TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- M.I.K.E. till Sverige i höst

Posted by Dj P.A! on Aug-01-2004 09:40:

Drunk M.I.K.E. till Sverige i höst

Har en polare som var på Godskitchen Global Gathering igår kväll. Han lyckades då träffa och snacka med M.I.K.E. Och enligt honom så skall han till sverige någon gång i September-Oktober på Mondaybar.
Skall bli spännande och se om det är något större event eller om bara han kommer. M.I.K.E duger ju faktiskt ganska gott bara han...

Posted by Glorie on Aug-01-2004 10:06:

Cool wow

whaaaaaaaaa, ja ska lätt dit om det inte krockar me skoljä*eln

Posted by staz on Aug-01-2004 11:27:

förmodligen det här:

16-17 september
Club Studio One
Goes to Sea
@ m/s Silja Festival
23 timmars kryssning
Mer info kommer

Posted by Dj P.A! on Aug-01-2004 12:13:

Har snackat med den polaren igen och tydligen så skall det vara på en måndag. (det behöver inte vara monday bar med andra ord). MIKE hade varit förvånad över att han skulle lira på en måndag och då gjorde min kompis kopplingen att det skulle vara monday bar. PvD lirade ju en tisdag förra året på SMC vid berns vid ungefär samma tidpunkt på året. Så det skulle kunna vara detta. Om kryssningen är den 16-17e så är det nog inte detta eftersom MIKE just sade att det var en måndag.

Posted by jofawe on Aug-01-2004 12:25:

eller i mitten på september
nånstans i mellersta sverige .. erhm

Posted by St_Andrew on Aug-01-2004 12:37:

quote:
Originally posted by jofawe

Örebro?

Posted by jofawe on Aug-01-2004 12:43:

inte örebro ..
men jag säger inte vart heller...

Posted by Daniey on Aug-01-2004 13:17:

SMC 04 ska ju vara i början av november (har en fågel viskat ) men om det är tidigare på en måndag så borde väl MONDAYbar va ett troligt alternativ....

Bara att se fram emot!!!!

Posted by Glorie on Aug-01-2004 13:45:

quote:

när du pratar sådär mystiskt så kanske det inte är i sthlm... whatta? hmmmm, nu ska jag luska... mellersta sverige. Rent geografiskt borde de bli i Sundsvall! eftersom s-vall ligger precis mitt i Sverige.. (sveriges mittpunkt ligger iofs 4 mil från S-vall) eller nåt.. men S-vall är det inte, så jag utesluter det alternativet. Det e möjligt att det kanske blir i Gävle då, eftersom de drog dit Tall Paul? humm.. Om man tänker potentiella städer som de kan ha fester i.. så hmmmm e ju Jkpg ett alternativ iofs, men där är ju inte så bamsestor scen för vanlig trance, va jag förstår.. så det e det inte heller. Gbg kan det inte heller va när du säger mellersta.. hmmm... Linköping kanske? neeeee....ev. att Remedy drar hit nån större... hummm.. Nkpg e det inte... (du kanske tycker att Jkpg, lkpg och nkpg är mellersta sverige för dig, eftersom du bor så långt ner ) Örebro var det visst inte.... så det torde vara Stockholm ändå eller ev. Uppsala, men det tror jag inte. Kan du inte bara sääääääga?

Jag tror i vilket fall M.I.K.E har skärpt till sig sen spelningen på Gorgeous, som tydligen var väldigt dålig vad gäller musik. Jag hörde nånstans ifrån.. eller så var det säkert här jag läste det (bara det att jag inte minns) att han ångrade sig ef. den spelningen och trodde publiken ville höra den dåliga stil han körde då.

Posted by Scintilla on Aug-01-2004 18:02:

Det här låter bra, mycket bra... M.I.K.E är ju verkligen inte helt fel...

jofawe, mellersta sverige är ungefär i höjd med Östersund och Sundsvall precis som Glorie säger, och det var nog inte riktigt vad du tänkte på tror jag, eller?

Posted by St_Andrew on Aug-01-2004 18:04:

han kanske menade demografiskt, inte geografiskt, sa han ju inget om...

Posted by jofawe on Aug-01-2004 18:07:

lol..

vad ni spekulerar!

Posted by Proximus on Aug-01-2004 18:22:

säkert linköping

Posted by Glorie on Aug-01-2004 18:37:

quote:
Originally posted by Scintilla

jofawe, mellersta sverige är ungefär i höjd med Östersund och Sundsvall precis som Glorie säger, och det var nog inte riktigt vad du tänkte på tror jag, eller?

moooooo.....

östersund ligger 18 mil norr om s-vall! s-vall has the middle spot.. flata klacken juuuue!!!!

läs under historik:

http://www.genealogi.se/medelpad/meka.htm

Hoppas på Linköping, men är ytterst tveksam till det.. så tveksam att jag inte tror det e här

Posted by jofawe on Aug-01-2004 23:07:

jag kan ju säga som såå.. att det stället där det tidigare har hållts trancefester ska nu till september också inhysa herr M.I.K.E
och ett gäng mer eller mindre större artister

Posted by Glorie on Aug-02-2004 17:00:

quote:
jag kan ju säga som såå.. att det stället där det tidigare har hållts trancefester ska nu till september också inhysa herr M.I.K.E
och ett gäng mer eller mindre större artister

meh!?!?!? fler än M.I.K.E på samma fest? neee de kan aldrig vara linköping. det vore för bra för att vara sant

ey jofawe.. du kan skriva i hemlig skrift!
[COLOR="000000"] för svart och
[COLOR="222222"] för den gråa tonen

Posted by jofawe on Aug-02-2004 17:03:

jag får ju inte säga mer :P

då kommer storebror å tar mig

Posted by Pjox on Aug-03-2004 00:13:

Ähh jag tror att han ska komma den 12 november! Och till stockholm! Så är det!

Man kan ju i alla fall hoppas

Även fast jag inte kommer kunna gå när han än spelar, om det då inte är efter den 12 nov det vill säga så är jag myyycket nyfeken på va nu vissa vet

Posted by Vizay on Aug-03-2004 04:17:

tror jag vet vad det handlar om men jag ska nog också hålla tyst, har förmodligen helt fel men de e dumt å sätta igång spekulationer...särskillt om dom e felaktiga

hur som haver så tror jag det kommer bli fett, sen kom jag å tänka på en sak också....har man sett MIKE på en lina nånstans i europa på sistonde så har armin ofta stått med på samma lina, det kan inte tänkas att de kommer vid samma tillfälle va? *önskedrömmande*

Posted by SWE_TRANCE on Aug-03-2004 11:10:

Ähh, jag spekulerer för fullt
För att komma med nåt nytt så tror jag benhårt på Jönköping

HELT TAGET UR LUFTEN

Posted by jofawe on Aug-03-2004 12:47:

Posted by Vizay on Aug-03-2004 13:18:

quote:

I think someone hit a soft spot

Posted by lonne on Aug-03-2004 14:43:

M.I.K.E. suger som dj och hans live PA är betydligt värre!

Duktig producent, men inte mycket mer än så.

Posted by Scintilla on Aug-03-2004 19:10:

quote:
Originally posted by Glorie
moooooo.....

östersund ligger 18 mil norr om s-vall! s-vall has the middle spot.. flata klacken juuuue!!!!

Haha Glorie, jag ger mig direkt.. Min geografi den är inte... ja den har sina brister så att säga

Men så mycket vet jag att det är lååångt till mellersta Sverige från mig! (som sitter i Växjö just nu)

Posted by Glorie on Aug-03-2004 22:32:

quote:

jasså? ne seriöst, ja orkar inte spekulera.. får ju veta i sinom tid ändå. får bli en överraskning helt enkelt.

lonne, mjo ungefär samma som Darren Tate då (vet att ni sa så sist me) men de vore kul att se ändå.. kan ju ha bättrats sen Gorgeous?

Scintilla, mjaaa de e bra att du inte utmanar mig i geografi och speciellt inte norrländsk sådan. Jag råkar nämligen vara geografi-freak jag förstår inte hur jofawe kunde få jkpg (om det nu e det, till mellersta sverige bara... när de ligger i götaland )