TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Proficiat Lightworks!!


Posted by Bertn on Aug-02-2004 23:57:

Proficiat Lightworks!!

Ik was op T.nu wat aan het rondzien, toen ik het bericht zag dat Blank&Jones een nieuwe mixcompilatie hadden.
Check out the tracklist:

http://trance.nu/v3/news_show.php?id=2662



en kijk bij CD2: een Icone remix van hemstock en jennings!!!

Dat wim al op populaire(?) compilaties als deze terechtkomt met zijn producties is volgens mij zeker een goed teken!!

keep up the good work!



(als dit een repo of zo is: scusi... )


Posted by Jasperovitsj on Aug-03-2004 00:09:

Ja, Wim krijgt eindelijk het succes dat hij verdient, thumbs up!


Posted by pooley on Aug-03-2004 01:43:

nu kindred spirits nog he

/me kruist de vingertjes voor jack & kevin


Posted by Dark Apostle on Aug-03-2004 10:33:

Amaai, binnekort mogen we gaan stoefen dat we hem nog kennen van toen hij "underground" was


Posted by FredNova on Aug-03-2004 11:27:

congratz!


Posted by Zehra on Aug-03-2004 12:05:

gefeliciteerd!


Posted by Dark Apostle on Aug-03-2004 12:37:

Wanneer brengt onze lightworks zijn album uit? Dan kan ik dat mooi naast die van onze L-Vee en onze M.I.K.E. zetten


Posted by Meltoz on Aug-03-2004 15:03:

Proficiat he Wim... Ervoor blijven gaan en weldra staat de kers op de taart


Posted by TOR on Aug-03-2004 18:07:

quote:
Originally posted by pooley
/me kruist de vingertjes voor jack & kevin



lol, dan zullen we toch eindelijk es in actie moeten schieten


anyway, wou hierover ook al een thread maken.. hard work pays off, proficiat Wim!!


Posted by Tiger777 on Aug-03-2004 21:24:

Proficiat, maar cadeau heeft hij het niet gekregen. 100% verdient!


Posted by Nyah on Aug-03-2004 22:06:

proficiat indeed


Posted by Eagle` on Aug-03-2004 22:17:

gl further on


Posted by Icone on Aug-05-2004 22:43:

Hey mercikes allemaal! Wat d'r ook gebeurt, ik blijf nog TA in hart en nieren zenne... Wees gerust

Ik wist het zelf nog niet tot voor kort dat B&J hem hadden gebruikt. Hij is zelfs nog niet uit op plaat of iets dergelijks. Les Hemstock zal het me vergeten te zeggen zijn peisk

// Wim


Posted by Bertn on Aug-05-2004 23:02:

hehe goe bezig kerel:-)


ik zie dat uw astra track ook gereleased wordt, en nog wel met een arc in the sky remix???

gij gaat echt carri�re maken... maak je nog altijd alles met fruityloops?


Posted by Dark Apostle on Aug-05-2004 23:05:

quote:
Originally posted by Lightworks
Hey mercikes allemaal! Wat d'r ook gebeurt, ik blijf nog TA in hart en nieren zenne... Wees gerust



Het is u geraden of anders zet ik naaktfoto's van u op het web


Nee serieus, je mag nu gerust een beetje zweven.


Posted by _Jedi on Aug-06-2004 20:55:

Ik ga die B & J cd trouwens bestellen, maar dit nieuwtje is leuk om weten!

Congrats Lightworks! Keep on producing!!!


Posted by Jakhira on Aug-07-2004 12:47:

quote:
Originally posted by Bertn
gij gaat echt carri�re maken... maak je nog altijd alles met fruityloops?

Aangezien hij niet antwoord... ik denk het wel. Tot voor kort toch
Zijn beste nummer vind ik trouwens zijn remix van onze anthem


Posted by Bertn on Aug-11-2004 13:59:

quote:
Originally posted by Pumaz
Aangezien hij niet antwoord... ik denk het wel. Tot voor kort toch
Zijn beste nummer vind ik trouwens zijn remix van onze anthem



dat was idd een vreed goeie remix, maar hij heeft al meer super werk gemaakt vind ik


en als da echt nog allemaal met fruity is: chapeau!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.