TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Proficiat Lightworks!!
Proficiat Lightworks!!
Ik was op T.nu wat aan het rondzien, toen ik het bericht zag dat Blank&Jones een nieuwe mixcompilatie hadden.
Check out the tracklist:
http://trance.nu/v3/news_show.php?id=2662
en kijk bij CD2: een Icone remix van hemstock en jennings!!!
Dat wim al op populaire(?) compilaties als deze terechtkomt met zijn producties is volgens mij zeker een goed teken!!
keep up the good work!
(als dit een repo of zo is: scusi...
)
Ja, Wim krijgt eindelijk het succes dat hij verdient, thumbs up! 
nu kindred spirits nog he 
/me kruist de vingertjes voor jack & kevin
Amaai, binnekort mogen we gaan stoefen dat we hem nog kennen van toen hij "underground" was 
congratz!
gefeliciteerd! 
Wanneer brengt onze lightworks zijn album uit? Dan kan ik dat mooi naast die van onze L-Vee en onze M.I.K.E. zetten 
Proficiat he Wim... Ervoor blijven gaan en weldra staat de kers op de taart

| quote: |
| Originally posted by pooley /me kruist de vingertjes voor jack & kevin |

Proficiat, maar cadeau heeft hij het niet gekregen. 100% verdient!
proficiat indeed 
gl further on
Hey mercikes allemaal! Wat d'r ook gebeurt, ik blijf nog TA in hart en nieren zenne... Wees gerust 
Ik wist het zelf nog niet tot voor kort dat B&J hem hadden gebruikt. Hij is zelfs nog niet uit op plaat of iets dergelijks. Les Hemstock zal het me vergeten te zeggen zijn peisk 
// Wim
hehe goe bezig kerel:-)
ik zie dat uw astra track ook gereleased wordt, en nog wel met een arc in the sky remix???
gij gaat echt carri�re maken... maak je nog altijd alles met fruityloops?
| quote: |
| Originally posted by Lightworks Hey mercikes allemaal! Wat d'r ook gebeurt, ik blijf nog TA in hart en nieren zenne... Wees gerust ![]() |
Ik ga die B & J cd trouwens bestellen, maar dit nieuwtje is leuk om weten!
Congrats Lightworks! Keep on producing!!!
| quote: |
| Originally posted by Bertn gij gaat echt carri�re maken... maak je nog altijd alles met fruityloops? |
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Aangezien hij niet antwoord... ik denk het wel. Tot voor kort toch Zijn beste nummer vind ik trouwens zijn remix van onze anthem |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.