TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Användar namn
Pages (2): [1] 2 »
Användar namn
Hur ändrar man texten under sitt användar namn?
Du måste varit medlem på TA i minst ett halvår, samt ha över 500 posts 
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=57208
trodde först att man skulle be Reveal göra det åt en... sen hitta jag rutan i "edit profile" och då gick det genast problemfritt 
suger anus med 500 posts, har fan varit medlem i över 3 år nu och har bara 300 något något posts.. palla spamma =|
| quote: |
| Originally posted by Proximus suger anus med 500 posts, har fan varit medlem i över 3 år nu och har bara 300 något något posts.. palla spamma =| |
" i alla posts i New Releases Discussion.
ah saaa....
Lol @ SMC iaf =).. Bara för att kunna ändra lite text? Njae =)
| Originally posted by Proximus suger anus med 500 posts, har fan varit medlem i över 3 år nu och har bara 300 något något posts.. palla spamma =| |

Ähh de e inte så svårt att få 500 poster, besöker man bara forumet regelbundet och postar ett par gånger om dagen så e man snart uppe i de...
Fult att spama !!!!!!!! Har ju skapats en hel del spam trådar genom tiderna för folk som vill komma upp i fler poster, under en tid kunde man se tex. vid varje post man gjorde hur många man hade för tillfället, det gjorde att folk vilel ha ännu mer...
Själv har jag ett genomsnitt på 3.8 poster per dag vilket är ingeting om man ser till att vi har 37 avdelingar på TA (iof inte alla som passar en SWETA)
Sen avdelningen SWETA startades har vi ca. 65'592 poster och 2670 startade trådar. 
Originally posted by Vizay allt handlar om hur mycke datanörd man verkligen e |
| Originally posted by SteveTranz4ever Eller hur lite liv man har *räcker upp en hand* |
)
| Originally posted by Vizay har vart medlem ungefär lika länge å har tio gånger så många poster utan att spamma ![]() allt handlar om hur mycke datanörd man verkligen e |
| Originally posted by SteveTranz4ever Värsta e ju när de bara dyker upp en smiley ![]() |
hej jag heter omid och vill spamma lite i den här tråden bara för sakens skull. om ni har några problem med det kan ni ringa min advokat Heywood Yablowme.
Originally posted by cviper |
| Originally posted by Proximus hej jag heter omid och vill spamma lite i den här tråden bara för sakens skull. om ni har några problem med det kan ni ringa min advokat Heywood Yablowme. |
min TV är avkopplad just nu
| Originally posted by Proximus Heywood Yablowme. |
| Originally posted by Vizay jag tror du ljuger, kan inte hitta nån Yablowme på eniro! |
jag brukade skriva ganska mycket så jag kom upp i 500 på nolltid
men nu har jag blivit gammal och gaggig, känner mig som 30
så man orkar ju inte skriva lika mycket.
jag minns väl i början då jag vart jätte glad åt att jag kunde ändra den där texten. men seriöst talat nu när man väl kan byta den så bryr man sig inte ett skit :P 
| Originally posted by JayBee men seriöst talat nu när man väl kan byta den så bryr man sig inte ett skit :P |
| Originally posted by Groom Kan förstå det =) Men problemet för mig är att jag har svårt att skriva här då jag inte har samma musik smak som andra här i TA Vad jag gillar är något runt HardTrance, HardTechno, HardAcid (om det finns nåt sånt) och Hardstyle. Låtar som: George Acosta - Taking over Space (DJ Wag vocal mix) Yakooza - Cocaine (Wag Reworx) Solar Factor - Deep Sonar Brain 39 - Bad Boy sa vee oh - loophole (original mix) signum - Second Wave (Promo Vinyl) osv... |

Ja JayBee har rätt... här finns allt från cheesy Scooter fans & progg-houseare till håraste mangel-techno & hardstyle fansen D
| Originally posted by SteveTranz4ever här finns allt från cheesy Scooter fans... |

| Originally posted by JayBee det finns ju hur många hardstyle, acid , hardtrance blabla whateverthehellit's called-trance:ers här ![]() fråga shytrance får du se, han är en riktigt "hårding" |
| Originally posted by Groom Kan förstå det =) Men problemet för mig är att jag har svårt att skriva här då jag inte har samma musik smak som andra här i TA Vad jag gillar är något runt HardTrance, HardTechno, HardAcid (om det finns nåt sånt) och Hardstyle. Låtar som: George Acosta - Taking over Space (DJ Wag vocal mix) Yakooza - Cocaine (Wag Reworx) Solar Factor - Deep Sonar Brain 39 - Bad Boy sa vee oh - loophole (original mix) signum - Second Wave (Promo Vinyl) osv... |