TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אבידה לעולם המוזיקה


Posted by Glenn-Holmes on Jul-31-2004 13:11:

Sad אבידה לעולם המוזיקה

Taken from the GU site:


QUOTE
I have the unfortunate task to inform you all that Adam Spears (Starkid) has tragically passed away this Friday, July 30th in Houston Texas at the young age of 18.

Many will remember Adam for his music on labels such as Looq, 3Beat Breaks, and for the track 'Crayons' on Release Records. The original 'Crayons' was, without a doubt, Adam's biggest record (& first) he made. The 'Crayons 2004' re-release will still go ahead soon as a tribute to Adam & in addition to this, Release Records will be releasing a single dedicated to Adam with the profits going to a charity determined by the Spears family.

To offer your condolences to the friends & family of Adam, please post below.



כן חברים יקרים לצערי הרב אני מודיע לכם על מותו של הבחור הצעיר שעמד מאחורי סטארקיד

אותצו טראק שנוגן באסוט 152 נדמה לי בגרהס של לימה ומור
טראק מדהים בפני עצמו
הבחור נהרג כנראה בתאונת דרכים
בכל מקרה עולם המוזיקה מרכין ראש עם מותו של עוד אחד מאותם כשרונות עתידיים שצצו לעולמנו בשנה שנתיים האחרונות
ניבאו לו עתיד מוזיקלי גדול והכל נגדע..

לפי משהבנתי לפני כשבועיים וחצי קיפח את חייו גם כן על הכביש ריאן מ-
critical 7

למי שזוכר להרכב הזה היה טראק לפני כמעט שנה
critical 7 - lost (pesh remix)
גם כן טראק טוב
להרכב ז"ל..




מי יתן והם ינוחו על משכבם בשלום ולא נשמע על ארועים דומים יותר


Posted by Hell_Copter on Jul-31-2004 13:22:

אף פעם לא שמעתי עליו...
אבל עדיין לא נעים לשמוע על דברים כאלה...


Posted by princess cc on Jul-31-2004 13:24:

Unhappy

עצוב...


Posted by arik on Jul-31-2004 13:28:

באמת עצוב
אומן כישרוני

חברה זהרו על הכביש


Posted by Sm0keMachine on Jul-31-2004 13:30:

באמת מאוד עצוב...

אני שומע עכשיו את
Crayons
באמת קטע מדהים..

חבל..ממש חבל!


Posted by eXeTik on Jul-31-2004 14:11:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אף פעם לא שמעתי עליו...
אבל עדיין לא נעים לשמוע על דברים כאלה...


w3rd
לפני שנה גם
Cosma
נהרג בתאונת אופנוע בגואה


Posted by Hell_Copter on Jul-31-2004 14:20:

quote:
Originally posted by eXeTik
w3rd
לפני שנה גם
Cosma
נהרג בתאונת אופנוע בגואה


זה היה לפני הרבה יותר משנה לפי מה שאני זוכר...
מינימום שנה וחצי אם לא יותר


Posted by -CosmicFire- on Jul-31-2004 14:42:

באמת מצער לשמוע
למרות שלא שמעתי עליו אבל אני יוריד
וקוסמה נהרג ממממממשששששששששש מממזמן אם אני לא טועה


Posted by eXeTik on Jul-31-2004 14:53:

מה זה משנה... אבל קוסמה באמת היה אבידה ענקית
הבנאדם היה יוצר גאון


Posted by DJ Alex E. on Jul-31-2004 15:54:

באמת אבדות גדולות...חבל פשוט חבל על יוצרים כאלה צעירים ומוכשרים שהלכו...


Posted by yaman on Jul-31-2004 17:49:

באמת עצוב


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Jul-31-2004 18:52:

דווקא אומנים אלקטרונים???
שזמרי הפופ והראפ ימותו...
לא אומנים אלקטרונים!!!
עצוב.


Posted by sabi10 on Jul-31-2004 19:48:

Sad

.............


Posted by Star on Aug-03-2004 09:02:

באמת אחד מהיוצרים האלקטרונים המבטיחיםי ביותר שהיו היי פעם
רק בן 18 וכבר הצליח ליצור דברים מהממים
בינייהם
Starkid - Pasta

Blake Jarrel & Starkid - Apricot

Those Two Guys - 33 Rev (Blake Jarrel & Starkids Crunker Mix

והאחרון מבינייהם
זה
Starkid Crayons

שזכה לקבל רמיקס של
Leama & Moor
הקטע שודר יום לפני הטרגדיה
בתוכנית
TATW
חבל אחלה יוצר
!!!!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.