TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כמה דברים נחמדים


Posted by Dr.SuS on Aug-02-2004 06:13:

Big Ears כמה דברים נחמדים

כמה דברים שפגשתי בנט ונשלחו אלי וחשבתי שכולם יאהבו

http://www.rockstargames.com/upload...ia/drewcope.swf

http://stage.co.il/Stories/290169

http://stage.co.il/Stories/295859

http://stage.co.il/Stories/355948

תהנו


Posted by FederalBI on Aug-02-2004 10:45:

הראשון מאוד מוכר והוא התפרסם בכל מידי פורומים של עיצוב אתרים
בגלל הגרפיקה מהדהימה והעיצוב
בסך הכל נחמד


Posted by princess cc on Aug-02-2004 11:42:

חחחחחחחחחחחח קטעים ישנים חוץ מהאחרון, ראסמי הפיל אותי!
קטע ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק


Posted by yaman on Aug-02-2004 12:23:

אחלה קטעים בעיקר הקטע הראשון

נחמד מאוד


Posted by eXeTik on Aug-02-2004 17:55:

Re: כמה דברים נחמדים

quote:
Originally posted by Dr.SuS
http://www.rockstargames.com/upload...ia/drewcope.swf


אהבתי את האנימציה...

quote:
Originally posted by Dr.SuS
http://stage.co.il/Stories/290169


ישן ולא מצחיק

quote:
Originally posted by Dr.SuS
http://stage.co.il/Stories/295859


חחחחחחח
"עומד לי ו..."

quote:
Originally posted by Dr.SuS
http://stage.co.il/Stories/355948


שמו את זה כבר לפני כמה ימים





בכל מקרה- יש טרד צחוקיה לדברים האלה


Posted by princess cc on Aug-02-2004 19:28:

http://www.angryalien.com/0604/titanicbuns.swf


Posted by princess cc on Aug-02-2004 19:43:

קבלו תזכורת...
http://www23.brinkster.com/shayml/KIVSA.swf


Posted by YoraY on Aug-02-2004 19:55:

חברייייים קיים טרד למי שלא יודע שנקרא צ-ח-ו-ק-י-ה

והוא צמא מאד לדברים האלה


Posted by yaman on Aug-02-2004 21:20:

quote:
Originally posted by princess cc
http://www.angryalien.com/0604/titanicbuns.swf


איזה משוגעים


Posted by Sm0keMachine on Aug-03-2004 16:48:

quote:
Originally posted by princess cc
קבלו תזכורת...
http://www23.brinkster.com/shayml/KIVSA.swf


גאוני..
פשוט גאוני!!!


Posted by taltul on Aug-05-2004 07:01:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
גאוני..
פשוט גאוני!!!

LOL

מה גאוני שמשהו שלא עולה לי בכלל?


Posted by princess cc on Aug-05-2004 07:35:

quote:
Originally posted by taltul
LOL

מה גאוני שמשהו שלא עולה לי בכלל?


כן שמתי לב ניסיתי לערוך אבל גם לא עובד, קיצר תעשה העתק הדבק, באמת משו טוב!


Posted by Sniper on Aug-07-2004 11:00:

quote:
Originally posted by princess cc
קבלו תזכורת...
http://www23.brinkster.com/shayml/KIVSA.swf




LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חזקקקקקקקקקקקק


וכל פעם שאני יראה את הקטע עם התופים אני יתלהב מחדש
זה כ"כ יפה!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.