TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- M.I.K.E. till Sverige i höst
M.I.K.E. till Sverige i höst
Har en polare som var på Godskitchen Global Gathering igår kväll. Han lyckades då träffa och snacka med M.I.K.E. Och enligt honom så skall han till sverige någon gång i September-Oktober på Mondaybar.
Skall bli spännande och se om det är något större event eller om bara han kommer. M.I.K.E duger ju faktiskt ganska gott bara han...
wow
whaaaaaaaaa, ja ska lätt dit
om det inte krockar me skoljä*eln 
förmodligen det här:
16-17 september
Club Studio One
Goes to Sea
@ m/s Silja Festival
23 timmars kryssning
Mer info kommer
Har snackat med den polaren igen och tydligen så skall det vara på en måndag. (det behöver inte vara monday bar med andra ord). MIKE hade varit förvånad över att han skulle lira på en måndag och då gjorde min kompis kopplingen att det skulle vara monday bar. PvD lirade ju en tisdag förra året på SMC vid berns vid ungefär samma tidpunkt på året. Så det skulle kunna vara detta. Om kryssningen är den 16-17e så är det nog inte detta eftersom MIKE just sade att det var en måndag.
eller i mitten på september 
nånstans i mellersta sverige .. erhm
| quote: |
| Originally posted by jofawe eller i mitten på september ![]() nånstans i mellersta sverige .. erhm |
inte örebro ..
men jag säger inte vart heller...
SMC 04 ska ju vara i början av november (har en fågel viskat
) men om det är tidigare på en måndag så borde väl MONDAYbar va ett troligt alternativ.... 
Bara att se fram emot!!!!
| Originally posted by jofawe eller i mitten på september ![]() nånstans i mellersta sverige .. erhm |
eftersom s-vall ligger precis mitt i Sverige.. (sveriges mittpunkt ligger iofs 4 mil från S-vall) eller nåt.. men S-vall är det inte, så jag utesluter det alternativet. Det e möjligt att det kanske blir i Gävle då, eftersom de drog dit Tall Paul? humm.. Om man tänker potentiella städer som de kan ha fester i.. så hmmmm e ju Jkpg ett alternativ iofs, men där är ju inte så bamsestor scen för vanlig trance, va jag förstår.. så det e det inte heller. Gbg kan det inte heller va när du säger mellersta.. hmmm... Linköping kanske?
neeeee....ev. att Remedy drar hit nån större... hummm.. Nkpg e det inte... (du kanske tycker att Jkpg, lkpg och nkpg är mellersta sverige för dig, eftersom du bor så långt ner
) Örebro var det visst inte.... så det torde vara Stockholm ändå eller ev. Uppsala, men det tror jag inte. Kan du inte bara sääääääga? 
Det här låter bra, mycket bra... M.I.K.E är ju verkligen inte helt fel...
jofawe, mellersta sverige är ungefär i höjd med Östersund och Sundsvall precis som Glorie säger, och det var nog inte riktigt vad du tänkte på tror jag, eller?
han kanske menade demografiskt, inte geografiskt, sa han ju inget om... 
lol..
vad ni spekulerar! 
säkert linköping 
| Originally posted by Scintilla jofawe, mellersta sverige är ungefär i höjd med Östersund och Sundsvall precis som Glorie säger, och det var nog inte riktigt vad du tänkte på tror jag, eller? |
jag kan ju säga som såå.. att det stället där det tidigare har hållts trancefester ska nu till september också inhysa herr M.I.K.E 
och ett gäng mer eller mindre större artister 
| Originally posted by jofawe jag kan ju säga som såå.. att det stället där det tidigare har hållts trancefester ska nu till september också inhysa herr M.I.K.E ![]() och ett gäng mer eller mindre större artister |
fler än M.I.K.E på samma fest? neee de kan aldrig vara linköping. det vore för bra för att vara sant 
jag får ju inte säga mer :P
då kommer storebror å tar mig 
Ähh jag tror att han ska komma den 12 november! Och till stockholm! Så är det! 
Man kan ju i alla fall hoppas
Även fast jag inte kommer kunna gå när han än spelar, om det då inte är efter den 12 nov det vill säga
så är jag myyycket nyfeken på va nu vissa vet 
tror jag vet vad det handlar om men jag ska nog också hålla tyst, har förmodligen helt fel men de e dumt å sätta igång spekulationer...särskillt om dom e felaktiga 
hur som haver så tror jag det kommer bli fett, sen kom jag å tänka på en sak också....har man sett MIKE på en lina nånstans i europa på sistonde så har armin ofta stått med på samma lina, det kan inte tänkas att de kommer vid samma tillfälle va? *önskedrömmande* 
Ähh, jag spekulerer för fullt
För att komma med nåt nytt så tror jag benhårt på Jönköping 
HELT TAGET UR LUFTEN

Originally posted by jofawe |
M.I.K.E. suger som dj och hans live PA är betydligt värre!
Duktig producent, men inte mycket mer än så.
| Originally posted by Glorie moooooo..... östersund ligger 18 mil norr om s-vall! s-vall has the middle spot.. flata klacken juuuue!!!! |
Min geografi den är inte... ja den har sina brister så att säga 
Originally posted by jofawe |
ne seriöst, ja orkar inte spekulera.. får ju veta i sinom tid ändå. får bli en överraskning helt enkelt.
och speciellt inte norrländsk sådan. Jag råkar nämligen vara geografi-freak 
jag förstår inte hur jofawe kunde få jkpg (om det nu e det, till mellersta sverige bara... när de ligger i götaland
)