss att endast ladda hem 1 fil åt gången. eftersom vissa ägg sket i detta och laddade hem massvis med filer på en gång, ändrades det igen så att bara 1 fil per minut OAVSETT användare kunde laddas hem, och om det är så fortfarande, är det inte konstigt att det är svårt att dra hem filer...

Posted by Jre on Sep-20-2001 23:34:

På den gamla goda tiden (2000) så var det inte
så många aktiva TA´s , då gick det undan att tanka hem
videos och musik. Men nu har så många hittat hit. Så när något
nytt läggs upp på sidan så blir det en jevla massa "hits" här

// Jre

Posted by x-dream on Sep-21-2001 05:46:

Klart att det är många nya personer som hittar hit till TA.....Sidan är ju mycket bra.....Jag tycker inte att det spelar så stor roll om det tar lång tid att ladda hem en låt eller musikvideo, livesets...Det får ta den tid det tar...

Lite tråkigt om man sitter med 56k då är det ju inte så roligt...

Posted by mindshooter on Sep-21-2001 08:43:

Det är bara att dra hem låtarna från AG och vidsen från typ winMx eller DirectConnect....ungefär 2 dar efter att swamper lagt ut låtarna så är det skimånga som har dom....... Jag brukar göra så här iaf