TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אבידה לעולם המוזיקה
אבידה לעולם המוזיקה
Taken from the GU site:
QUOTE
I have the unfortunate task to inform you all that Adam Spears (Starkid) has tragically passed away this Friday, July 30th in Houston Texas at the young age of 18.
Many will remember Adam for his music on labels such as Looq, 3Beat Breaks, and for the track 'Crayons' on Release Records. The original 'Crayons' was, without a doubt, Adam's biggest record (& first) he made. The 'Crayons 2004' re-release will still go ahead soon as a tribute to Adam & in addition to this, Release Records will be releasing a single dedicated to Adam with the profits going to a charity determined by the Spears family.
To offer your condolences to the friends & family of Adam, please post below.
כן חברים יקרים לצערי הרב אני מודיע לכם על מותו של הבחור הצעיר שעמד מאחורי סטארקיד
אותצו טראק שנוגן באסוט 152 נדמה לי בגרהס של לימה ומור
טראק מדהים בפני עצמו
הבחור נהרג כנראה בתאונת דרכים
בכל מקרה עולם המוזיקה מרכין ראש עם מותו של עוד אחד מאותם כשרונות עתידיים שצצו לעולמנו בשנה שנתיים האחרונות
ניבאו לו עתיד מוזיקלי גדול והכל נגדע..
לפי משהבנתי לפני כשבועיים וחצי קיפח את חייו גם כן על הכביש ריאן מ-
critical 7
למי שזוכר להרכב הזה היה טראק לפני כמעט שנה
critical 7 - lost (pesh remix)
גם כן טראק טוב
להרכב ז"ל..
מי יתן והם ינוחו על משכבם בשלום ולא נשמע על ארועים דומים יותר
אף פעם לא שמעתי עליו...
אבל עדיין לא נעים לשמוע על דברים כאלה...

עצוב...
באמת עצוב
אומן כישרוני
חברה זהרו על הכביש
באמת מאוד עצוב...
אני שומע עכשיו את
Crayons
באמת קטע מדהים..
חבל..ממש חבל!
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אף פעם לא שמעתי עליו... אבל עדיין לא נעים לשמוע על דברים כאלה... |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik w3rd לפני שנה גם Cosma נהרג בתאונת אופנוע בגואה |
באמת מצער לשמוע
למרות שלא שמעתי עליו אבל אני יוריד
וקוסמה נהרג ממממממשששששששששש מממזמן אם אני לא טועה
מה זה משנה... אבל קוסמה באמת היה אבידה ענקית
הבנאדם היה יוצר גאון
באמת אבדות גדולות...חבל פשוט חבל על יוצרים כאלה צעירים ומוכשרים שהלכו...
באמת עצוב
דווקא אומנים אלקטרונים???
שזמרי הפופ והראפ ימותו...
לא אומנים אלקטרונים!!!
עצוב.

.............

באמת אחד מהיוצרים האלקטרונים המבטיחיםי ביותר שהיו היי פעם
רק בן 18 וכבר הצליח ליצור דברים מהממים
בינייהם
Starkid - Pasta
Blake Jarrel & Starkid - Apricot
Those Two Guys - 33 Rev (Blake Jarrel & Starkids Crunker Mix
והאחרון מבינייהם
זה
Starkid Crayons
שזכה לקבל רמיקס של
Leama & Moor
הקטע שודר יום לפני הטרגדיה
בתוכנית
TATW
חבל אחלה יוצר
!!!!!!

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.