TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bijscholing?


Posted by Creamfields23 on Aug-03-2004 20:52:

Question Bijscholing?

Bij deze even een wat serieuzer onderwerp.

Ik ben onlangs na acht en half jaar voor dezelfde baas (bij de Ahold Transport/expeditie afdeling) gewerkt te hebben de laan uitgewezen. In het kader van bezuinigingen. Ik kan hier nog veel gal over spuwen maar dat laat ik achterwege.

Ik heb na niet lang hoeven te zoeken een andere wel te verstaan zeer kutbaan aangeboden gekregen en ben er ook nog een 500 euri per maand op achteruitgegaan. Ik moet voortaan gewoon sparen om goed op stap te kunnen

Ik ben dus meteen met NTI HEAO opleiding begonnen. Ik vind alleen dat ze wel erg veel overal geld voor vragen.

Dus heeft hier iemand ervaring mee? Alle info is van harte welkom.


P.S. Zelf Dancevalley gaat voor deze jongen niet door


Posted by HiGH_NrG on Aug-03-2004 20:59:

Kan je niet beter een duaal opleiding gaan volgen? Dat klinkt in ieder geval beter dan NTI...


Posted by Creamfields23 on Aug-03-2004 21:10:

Ik heb al eerder op de HEAO gezeten (2,5 jaar). De stof is niet echt nieuw voor me en ik vind het niet erg eigenlijk dat ik dit bij mijn werk moet doen. (Hier kan ik wat voldoening uitputten)

Alleen wat ik raar vind aan NTI is dat ze naast het lesgeld 45 euri per examen vragen. Huiswerk moet je op de post doen als je het niet ken mailen (=postzegels) er zijn praktijkdagen 150 euri de stuk.
Dus ik heb nu zoiets van


Posted by HiGH_NrG on Aug-03-2004 21:13:

quote:
Originally posted by Creamfields23
Ik heb al eerder op de HEAO gezeten (2,5 jaar). De stof is niet echt nieuw voor me en ik vind het niet erg eigenlijk dat ik dit bij mijn werk moet doen. (Hier kan ik wat voldoening uitputten)

Alleen wat ik raar vind aan NTI is dat ze naast het lesgeld 45 euri per examen vragen. Huiswerk moet je op de post doen als je het niet ken mailen (=postzegels) er zijn praktijkdagen 150 euri de stuk.
Dus ik heb nu zoiets van


Over die bedragen hebben ze het nooit in de reclame's...

Maar das inderdaad best duur ja...


Posted by Opti on Aug-04-2004 07:22:

Waarom de keuze voor NTI en niet reguliere HBO?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.