TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- As The Rush Comes 2004
Pages (2): [1] 2 »
As The Rush Comes 2004
hehehe nu menar jag allts� inte en remake eller cover av f�rra �rets brakhit. jag �r helt enkelt fundersam �ver vilken/vilka av �rets l�tar som kan m�tas med As The Rush Comes? den var ju b�de sommarhit, h�sthit, vinterhit och ta mig fan v�rhit
sommaren �r visserligen l�ngt fr�n slut, men en del l�tar har redan b�rjat v�xa sig stora. vad jag nu undrar �r inte era personliga favoriter, utan vilka l�tar ni har m�rkt blivit stora. sj�lv �r jag s�ker p� att f�ljande l�tar kommer ha anthemstatus vid �rsskiftet:
Filterheadz - Yimanya
Whiteroom - The White Room
Above & Beyond - No One On Earth
n�gra fler kanske?
s� mycket som alla har snackat om och lovprisat den s� borde v�l Ronski speed - E.O.S vara given (�ven fast jag sj�lv inte sj�lv tycker den �r n�n elefantv�ltare precis)
Vet inte om jag tycker det har sl�ppts en l�t som kan axla ansvaret efter ATRC p� ett v�rdigt s�tt.. 
yimanya kn�cker den =)
| quote: |
| Originally posted by Vizay s� mycket som alla har snackat om och lovprisat den s� borde v�l Ronski speed - E.O.S vara given (�ven fast jag sj�lv inte sj�lv tycker den �r n�n elefantv�ltare precis) |
| Originally posted by SMC E.O.S �r en fantastiskt fin l�t, jag skulle dock inte vilja j�mf�ra den med ATRC i fr�ga om innovation, ATRC �r ett full�ndat verk. |
M�ste nog s�ga
Menno De Jong - Guanxi
Helt klart, h�rde den f�rsta g�ngen p� Spring Cruise har jag f�r mig....
Nikola Gala - Swing 2 Harmony
OBS! nu menade jag inte era personliga favoriter, utan helt enkelt de l�tar som popularitetsm�ssigt kan j�mf�ras
Menno De Jong - Guanxi sl�pptes nyligen s� den har fortfarande en chans att f� status, men jag tror inte den har potential... vi f�r se
Junior Jack - Stupidisco
| Originally posted by Kongo_kim Junior Jack - Stupidisco |
jao
Da Hype �r annars st�rt bra den med.
Mina favvisar:
* The Filterheadz - Yimanya
* A&B - No one on earth
* Junior Jack - Stupidisco
* Soul Prodivers - No Pressure [Stonebridge Remix]
* DJ Falcon & Thomas Bangalter - Call on me [Prydz Remix]
| Originally posted by Laszlo Mina favvisar: * Soul Prodivers - No Pressure [Stonebridge Remix] |
| Originally posted by Laszlo Mina favvisar: * The Filterheadz - Yimanya * A&B - No one on earth * Junior Jack - Stupidisco * Soul Prodivers - No Pressure [Stonebridge Remix] * DJ Falcon & Thomas Bangalter - Call on me [Prydz Remix] |
| Originally posted by hustler Den har jag inte h�rt, lust att uppa n�gon? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Dina favvisar... men har dom potential att bli "Another ATRC" ? |
| Originally posted by Laszlo Finns under min mapp p� Stiiiv's FTP. |
| Originally posted by hustler Tackar och bockar � det v�nligaste. |
Japp, tyckte den var riktigt grym!
| Originally posted by Laszlo �emas problemas. Gillade du den? |
ass� jag fattar inte varf�r jag inte kommer in p� steve's FTP. fick login grejerna f�r 3 m�nader sen, men det funkar aldrig *n00b*

| Originally posted by CJ InterCity ass� jag fattar inte varf�r jag inte kommer in p� steve's FTP. fick login grejerna f�r 3 m�nader sen, men det funkar aldrig *n00b* |
l�ter ju rimligt
verkar som om jag alltid kommer vid fel tidpunkt d�...