TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 25 Augustus: Tiesto in België
25 Augustus: Tiesto in België
25 augustus komt Tiesto naar Wieze
Hoe lang hij gaat draaien weet ik niet.
Maar dat het goed wordt, dat zeker.
Allen daarheen!!!!
Re: 25 Augustus: Tiesto in België
| quote: |
| Originally posted by dj Ridou 25 augustus komt Tiesto naar Wiese Hoe lang hij gaat draaien weet ik niet. Maar dat het goed wordt, dat zeker. Allen daarheen!!!! |
Liefst wat meer info aub: Op welke party? Uren? Verdere line-up?
ik heb een mailtje gestuurd naar zen management... eens kijken wat die zeggen (het staat in elk geval nog niet tussen zen gigs)
Is NIET zo! Fake bericht...
source:
Dimitri de Wit
Prime Time Management BV
P.o. Box 7042
4800 GA Breda
The Netherlands
T: +31 76 521 53 64
F: +31 76 513 84 36
Cell: +31 654 313 146
www.tiesto.com
| Originally posted by FredNova Is NIET zo! Fake bericht... source: Dimitri de Wit Prime Time Management BV P.o. Box 7042 4800 GA Breda The Netherlands T: +31 76 521 53 64 F: +31 76 513 84 36 Cell: +31 654 313 146 www.tiesto.com |
oh nee
hij waant zichzelf tiesto, he tieNto
djezus, zielig
http://www.tiento.tk/
Ja allo, waar mensen zich mee bezig houden
sluit da topic ma rap
ABFÜHREN!
BENNNNYYYYYYYYYYYYYYYY, HIER!
Ik heb dit eergsiteren nogthans vernomen.
En ik dacht vanuit een betrouwbare bron.
Mensen die de lichtinstallatie verzorgen vertelde me dit.
Sorry als het niet waar is.
| Originally posted by dj Ridou Ik heb dit eergsiteren nogthans vernomen. En ik dacht vanuit een betrouwbare bron. Mensen die de lichtinstallatie verzorgen vertelde me dit. Sorry als het niet waar is. |
Hallo,
Ik wil toch even iets recht zetten.
Het is totaal niet mijn bedoeling om hier een fake bericht te verspreiden.
En, ok, mijn site heet zo, maar dit is zeker niet omdat ik me Tiesto waan.
Ik ben e grote fan van hem en komt daar nog eens bij dat kameraden me Tjenne noemen. Na een tijdje zijn ze me tieNto beginnen noemen en vandaar dat ik mijn site deze naam heb gegeven.Omdat de kameraden dat gewoon zijn.
Ik geloof je zeker en vast dat het niet in de bookings staat.
Ik zal er morgen dan ook eens naar vragen aan de persoon die me dat gezegd heeft.
Sorry, 't is helemaal mijn bedoeling niet om hier iets fake te verspreiden.Ik dacht alleen, als het waar is, dat het leuk was voor de anderen om te weten.
| Originally posted by dj Ridou Hallo, Ik wil toch even iets recht zetten. Het is totaal niet mijn bedoeling om hier een fake bericht te verspreiden. En, ok, mijn site heet zo, maar dit is zeker niet omdat ik me Tiesto waan. Ik ben e grote fan van hem en komt daar nog eens bij dat kameraden me Tjenne noemen. Na een tijdje zijn ze me tieNto beginnen noemen en vandaar dat ik mijn site deze naam heb gegeven.Omdat de kameraden dat gewoon zijn. Ik geloof je zeker en vast dat het niet in de bookings staat. Ik zal er morgen dan ook eens naar vragen aan de persoon die me dat gezegd heeft. Sorry, 't is helemaal mijn bedoeling niet om hier iets fake te verspreiden.Ik dacht alleen, als het waar is, dat het leuk was voor de anderen om te weten. |
kvind eigelijk ook dat ie een beetje te hard afgezeken wordt, maar je moet je bronnekes natuurlijk wel ff dubbel checken eh maat
ja... we maken allemaal wel eens fouten... Kijk maar naar mij, ik denk juist da'k 16 kilogram mosselen teveel naar Sars-Tilleuil gestuurd heb... doemde toch!